1396-02-09 17:33
1634
0
38421
اشک مصنوعی اسحاق برای پیرزن سیلی خورده!

کتک زدن مردم توسط فرمانداران هم حزب جهانگیری در دولت روحانی

جهانگیری گفت: به خاطر سیلی خوردن فلان پیرزن از مامور شهرداری خیلی ناراحت شدم! این در حالی است که فرمانداران دولت تدبیر و امید که عمدتا از حزب متبوع او (کارگزاران) هستند، چندین نفر را از مردم در همین دولت کتک زده اند که جهانگیری هیچ واکنشی نشان نداده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مرصاد، جهانگیری در مناظره گفت: به خاطر سیلی خوردن فلان پیرزن از مامور شهرداری خیلی ناراحت شدم! این در حالی است که فرمانداران دولت تدبیر و امید که عمدتا از حزب متبوع او (کارگزاران) هستند، چندین نفر را از مردم در همین دولت کتک زده اند که جهانگیری هیچ واکنشی نشان نداده است.

شهریار عباس آبادی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فرماندار شهر صحنه یک پلیس راهنمایی را به خاطر جریمه کردن ماشین فرماندار سیلی زد و اتفاقا در برنامه پایش (برنامه مجری مناظره ها) سرگرد سیلی خورده با رای مردم قهرمان هفته شد.

یک پیرمرد کارمند شهرداری در عنبر آباد هم که به دستور شهردار در حال جمع کردن عوارض در محوطه یک نمایشگاه بود نیز توسط فرماندار این شهربا مشت و لگد کتک خورد.

پرتاب قندان توسط معاون فرماندار پیرانشهر به سمت ارباب رجوع و حمله مدیر آموزش و پرورش گرمه به یک سخنران، کتک زدن یک نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال و... در دولت یازدهم از این دست بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.