1396-05-24 17:45
1327
0
42765
جلسه مهم در تهران ؛

پرونده مناقشه شیلات گلستان و شرکت تعاونی ماهیان گرمابی اترک روی میز بازرسی وزارت جهاد کشاورزی

دفتر بازرسی ، ارزشیابی و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی فردا چهارشنبه مناقشه فیمابین اداره کل شیلات گلستان و شرکت تعاونی پرورش ماهی ماهیان گرمابی حاشیه اترک را بررسی می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ مناقشه فیما بین اداره کل شیلات گلستان و شرکت تعاونی پرورش ماهی ماهیان گرمابی حاشیه اترک به تهران و میز مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی رسیده است .

گویا تهران هم به این باور رسیده که شرکت تعاونی پرورش ماهی حاشیه اترک به دلیل متضرر شدن در قرارداد دولتی و عدم تامین آب توسط متولیان در حاشیه اترک ، در واگذاری سایت میگو گمیشان دارای حق اولویت است .

همچنین با مناقشه قبلی که در تهران مابین مدیر کل شیلات و مدیر کل این شرکت رخ داد ، تهران به این نتیجه رسیده که مدیر کل شیلات در این قضیه مقاومت لجوجانه ای داشته و معلوم نیست چرا با واگذاری بخش هایی از اراضی میگو گمیشان به این شرکت بابت جبران خسارتهایی که در شرق گلستان داشته ، مخالفت می کند .

قرار شده فردا چهارشنبه 25 مرداد ساعت 9 صبح در دفتر درگاهی مدیر کل بازرسی، ارزشیابی و عملکرد وزارت جهاد کشاورزی جلسه ای برای رسیدگی به شکایت این شرکت تشکیل شود .

اعضای این جلسه عبارتند از: مختار مهاجر ریس سازمان جهاد استان گلستان ،  خسروی رئیس امور اراضی استان ، سید جواد قدس علوی مدیر کل شیلات استان ،  ریس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  استان گلستان به همراه تدین مدیر عامل شرکت تعاونی پرورش ماهی حاشیه اترک .

همچنین معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران و  رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیر بازرسی و عملکرد و ارزشیابی شیلات ایران به همراه مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه حضور خواهند داشت .

با توجه به اینکه به ظاهر بجز مدیر کل شیلات گلستان بقیه مدیران و مسئولان ارشد استان گلستان با واگذاری بخشی از سایت میگو گمیشان برای جبران خسارت خشکسالی به این شرکت موافقند و از طرفی فشارهای زیادی از طرف برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس برای پیگیری مشکلات وجود دارد باید منتظر نتیجه جلسه فردا ماند که در بالاترین سطح کشوری برگزار می شود و اگر در این جلسه مسئولان مرتبط نتوانند برای کمیسیون اصل نود مجلس جواب قانع کننده ای داشته باشند ، مسیر کار تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.