1396-05-19 09:50
666
0
42602
دادستان کل کشور :

نفوذ دشمن را باید جدی گرفت / دشمن برای نفوذ بین نیروهای انقلابی به شدت در حال برنامه‌ریزی است + عکس

دادستان کل کشور گفت: نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه‌ریزی است و هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می‌طلبد تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری صبح امروز در آئین صبحگاه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان گلستان‌ اظهار داشت: از نیروی انتظامی که وظیفه ایجاد امنیت را دارد سپاسگزاری می‌کنم و نیروهای مسلح افتخار و زینتی برای حکومت و برای دین سبب عزت و سربلندی هستند.

دادستان کل کشور گفت: راه رسیدن به امنیت داشتن نیروهای مسلح سرفراز است، امام علی(ع) می‌فرماید مردم و جامعه نمی‌توانند بدون نیروهای مسلح و امنیت‌آفرینان قوام و پایداری داشته باشند.

منتظری افزود: جامعه بدون نیروی مسلح پا در رکاب نمی‌تواند پایدار بماند و این سخنان پرمغز و جامع امیر المومنین(ع) خطاب به نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی بار سنگین و مسئولیت بزرگ و رسالت خطیر و جایگاه رفیع را برعهده دارد.

منتظری اظهار  کرد: اگر مولفه‌هایی که در پیشرفت جامعه و ارتقای سطح زندگی مردم تاثیر‌گذارند را بشماریم و در جدول قرار دهیم، بدون تردید نخستین مقوله و مولفه موثر موضوع امنیت است.

وی ادامه داد: اگر امنیت باشد مردم در آرامش زندگی خواهند کرد و می‌توانند به سیاحت و کارهای روزمره بپردازند و کشور هم گام‌های موثری بردارد.

وی گفت: با امنیت تولیدکنندگان به تولید، کشاورزان به کشت و کار و همه می‌توانند به کار خود بپردازند و بدون امنیت در هیچ عرصه‌ای از زندگی امکان پیشرفت وجود ندارد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید قدر خود را بدانند و به وظایفی که برعهده دارید پایبند باشید و نگذارید برخی از نارسایی‌ها و نابه‌سامانی و مشکلات شما را در مسیر راه متزلزل کند و اراده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: دشمن از راه های گوناگون به دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام است و از هیچ هزینه کردن و توطئه و برنامه‌ای برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ ندارد.

دادستان کل کشور اظهار کرد: سربازان کشور باید بیدار و هوشیار باشند و توطئه علیه کشور را از دو جهت رصد کنیم که نخست از طریق توطئه‌های بیرونی مانند تحریم‌هایی که علیه کشور ما به کار می‌برند و جوسازی تحت عنوان حقوق بشر به کار می‌برند.

منتظری گفت: دومین خطر موضوع نفوذ است، نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه‌ریزی است و هوشیاری مسئولان و نیروهای امنیتی را می‌طلبد تا از نفوذ دشمن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.