1396-03-02 17:32
3220
1
39393
پشت صحنه دیدار با معاون استاندار چیست؟

پرونده گزارش تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر قرق روی میز فرماندار گرگان

از شهر قرق خبر می رسد که مردم به نتیجه انتخابات این شهر که جزو توابع گرگان می باشد ، ناراضی اند و انجام برخی تخلفات را در نتیجه فعلی این انتخابات محرز می دانند .

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان ؛ از این رو این عده با تهیه نامه و طوماری از سید عباس حسینی فرماندار گرگان خواسته اند تا نسبت به رسیدگی و بررسی تخلفات و برخورد با عاملان آن جدیت به خرج دهد .

ورود افراد غیر بومی و رای دادن در این حوزه انتخابیه ، خرید و فروش رای در صندوق مسجد علی بن موسی الرضا (ع) ، حضور برادر یکی از کاندیداها در صندوق اخذ رای مسجد علی بن موسی الرضا که گفته می شود در حال تبلیغ و نوشتن رای بوده ، از جمله موارد اعتراضی مردم این شهر می باشد .

همچنین گفته می شود یکی از بستگان زندیک یکی از کاندیداها به عنوان راننده در صندوق علی بن موسی الرضا حضور داشته و در تبلیغ و حتی موقع رای خواندن در پایان انتخابات نقش موثر داشته است .

وانگهی شنیده شده است که در این صندوق عوامل هیئت اجرایی تخلفات گسترده ای از قبیل گرفتن شناسنامه و مهر نزدن و حتی خواندن آرای افراد را به نام سایر کاندیداها انجام داده اند و برخی از افراد پای صندوق این موضوع را اذعان نموده اند.

از این جهت کاندیداهای شورای اسلامی شهر قرق از تخلفات شدید صورت گرفته در یکی از صندوق های قرق (مسجد علی بن موسی الرضا) اقدام به تنظیم شکایت به فرمانداری نمودند و رونوشت آن را به دستگاههای امنیتی و مقامات ارشد استان  داده اند و در این نامه خواستار باز شماری این صندوق با حضور نمایندگان کاندیداها شده اند .

شنیده و رویت  شده که افراد راه یافته احتمالی به شورای شهر به اتفاق یکی از متخلفین شدیدا در فرمانداری در رفت و آمد هستند و در حال لابی جهت عدم بازنمایی این صندوق رای هستند و سوال اینجاست که اگر انتخابات در این صندوق سالم برگزار شده است چرا تا این حد پیگیری جهت عدم بازنمایی صندوق صورت می پذیرد!!!!

در شهر قرق ۳ صندوق اخذ رای وجود داشته است که اکثریت قریب به اتفاق مردم و کاندیداها از صندوق مستقر در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) شکایت دارند.

اما روز دوشنبه اول خرداد منتخبین جدید شورای شهر قرق دیداری خصوصی و صمیمی با محمود ربیعی معاون اقتصادی استانداری گلستان در دفتر وی داشتند .

گفتنی است این دیدار توسط آقای ح ر هماهنگ شده و محتوای آن چگونگی جلوگیری از بازشماری آرای صندوق مسجد علی بن موسی الرضا (ع) قرق میباشد که مطالبه جدی شهروندان قرق بوده  که این امر زمینه بروز شاِئبه های فراوانی را بین شهروندان قرق به وجود آورده است .

منابع آگاه در گفتگو با این پایگاه اعلام نمودند که ربیعی در این دیدار اطمینان داده است که مسوولین فرمانداری را جهت عدم بازشماری آرا متقاعد نماید.

 لازم به ذکر است که در برخی از شهرهای دیگر نظیر تهران و  برخی دیگر از شهرهای کشور نیز چنین مطالبه ای از برخی از شهروندان و کاندیداها وجود داشته است که مقرر گردید تا به جهت رفع شبهه معترضین ، مسوولین نسبت به  بازشماری مجدد با حضور نمایندگان کاندیداها اقدام نمایند.

گرچه عملکرد اصلاح طلبان در استان نیز گویای این حقیقت است که آنها شعار دموکراسی را سر میدهند اما اعتقادی در عمل به آن ندارند نظیر اتفاقی که در مورد انتخاب رییس ستاد روحانی و عدم تمکین به آرای سید سبحان حسینی و تحمیل آقای درازگیسو از سوی اصلاح طلبان تندرو و لیست شورای شهر رخ داد که در آنجا هم آقای محمود ربیعی با فشار خود آقای سیاوش بسطامی از هم حزبی های خود در حزب کارگزاران را در لیست شورای شهر اصلاح طلبان گرگان جای داد.

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.