1396-06-23 07:00
8545
7
44022
سکان شهرداری گرگان به چه کسی می رسد ؟

5 گزینه اصلی شهرداری گرگان + سوابق و عکس

اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در حال رایزنی با گزینه های اصلی شهرداری گرگان برای تصدی این مقام مهم هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها راهروهای شورای شهر گرگان افرادی را به خود می بیند که برای پر کردن فرم درخواست شهردارشدن به این مکان می روند .

بنا به گفته اعضای شورای شهر گرگان تا کنون نزدیک به 20 نفر برای شهردار شدن در مرکز استان ثبت نام کرده اند که برخی از آنها اصلا رزومه موثر برای شهرداری ندارند .

اما در این میان نام 5 نفر به عنوان گزینه اصلی و مهم یاد می شود :

ابوالفضل تیرانداز  : مدیر کل سابق فنی و حرفه ای استان گلستان که متولد سال 51 شهر گرگان است . تیرانداز دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی علوم و صنایع چوب و کاغذ از دانشگاه تهران بوده که رتبه 2 کارشناسی ارشد را به خود اختصاص داد.

او فعلا در حال تحصیل در مقع دکتری مدیریت دولتی با گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی است و جزو نوابغ و شاگرد زرنگ های مقاطع تحصیلی خود به شمار می رفته است .

2023862

از جمله سوابق تیرانداز می توان به سرپرست و مدرس مرکز علمی – کاربردی مهارت گرگان ، مدرس دانشکده فنی امام خمینی (ره) علی آباد کتول ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گرگان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان اشاره کرد .

او همچنین در دوران مدیریت خود در ادوار گذشته حائز رتبه ها و تقدیر نامه های زیادی از سوی مسئولین استانی و کشوری شده است . پاکدستی ، احترام به مخاطب و ارباب رجوع و پیگیری و دلسوزی برای مردم از جمله خصوصیات تیرانداز می باشد.

محمد مهدی ایرجی :

متولد شهرستان بندرگز استان گلستان که در سالهای 83 الی 85 نیز در مقطعی شهردار گرگان بوده است . خوشرویی ، مردم داری ، پاکدستی و اعتدال جزو خصوصیات بارز اوست و به همین دلایل است که بعد از مطرح شدن نام او به عنوان گزینه شهرداری گرگان خیلی از کارکنان شهرداری گرگان و مردم از این امر استقبال کرده اند .

ایرجی در سال 88 رئیس ستاد محسن رضایی و جبهه ایستادگی استان گلستان بود و بعد از آن نیز رویه اعتدالی را پیشه کرد تا اینکه در سال 92 مجمع توسعه و وفاق غرب گلستان را شکل داد .

001

از جمله سوابق ایرجی می توان به مسئول بنیاد مستضعفان منطقه گرگان و دشت(بندگز. کردکوی. بندرترکمن. آق قلا. علی آباد کتول. وگرگان) ، عضو هیئت مدیره کارخانه های پنبه هیدوفیل خان ببین. آرد و روغن کشی شهید باهنر بندر ترکمن و ارد شهید رجایی کردکوی ، مدیر آموز و پرورش شهرستان گمیشان ، کارشناس امورد اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ، شهردار اقبالیه قزوین ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری و مالی و مدیر کل اداری و مالی استانداری زنجان ،  معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان گلستان ، رئیس حسابداری و معاون اداری و مالی شهرداری تهران(منطقه۱۱) ،  مشاور اجرایی معاون ریاست جمهوری و ریاست سازمان انرژی اتمی ایران ،  کارشناس امور بین الملل و مدیر امور اداری شرکت ساخت ایران سازمان انرژی اتمی ، جانشین مدیر عامل ومعاون عمرانی پروژه۲ شرکت نورافزار گستر سازمان انرژی اتمی ایران ،  مشاور استاندار و مدیر کل امور اداری و مالی استانداری استان گلستان ،  ریاست هیئت کشتی استان گلستان و بازرس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل شرکت پیمان قصر سفید گلستان(هتل پارتیا) اشاره کرد .

محمد ابراهیم جرجانی :

عضو فعلی شورای اسلامی شهر گرگان که در انتخابات دوره پنجم با رای قابل ملاحظه ای (24 هزار رای) توانست منتخب دوم شهر گرگان شود . او در دوره گذشته هم عضو شورای اسلامی شهر بوده و دفتر کار او نیز همواره شلوغ و رفت و آمد ارباب رجوع در آن جریان دارد .

جرجانی نزدیک به 20 سال سابقه کارکردن در شهرداری گرگان را دارد و از این جهت به فنون کار شهرداری اشرافیت دارد و از طرفی به جهت همسویی با صادقلو شهردار قبلی گرگان خیلی ها او را تداوم دهنده اقدامات صادقلو می دانند که می تواند بستر ساز توسعه شهر گرگان شود .

IMG09521310

از جمله سوابق جرجانی می توان به مشاور شهردار گرگان ، مدیر اجرایی شهرداری گرگان ، عضو اصلی و دائم کارگروه تخصصی خدمات شهری و فضای سبز شهرداری های استان گلستان ، عضو اصلی کارگروه نوسازی و عمران شهرداری های استان گلستان ، رئیس نواحی شهرداری گرگان ، رئیس اداره پسماند شهرداری گرگان ، مدیریت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان ، رئیس کمیسیون خدمات شهری و نظارت و بازرسی شورای شهر در دوره چهارم و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در دوره پنجم اشاره کرد.

