1396-02-02 07:02
1923
0
38118
در حاشیه یک دعوت صورت گرفت :

دعوت به مناظره علمای مشهور استان از یک سخنران مدعو به گلستان

برخی از علمای گلستانی از یکی از روحانیون تهرانی مدعو به گلستان دعوت به مناظره کردند .

به گزارش گلستان ما ؛ در چند روز گذشته تبلیغاتی در خصوص دعوت از یکی از روحانیون مقیم تهران به استان گلستان انجام شده که وی به مدت سه شب در مسجد خمسه طیبه گرگان سخنرانی خواهد کرد .

قرار بود که سخنرانی وی در مسجد حضرت امیر گرگان  برگزار شود که با توجه اندیشه ها و سوابق این فرد گویا انتقاداتی به این حضور و سخنرانی انجام شد تا اینکه بنرهای اطلاع رسانی این روحانی جهت سخنرانی در مسجد خمسه طیبه نصب شد .

این حضور با انتقاد برخی از علمای بلاد ، شخصیت ها و مدیران فرهنگی مواجه شد تا جاییکه علما با انتقاد به این کار ، از مسئولان و مدیران فرهنگی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی استان خواستار جلوگیری از سخنرانی اینگونه افراد شدند .

این روحانیون در تماس با این پایگاه خبری همچنین درخواست کردند که این روحانی قبل از اینکه بخواهد به تبیین افکارش بپردازد با وی مناظره ای درباره اندیشه هایش داشته باشند تا مردم بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند .

از سخنران فوق سخنرانی های جنجالی در فضای مجازی در خصوص تولیدات ایران خودرو ، حجاب دختران و سایر موضوعات منتشر شده است و طیف هایی از اصلاح طلبان و برخی گروههای مجازی وابسته به خارج از کشور از سخنرانی هایش استقبال کرده اند .

photo 2017 03 10 03 06 43

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.