1396-05-20 05:51
1445
0
42587
غفلت یا تعمد ؛

دهن کجی شورای شهر گرگان به فرهنگ ایثار و شهادت / انتخاب نام استارباد برای فرهنگسرای گرگان بجای نام شهید!!!

شورای شهر گرگان در اقدامی تامل برانگیز نام استارباد را برای فرهنگسرایی که قرار بود بنام شهید روحانی فرد و شهید غفاری نامگذاری شود ، انتخاب کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ درست در ایامی که فصلنامه استارباد به دلیل مطالب غیر واقعی و تمجید از سازمان مجاهدین خلق در ابتدای انقلاب و عوض کردن جای جلاد و شهید در معرض انتقادات شدید نیروهای ارزشی و انقلابی و دلداده نظام جمهوری اسلامی قرار داشت ، شورای اسلامی شهر گرگان در یک اقدام تامل برانگیز که به دهن کجی شبیه است نام استارباد را برای فرهنگسرای شهر گرگان برگزید .

فرهنگسرای گرگان در ابتدای ورودی شهر گرگان مقابل هتل معروف قرار دارد و کار ساخت آن رو به اتمام است و قرار است در دو فاز فرهنگی و تجاری به بهره برداری برسد .

سازمان بسیج رسانه استان گلستان در سال 94 به دلیل اینکه شهید محمد علی روحانی فرد یک شخصیت رسانه ای و فرهنگی بود و به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 انتخاب شده بود، طی نامه ای رسمی از شورای شهر گرگان خواسته بود که نام این شهید بزرگوار برای قدردانی از زحمات وی روی این فرهنگ سرا بماند .

اما شورای شهر گرگان بنا به دلایلی همچون گرگانی نبودن شهید( شهید روحانی فرد اهل روستای ایلوار کردکوی در 20 کیلومتری گرگان می باشد) نه تنها با نام روحانی فرد مخالفت کرد بلکه با درخواست سپاه پاسداران مبنی بر نامگذاری سردار شهید محمد حسن غفاری عضو برجسته اطلاعات عملیات لشکر 25 کربلا که اهل محله قدیمی سرپیر گرگان بود هم مخالفت کرد .

مخالفت با نام شهید غفاری که یک گرگانی بود دیگر معلوم نیست چه بهانه ای می تواند داشته باشد ، اما نکته جالب اینجاست که چرا نام استارباد انتخاب شد؟

در ماههای گذشته تشکیلات ارزشی و انقلابی من جمله بسیج رسانه استان گلستان نسبت به مطالب موهن یک فصلنامه واکنش نشان داد و بیانیه صادر کرد و نکته قابل تامل اینکه سردبیر این فصلنامه یکی از اعضای صاحب نفوذ کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان است ، حال تو خود بخوان این حدیث مجمل را . . .

حال کجایند نهادهای فرهنگی و سازمانهای انقلابی مثل بنیاد شهید گلستان که اینگونه مقابل چشمانشان چنین اتفاقی می افتد و سخنی نمی گویند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.