همچنین جرجانی فعالیتهای ورزشی هم دارد که می توان به ریاست هیئت تنیس شهرستان گرگان و استان گلستان ، رئیس کمیته ساحلی فدراسیون تنیس ایران ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس ایران ، عضو هیات امنا تیم بسکتبال شهرداری گرگان و عضو هیئت رئیسه تکواندو استان گلستان اشاره کرد.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تحول و در حال حاضر نیز مراحل پایانی اخذ مدرک دکتری خود را می گذراند و سوابق تدریس در داشگاههای استان را نیز دارد .

رشید نقوی :

متولد سال 51 شهر گرگان محله امام رضا (ع) است . نقوی دارای مدرک دکترای سیستم های اقتصادی ، اداری و اجتماعی ، کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های اقتصادی ، اداری و اجتماعی و کارشناسی مهندسی مکانیک – گرایش هوافضا از دانشگاه امام حسین (ع) است .

نقوی عضو سابق هیات موسس و شورای مرکزی هیات رزمندگان شهرستان گرگان و در دوران تحصیل خود همواره شاگرد ممتاز بوده و در حال حاضز نیز مدرس دانشگاه می باشد .

او تاکنون در سمتهایی چون معاون اجرایی مرکز تربیت و آموزش فرماندهی و مدیریت ولایت دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، مدیر کل آموزش دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، سرپرست مرکز آموزش عالی خاتم الانبیاء در دانشگاه امام حسین (ع) ، سرپرست معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه امام حسین (ع) و عضویت در کمیسیونهای حوزه دفتر دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا فعالیت کرده است .

300

او همچنین پروژه های متعددی را با شهرداری تهران انجام داد و ریاست هیئت موسس و رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن دانشگاه امام حسین (ع) و انجام پروژه های عمرانی آن را به عهده داشت که ساخت بیش از 2000 واحد مسکونی و برج و ساخت واحدهای مسکونی 1700 واحدی از سوابق اجرایی مهم او به شمار می رود .

نقوی تسلط کامل به موضوعات مدیریتی چون مدیریت پروژه ، مدیریت رفتار سازمانی ، تجزیه و تحلیل سیستم ها و روشها ، ارزیابی اقتصادی داشته و تا کنون به مدیران شرکت های بزرگ کشوری نظیر قرارگاه خاتم الانبیاء ، سپاسد ، سپانیر، مپنا و ... مشاوره داده است .

او ارتباطات خوبی به عنوان مشاور مجموعه دولت و وزرا دارد چه اینکه در سابقه خود مشاور نمایندگان مجلس را نیز به همراه دارد و با توجه به عملگرایی و پاکدستی می تواند قطعا در ادامه با جذب منابع ملی توفیقات خوبی را برای شهر گرگان کسب کند .

عبدالرضا دادبود :

معاون سابق عمرانی استانداری گلستان که در سال 88 به این سمت برگزیده شد و تا سال 92 معاون عمرانی استانداری گلستان بود .

13910123000099 PhotoA

 او قبل از آن در سمتهایی چون مدیر دفتر فنی استانداری مازندران نیز فعالیت کرده است ، سماجت و پیگیری و پاکدستی را از جمله خصوصیات دادبود بر شمرده اند و البته مدیریت پروژه و زمان را هم جزو عوامل موفقیت او می دانند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حمید رضا

دکتر دادبود دارای تحصیلات مرتبط است مهندسی عمران ، فوق لیسانس و دکتری شهرسازی دارد ، سوابق اجرایی هم از تمام گزینه ها بالاتر است خیلی کم در مورد ایشان نوشتید ظاهرا زیاد موافق ایشان نسیتید

0
0
پاسخ
1396-06-23 08:15
Rasool

فقط جرجانی

0
0
پاسخ
1396-06-23 13:36
Rasool

فقط دکترجرجانی

0
0
پاسخ
1396-06-23 13:37
شهروند گرگانی

سلامبهترین گزینه با توجه به سوابق موجود و تجربه ای که در حوزه عمران و توسعه استان بالاخص مرکز استان ثبت شده بنام اقای دادبود هست تمام زحمتی که ایشان طی ۴ سال در دوران تصدی در معاونت عمرانی استانداری کشیده بود در جهت رشد و توسعه استان متاسفانه در ۴ سال عدم مدیریت و سوء مدیریت و بی کفایتی افرادی چون اقای حسام مدیر کل فنی استانداری به هدر رفت و به نوعی نابود شدان شا الله شورای محترم اسلامی شهر گرگان از وجود اقای دادبود به عنوان فردی فرهیخته بهره ببرند وجود اقای دادبود نه تنها کاستی های دوران ۴ ساله گذشته و بلکه ویرانی که در این دوران صورت گرفت جبران می کند ،قطعا وجود ایشان علی رغم غیر بومی بودن سودمرکز استان ک چه بسا کل استان خواهد بود

0
0
پاسخ
1396-06-23 17:21
رضا کریمی

دکتر عبدالرضا دادبود به عنوان مدیری جوان بر اساس جایگاه های مدیریتی ای که در گذشته داشته و کارنامه قابل دفاعی که دارد موفق خواهد بود

0
0
پاسخ
1396-06-27 06:55
مجید

سلام هیچکدام گزینه نیستن شما خودتان دارید اینها را معرفی میکنید کدام غقل سلیمی باور می می کند

0
0
پاسخ
1396-07-11 05:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.