1396-03-29 11:55
1567
0
40451
عضو هیئت علمی دانشگاه :

سیلی محکم سپاه به تروریستها نشانه عزت و اقتدار ملی است

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریستهای تکفیری در منطقه دیرالزور سوریه نشانه عزت و اقتدار ملی است.

به گزارش گلستان ما؛ مجید محمد نژاد عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در خصوص حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور اظهارکرد: این حمله موشکی پاسخی قاطع و کوبنده و در واقع سیلی محکم در جبران حملات تروریستی صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) و همچنین یک اعلان و هشدار به همه تروریستها و حامیان آنها و نیز دشمنان منطقه ایی و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

محمد نژاد افزود: بی شک هدف قرار دادن موانع تروریستها در کیلومترها دورتر از خاک کشور بوسیله موشکهای میان برد ساخت داخل نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام در مواجهه با تمام تهدیدات است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیلی خوردن دشمنان تصریح کرد: این عملیات سپاه در واقع بلافاصله پس از فرمایشات ایشان و نیز پس از اقدامات ابلهانه رییس جمهوری و کنگره امریکا در خصوص تحریم های ضد ایرانی به خصوص تحریم های موشکی و نیز هدف قرار دادن قایق ماهیگیری ایرانی توسط رژیم وهابی سعودی صورت می پذیرد و حاوی پیامی بسیار کوبنده و هشدار آمیز به دشمنان نظام و در عین حال غرور آفرین برای ملت ایران می باشد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: این اقدام قطعا نشانه اقتدار نظام می باشد در جاییکه کنگره آمریکا اقدام به تحریم های موشکی علیه ایران می نماید سپاه پاسداران با اتکا به قدرت دفاعی و موشکی بومی و ساخت داخل اینگونه مواضع تروریستها را در صدها کیلومتر دورتر از خاک خود مورد حمله قرار می دهد.

محمد نژاد یادآور شد: بی شک سپاه پاسداران به معنای واقعی نشان داد که پاسدار انقلاب ، نظام و آرمانهای امام و رهبری هست و کوچکترین تهدید، حرکت و دشمنی نسبت به کشور را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی در ادامه اذعان کرد: این اقدام شجاعانه و غرور آفرین سپاه باعث شادی دل همه خانواده های معظم شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و شهدای حمله تروریستی مجلس و امام (ره)، علما و روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، و همه اقشار مختلف مردم ایران گردید.

محمد نژاد در پایان برای همه رزمندگان اسلام به خصوص رزمندگان مدافعین حرم آرزوی پیروزی ، سعادت و سربلندی نمود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.