1396-02-30 11:22
5982
6
39269
سونامی در شورای شهر گرگان :

پایان 18 سال شورایی علی کلاتی / حذف ناباورانه هشت منتقد شهردار / گرزین رکورد چراغعلی را شکست

حذف ناباورانه علی کلاتی بعد از 4 دوره ( 18 سال ) ، علیرضا پزشکپور بعد از سه دوره (14 سال ) و زهرا نورا بعد از سه دوره ( 14 سال ) از شگفتی های این دوره از انتخابات بود .

به گزارش گلستان ما ؛ بالاخره نتیجه شمارش آراء انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان بعد از 13 ساعت به پایان رسید و اعضای اصلی و علی البدل برای دوره پنجم انتخاب شدند . این افراد عبارتند از : 

1- ناصر گرزین  25 هزار  و 549 رای

2- ابراهیم جرجانی 22 هزار و 941 رای

3-علی اصغر یوسفی 22 هزارو  136 رای

4- حمید رضا آقا ملایی با 20 هزارو  716 رای

5- مهران کاظم نژاد تبریزی با 20 هزار و 705 رای

6- فائزه عبداللهی با 20 هزارو  512 رای

7- حسین ربیعی با 20 هزارو 230 رای

8- سعید رحیمی با 16 هزار و 942 رای

9- سید محمد مرتضوی با 16 هزارو  454 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گرگان

1892718

همچنین "سید میثم حسینی ، صفرعلی پایین محلی ، ابوالفضل تجری ، امیر عبدالسلام مهیمنی و حجت مقسم" به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر گرگان انتخاب شدند.

از عجایب انتخابات این دوره حذف ناباورانه 8 عضو دوره چهارم که جزو منتقدان حسین صادقلو شهردار بودند ، می باشد که البته از چند ماه قبل این امر دور از تصور نبود.

"مهران فدوی ، اسدالله کبیر ، علی کلاتی ، زهرا نورا ، صفر علی پایین محلی ، علیرضا پزشکپور ، محمد رضا سبطی و سید محمد قدس مفیدی" 8 نفری هستند که از راه یابی به دوره پنجم باز ماندند.

حذف ناباورانه علی کلاتی بعد از 4 دوره (18 سال) ، علیرضا پزشکپور بعد از سه دوره (14 سال) و زهرا نورا بعد از سه دوره (14 سال) از شگفتی های این دوره از انتخابات بود.

نکته جالب اینکه در دوره گذشته عبدالرضا چراغعلی منتخب اول گرگان فقط توانسته بود 18 هزار رای بیاورد اما "ناصر گرزین" با 25 هزار رایی که آورد توانست رکورد او را بشکند.

شکست سخت اصلاح طلبان ، اصولگرایان ، ائتلاف توسعه پایدار و سایر ائتلاف هایی که حول محورهای مختلف شکل گرفتند نیز از نکات حائز اهمیت این دوره می باشد هر چند ائتلاف "گرگان مدرن" توانست با گنجاندن نام گرزین و یوسفی تا حدودی حمایت این دو کاندیدا را داشته باشد.

در این دوره از انتخابات 266 نفر ثبت نام کردند که 209 نفر در رقابت نهایی شرکت کردند. همچنین در این دوره از انتخابات شام و ناهار فراوانی داده شد ، داربستی ها ، چاپ بنر و پوستر و چاپخانه ها و مغازه هایی که به عنوان ستاد اجاره شدند ، نیز پول هنگفتی به جیب زدند.

همچنین قسم خوردن به قران کریم درقبال رای دادن به کاندیدای خاص برای گرفتن شام دور فلکه کاخ و رقصیدن یک زن معلوم الحال جلوی ستاد روحانی ابتدای شالیکوبی از حواشی جالب شبهای آخر تبلیغات بود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

رقصیدن زن معلوم الحال؟!!!!عجبا!! فکر کنم دوره بعد خیابان شالیکوبی رسما دیسکو بشه و زنان و مردان معلوم الحال نوظهوری هم معرفی بشوند!!

0
0
پاسخ
1396-02-31 07:49
محسن

میگم یه پیشنهاد از دوره بعد .. تمامی انتخابات های ایران رو اعم از ریاست جمهوری و مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا ...بیایم مزایده بگذاریم ....هر کی بیشتر خرج کرد راحت و بدون دغدغه برنده بشه و برای چهار سال بر گرده مردم سوار بشه و هر چی هم می خواد ببره و بخوره ....اینجوری دیگه تکلیفی گردن مردم نیست که هی دلهره رای دادن و نشستن برای اعلام نتیجه براشون بشه دغده ....توی تلوزیون هم اعلام کنند که ابطال طلب ها این قسمت مزایده نمایندگان مجلس رو با ریاست جمهوری بردند و افول گرایان اون قسمت از نمایندگی شورای شهر ها رو بردند . اگر می تونید منتشرش کنید.

0
0
پاسخ
1396-03-04 08:28
گرگانی

ضمن عرض تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق آراء،امید است انشاء ا... مسئولین نیز همانند مردم پرشور باشند در خدمت رسانی و رفع مشکلات .منتخبین مردم در شورا شهر نیز باید قسم یاد کنند با توجه به هزینه های زیاد تبلیغاتی ؛ هرگز در راستای جبران هزینه ها ، چشم داشتی به دور زدن قانون و تامین آن از مجاری غیر قانونی نداشته باشند و خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود بدانند .و در این ایام با برکت دعا کنیم که خداوند تبارک و تعالی خادمین نظام و خدمتگزاران مردم را موفق بدارد و خائنین و کسانی که دست می برند به اموال بیت المال را به سرنوشت قارون دچار نماید.آمین یا رب العالمین

0
0
پاسخ
1396-03-07 03:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.