1396-05-20 05:10
584
0
42766
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گفتمان‎ سازی یکی از رسالت های بزرگ بسیج رسانه است / بسیجیان به تاسی از رزمندگان 8سال دفاع مقدس انقلابی عمل کنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر گفتمان‎ ها و مفاهیم در جامعه است، گفت: گفتمان‎ سازی یکی از رسالت های بزرگ بسیج رسانه است.

به گزارش گلستان ما، سردار رحمت‎ الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، عصر روز گذشته(19 مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه استان گلستان برگزار شد، گفت: امروز دشمن در حوزه تهدیدات به این نتیجه رسیده که نمی‎تواند با جنگ سخت و نظامی ساختار ما را تغییر دهد و در صدد این است که نفوذ کند و از داخل ساختار انقلاب اسلامی را تغییر دهد.

وی افزود: بسیح رسانه برای حمایت از رسانه های انقلابی شکل گرفته است و برنامه توانمند سازی اصحاب رسانه در بسیج رسانه در دستور کار ما قرار دارد.

سردار صادقی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه‎های استان وابسته به مرکز نیستیم، اظهارداشت: باید بررسی کرد چه برنامه‎هایی را می توان در بسیج رسانه دنبال کرد.

وی نداشتن بیمه برخی از خبرنگاران را یک دغدغه اعلام کرد و تصریح کرد: اصحاب بسیج رسانه می‎توانند از ظرفیت بیمه موسسه درمان بسیجیان استفاده کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: برای سطح افزایش خبرنگاران بسیج رسانه دوره توانمندی‎های متعددی را برگزار کرد.

وی بسیج رسانه را یک قرارگاه عملیاتی دانست و افزود: اگر در بسیجیان محلات و در سطوح حوزه بسیج گردان‎های بیت المقدس فعالیت می کنند در بسیج رسانه گردانی از جنس رسانه باید اندیشیده شود در قرارگاه بسیج رسانه باید ظرفیتی به وجود آید تا کسانی که در جبهه انقلاب اسلامی هستند بتوانند به صیانت از دستاوردهای انقلاب کمک کنند.

صادقی با بیان اینکه در جبهه انقلاب اسلامی مواجعه با تهدیدات نرمی هستیم که از طریق نفوذ اتفاق  افتاده است، اظهارداشت: راهکار آن در بررسی ظرفیت تهدیدات رسانه‎ ای، شناسایی و برنامه‎ ریزی است که در مرحله بعدی باید گفتمان‎ سازی و مفهوم‎ سازی دشمن توجه شود.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس آمریکا، جنگ و گروه‎های منافقین و تحرک‎های آنها را در جامعه درک کردند و برای آنها دشمنی استکبار و غرب ثابت شده است و امروز باید این فضا در رسانه‎ها حاکم باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر گفتمان‎ ها و مفاهیم در جامعه است، گفت: گفتمان‎ سازی یکی از رسالت های بزرگ بسیج رسانه است تا مفهوم ارزش‎های انقلاب اسلامی که در طی 40 سال با راه مقابله تهدید قدرت‎ های استکباری به وجود آمده جاودان باشد.

وی با بیان اینکه امروز رعایت برخی از ملاحظات یکی از ضعف‎های بسیج رسانه به شمار می آید، افزود: نیاز است نیروهای بسیجی امروز ما به تاسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انقلابی عمل کنند.

صادقی با اشاره به اینکه جریان فکری بسیج در همه عرصه ها باید قابلیت خود را بروز و ظهور دهد، اظهارداشت: ساختار بسیج رسانه باید ظرفیت‎ های انقلاب را بسیج کند و از ظرفیت رسانه برای مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه تنها قشری در بسیج در برابر سه تهدید سخت، نرم و نیمه سخت تکلیف دارد بسیج رسانه است، تصریح کرد: گلستان در برابر تهیدات سخت جنوب شرق، سوریه نقش دارد و از سویی در حوزه تهدیدات فرهنگی ماموریت دارد و این مهم وظیفه بسیجیان رسانه را دوچندان می‎کند.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.