1396-02-24 16:18
1785
0
39008
عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

انتخابات یک فرصت طلایی برای عمل به تکلیف انقلابی است / ثواب حضور در انتخابات کمتر از ثواب نماز جمعه نیست

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انتخابات یک فرصت طلایی برای عمل به تکلیف انقلابی است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در نشست صمیمی با اعضای شورای هماهنگی استان گلستان اظهار کرد: انتخابات یک فرصت طلایی برای عمل به تکلیف انقلابی است و در نظامِ‌دینی مشارکت در فرصت‌سازی نظام عبادت است .

وی حضور در صحنه انتخابات را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: ثواب حضور در انتخابات کمتر از ثواب نماز جمعه نیست، نماز جمعه اعلام حضور سیاسی اجتماعی است، دشمن‌شکن است که هر هفته مومنین در میعادگاه نمازجمعه حضور می‌یابند و دشمن از این حضور سخت می‌هراسد.

* دشمن از حضور مردم پای صندوق‌های رای در هراس است

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه دشمن از حضور مردم پای صندوق‌های رای در هراس است، ابراز کرد: حضور مردم در نماز جمعه دشمنان را به واهمه می‌اندازد و به همان میزان حضور مردم پای صندوق رای خواه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای شهر، مجلس خبرگان‌رهبری و نیز انتخابات عظیم ریاست جمهوری هراس را در دل استکبار افزون می‌کند.

احمدی اذعان کرد: برخی افراد مطابق جامعه‌شناسی سیاسی و تئوری‌های موجود در دموکراسی انتخابات را حق می‌دانند و بر موضع تکلیف اشاره ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه انتخابات یک تکلیف دینی و شرعی است، خاطرنشان کرد: انتخابات از نظر دین، هم حق است و هم تکلیف و اینکه افراد در سرنوشت کشورشان گام بردارند و استیفاء حق کنند و فرد مورد نظر خود را در راستای سکانداری کشتی در امر اجرای نظام برگزینند حق آنهاست.

احمدی با بیان اینکه هر رای از سوی واجدین شرایط در واقع یک تیری به چشم بدخواهان نظام است، یادآور شد: همانطوری که شیطان از مومن می‌ترسد، استکبار از حضور سیاسی مردم در صحنه می‌هراسد و همانگونه که ذکر خدا شیطان را مآیوس می‌کند، هر برگه رآی به مثابه ذکر خداوند است که شیطان بزرگ آمریکا و اقمارش را می‌ترساند./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.