1396-06-27 03:03
2517
0
43991
طی نامه هایی به مدیر کل انجام شد:

اعتراض شدید شرکت های بومی به مناقصات برگزار شده در اداره کل شیلات گلستان + سند

مدیر عامل شرکت بستر سازان کمالان از شرکت های بخش خصوصی ساختمانی و راهسازی بومی استان طی نامه هایی به مدیرکل شیلات گلستان نسبت به روند مناقصه های برگزار شده در این اداره کرد انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ این شرکت در رابطه با احداث کانالmc(مابینc3وc4 ) زهکشmd(مابینd4وd5 ) پلهایD5وC4 در مجتمع میگوی گمیشان اعتراض شدید نموده و در یکی از این نامه ها متذکر شده در صورت عدم پاسخگویی،مراتب را از مراجع بالاتر از سطح استان پیگیری خواهد نمود.

در این نامه ها که خطاب به مدیرکل شیلات گلستان نوشته شده آمده است : شرکت نقش آب گستر اجازه ی شرکت در مناقصه ی محدود را نداشته و با حذف این شرکت مناقصه ی لاین۳و۴عملا با کمتر از ۵شرکت برگزار شده است بنابر این مناقصه باطل می باشد.

و با برنده شدن رهاب سازه در لاین۳وباز نشدن پاکت آن در لاین۴و عدم ظرفیت نقشاب در لاین۴کلا مناقصه عملا با۳شرکت برگزار شده است .نقشاب گستر که در لاین۳و۴ با تاثیر گذار بودن قیمت ها باعث برنده شدن رهاب سازه شده است.

گفتنیست دو شرکت برنده شده در مناقصه ی پروژه های مجتمع میگوی گمیشان دارای سهام دار مشترک بوده و باطنا یک شرکت محسوب می شوند که توانسته اند حجم بالایی از پروژه های مجتمع میگوی گمیشان را بلحاظ ارزش ریالی به خود اختصاص دهند.

این موضوع باعث رنجش خاطر بسیاری از شرکت های بومی استان دارای ظرفیت بالای اجرای کار شده است.

302

301

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.