1396-06-12 05:47
980
0
43550
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

انجمن یاوران وقف در گلستان فعال است/ شهیدحججی تبلور عشق الهی در جوانان انقلابی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اینکه جامعه نیازمند وقف‎های جدید است از راه‎اندازی انجمن یاوران وقف در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی در جلسه هم‎اندیشی و توجیهی یاوران وقف و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی استان گلستان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: با توجه به اینکه نیازمندی جامعه به موقوفات زیاد است انجمن یاوران وقف در استان شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه فقر مادر بسیاری از آسیب‎های اجتماعی است، تصریح کرد: باید در زمینه وقف با رویکرد نیاز روز جامعه ورود جدی داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه سعادت و عاقبت‎بخیری انسان در پیروی از مکتب اهل‎بیت (ع) است، افزود: امیرالمومنین علی (ع) دریای مقام و منزلت است که شاید قطره‎ای از آن را نویسندگان توانستند به رشته تحریر درآورند.

سهرابی بیان کرد: دشمنان اسلام هر چه در فضاهای مختلف مبارزه می‎کنند تا نام اهل‎بیت (ع) به فراموشی سپرده شود اما به فضل الهی به بن‎بست می‎خورند و هر روز نام امامان و ائمه اطهار زنده‎تر می‎شود.

وی با اشاره به عشق و ارادت شیعه و سنی به امام علی (ع) گفت: عید قربان عید امتحان و بندگی است و حضرت ابراهیم (ع) از این امتحان سربلند بیرون آمد، یکی از ابعاد خلقت انسان برای امتحان دادن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به فداکاری و شور انقلابی شهید حججی تصریح کرد: شهیدحججی تبلور عشق الهی در جوانان انقلابی است، دشمن از این روحیه شهادت‎طلبی می‎هراسد و به زانو درآمده است.

سهرابی با بیان اینکه 90 درصد موقوفات استان گلستان مربوط به عزاداری امام حسین و اطعام‎دهی در ماه محرم است، گفت: اوقاف و امور خیریه در اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش همواره تلاش می‎کند.

وی از یاوران وقف به عنوان سربازان امام زمان (عج) یاد کرد و از آنها خواست تا در این مسیر تلاش خالصانه با هدف رضایت الهی داشته باشند و افزود: هر کاری که در اماکن مقدسه از دستمان برمی‎آید نباید کوتاهی کنیم، خدمت کردن به بقاع متبرکه و امامزادگان سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‎شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم خانواده را هدف قرار داده است، گفت: دشمن در جنگ نرم تشخیص داده است که بهترین پایگاه برای تخریب بنیان خانواده است و اگر مادران را به فساد بکشاند خانواده از هم می‌پاشد و در معرض نابودی قرار می‌گیرد.

سهرابی گفت: 20 مربی خانم سطح دو حوزوی به قم اعزام شدند و آموزش مربی‌گری خانواده را فراگرفتند تلاش می‌شود تا به صورت کارگاهی این آموزش به جامعه هدف ارائه شد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.