1396-06-02 08:36
1259
0
43109
حواشی مراسم تحلیف اعضای شورای شهر کلاله؛

اقرار عضو شورای شهر کلاله به مردانگی عضو زن این شورا/ طبع شعرخوانی عضو شورا گل کرد+ تصاویر

پس از 4 سال بحث و رایزنی های مختلف در خصوص مصوب شدن یا نشدن برخی از تصمیمات شورا، یکی از اعضای شورای دوره چهارم نسبت به عضو زن شورا، اقرار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر کلاله با حضور اعضای جدید و قبل این شورا، انجام شد و علی رغم تاکید نصرت برزگر فرماندار کلاله مبنی بر نپرداختن به حواشی این مراسم از سوی رسانه ها، پرداختن به برخی از حواشی قابل انکار نبود.

در قبال قانون پاسخگو هستیم

نصرت برزگر در سخنرانی خود به اینکه با شورای دوره قبل تعامل خوبی وجود داشت، تاکید کرد: این شورا نیز تعامل با مسئولین را سرلوحه کار خود قرار دهد تا به این وسیله بتوانیم با همکاری، به رفع مشکلات شهر بپردازیم.

IMG 0732

وی یاداور شد: با اخلاق مداری می توان از بسیاری از ظرفیت ها در پیشبرد اهداف استفاده کرد و آنچه باید نسبت به آن پاسخگو باشیم، قانون است و باید در چارچوب قانون به فعالیت بپردازیم.

فرماندار کلاله با اطلاع از اینکه کنترل شهر، اعم از فرمانداری، بخشداری، معاونت فرمانداری و شورای شهر در دست فرهنگیان افتاده است، با بیان الگوی معلمی، وظیفه این مسئولین را حل مسئله دانست.

رئیس شورای سابق: از نقده های سازنده و مخرب استقبال کردیم

علی رضا کریمکشته نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت: رسانه های مختلف شهرستان کلاله، برخی به نقد سازنده وبرخی به نقد مخرب شورا و شهرداری پرداختند و ما نیز همه این انتقاد ها را پذیرفتیم و در جهت بهبود اوضاع از آنها استفاده کردیم.

IMG 0751

وی به صورت گزیده ای به برخی از پروژه های انجام گرفته در دوره چهارم شورای شهر کلاله اشاره کرد و اظهار داشت: آسفالت معابر اصلی شهرستان، ساخت المان شهدای گمنام و محوطه سازی آن، نصب پایه 50 متری و پرچم جمهوری اسلامی ایران در ورودی شهر، ایجاد خیابان های جدید جهت کاهش ترافیک شهری و نصب چراغ راهنما در چهارراه ها از جمله پروژه های قابل ذکر است که ما به گفتن آن اکتفا می کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت شورا: هم خوشحال هستم، هم ناراحت

مجید میر نیز در بخشی از سخنان خود گفت: برای رفتن، هم خوشحال هستم، هم ناراحت.

خوشحال از این جهت که این مسئولیت سنگین از دوش ما برداشته شد و ناراحت از این جهت که دیگر فرصت خدمت به مردم را نداریم.

IMG 0753

وی در ادامه به برخی از چالش های موجود که در شورای قبلی پیگیری شده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: مال بازار، بهداشت سطح یکشنبه بازار و انتقال ظروف آلاینده از جمله چالش های کمیسیون بهداشت شورای شهر خواهد بود.

در ادامه، محسن داورزنی عضو شورای دوره چهارم نیز طبع شاعرانه وی گل کرد و چند بیتی شعر خواند و همچون دیگر اعضای شورای دوره چهارم، بر اینکه شورای دوره چهارم در کنار شورای دوره پنجم خواهد بود، تاکید کرد.

IMG 0758

آبیل: خانم سرخوش، تنها مرد شورای شهر بود

محمود آبیل عضو شورای دوره چهارم نیز دقایقی به ایراد سخن پرداخت و با تشکر از تعامل اعضای دوره چهارم، از خانم سرخوش به عنوان تنها مرد شورای شهر یاد کرد.

IMG 0760

سرخوش: شورای پنجم فراقومیتی کار کند

لیلا عنایت سرخوش گفت: شورای جدید فراقومیتی کار کند و به همه مردم خدمت رسانی شود.

وی افزود: شورای جدید باید مکمل شورای قبلی باشد و کاستی های دوره چهارم را مرتفع کند.

IMG 0759

شهردار کلاله: خدمت به مردم کلاله توفیق بود

رسول بامری شهردار دوره چهارم نیز در سخنانی خدمت به مردم شهر کلاله را توفیق دانست و از اجرایی شدن چند پروژه در کلاله خبر داد و اظهار داشت: پروژه جداسازی آب شرب برای آبیاری قطره ای را ازجمله پروژه های اخیر شهرداری و برای اولین بار در استان گلستان معرفی کرد و اضافه کرد: با اجرای این پروژه که در حال حاضر در بلوار مدنی، پارک های شهر در حال اجرا است، دیگر برای اّبیاری از آب شرب استفاده نمی کنیم و گیاهان بصورت قطره ای آبیاری می شوند.

IMG 0763

وی تصریح کرد: آسفالت کنار گذر شهر نیز از جمله پروژه های شهرداری است که در سه روز مانده به پایان دوره چهارم، توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرایی شد و باید به همت شورای جدید این پروژه تا بلوار بسیج شهر ادامه پیدا کند.

عضو شورای جدید شهر کلاله: نگاه فراقومیتی خواهیم داشت

حاجی محمد الهی عضو شورای دوره پنجم نیز به عنوان نماینده شورای جدید گفت: شورای این دوره نیازمند کمک و مساعدت شورای قبل است.

IMG 0764

وی افزود: در زمینه مبلمان شهری و دیگر موارد موجود، برنامه هایی داریم و با وجود اینکه اعضای این شورا از یک قومیت است، نگاه فراقومیتی داریم.

IMG 0765

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.