1396-02-09 11:03
1139
0
38423
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اینکه می‌گویند ما در میز مذاکره جنگ را دور کرده‌ایم دروغ محض است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است، گفت: نقش بسیج توانسته همه استراتژی‎های دشمن در غرب آسیا را با شکست رو به رو کند.

به گزارش گلستان ما ، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در صبحگاه یگان‌های عمل کننده رزمایش مدافعان حرم سپاه گرگان با بیان اینکه استعداد و اقتدار و توان بسیجیان ترس بر اندام دشمنان است، اظهار کرد: ما بسیجیان مفتخر هستیم که در حمایت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در آستانه سی‎و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و آن‌چنان بر تهدیدات دشمن مسلط هستیم که تصور ذهنی دشمن را در مقابله با انقلاب اسلامی می‎‎خوانیم.

وی افزود: بسیج با انعطاف در سازمان خود به یک قدرت جهانی تبدیل شده به طوری که همه تهدیدات روی میز دشمن را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به حضور مقتدارانه نیروهای بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیجیان همواره دشمن را با راهبردهای شکست خورده رو‌به‌رو کردند.

سردار صادقی گفت: دشمن در یک صورت می‌ترسد و آنهم قدرت شما بسیجیان است و آنکه بعضی‌ها می‌گویند ما در میز مذاکره جنگ را دور کرده‌ایم به فرموده آقا، دروغ محض است.

وی تاکید کرد: دشمن اگر ذره‎ای ترس ببیند از همان ذره سوء‌استفاده می‎کند و ما نباید خلاء و ضعف را بروز دهیم و دشمن باید همواره متحیر از قدرت ما باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: باید این استعداد بسیج به قدرت بازدارنده‌ای برسد که در هیچ شرایطی دشمن خیال تجاوز به جغرافیای انقلاب اسلامی نداشته باشد و شما بسیجیان نه تنها امنیت با ثبات را برقرار کردید بلکه این امنیت به اقتدار امنیت تبدیل شده است.

صادقی تاکید کرد: نقش‌آفرینی روحانیت محترم این رزمایش و نقش‌آفرینی خواهران و کارمندان بسیجی در اقشار مختلف زمینه‌ساز یک اقتدار همه جانبه برای مقابله با همه تهدیدات است.

وی با بیان اینکه نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است، گفت: نقش بسیج توانسته همه استراتژی‎های دشمن در غرب آسیا را با شکست رو به رو کند.

صادقی با اشاره به انتخابات سال 88 گفت: دشمن ظرفیتی را برای ایجاد ناامنی پیدا کرد و آمریکا، اسرائیل، اروپا و عناصر داخلی و سرسپردگان به سران فتنه تا براندازی نظام اقدام کردند که هوشمندی مقام معظم رهبری و پا به رکاب بسیجیان این تهدید را در نطفه خفه کرد.

وی گفت: باید در بدنه بسیج مقابله با تهدیدات را همواره تمرین کنیم و این آمادگی همه‎جانبه می‎تواند دشمن را مایوس کند و این آمادگی می‎تواند برای دوستان همواره امیدآفرین باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به دلاوری‌های شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهید ترمیمی که خانواده این شهید اینجا حاضر هستند در 13 سالگی در بسیج گرگان ثبت نام کرد و آنچنان از خودش فعالیت‌های زیاد را بروز داد که در 22 سالگی لباس مقدس سبز سپاه را به تن کرد و برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و در جوانی مطالبه دفاع از حرم را اراده می‌کند و در این راه در سن 28 سالگی به شهادت می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه ما مسئولان باید پاسخگوی شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: ارائه جمهوری اسلامی این است که بتواند تمدن اسلامی را به عرصه ظهور بکشاند و ظلم را برچیند و محرومان و مستضعفان جامعه را سربلند کند و اراده الهی نیز بر این مهم است.

 انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.