1396-01-22 08:34
1532
0
37659
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان :

برخی ایرادها به «جمنا» از خالی بودن دست منتقدین است/جبهه مردمی انقلاب پذیرای همه افراد علاقه مند به انقلاب است

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان با بیان اینکه جناح رقیب به هر قیمتی قصد تخریب دارد، اذعان کرد: برخی ایرادها به «جمنا» ازخالی بودن دست منتقدین است.

به گزارش گلستان ما؛"حجت الاسلام سید علی طاهری"  دیشب در نخستین نشست خبری جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در دفتر این جبهه در گرگان برگزارشد، شکل گیری «جمنا» را با تفاوت های عمده با شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در سال 80 و 81 معرفی کرد و افزود: جبهه مردمی انقلاب با رویکرد جدید برای تصمیم گیری مسئله مهمی مانند ریاست جمهوری ساز و کاری از پایین به بالا پایه ریزی شده است.

وی افزود: در سال های 92 و 94 دو تجربه تلخ انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و را متحمل شدیم که نیروهای علاقه مند به انقلاب را وادار کرد که با برطرف کردن نواقص، منسجم تر به میدان بیایند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان با اشاره به برگزاری دو مجمع ملی در تهران، تصریح: تفاوت عمده تصمیم گیری ها حضور نمایندگان همه استان ها بود که بیش از 50 نامزد توسط این افراد معرفی شدند که به 20 نفرو سپس در قالب رای گیری به10 و سپس به  5 نفر رسید.

طاهری بیان کرد: در نخستین مجمع نیز 9 نفر بعنوان هیئت موسس در معرض انتخاب قرار گرفتند که حتی رقبای سیاسی نیز این انسجام و هماهنگی را مورد تمجید قرار دادند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاریخ مصرفش انتخابات نیست

وی یادآورشد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب بنانیست تاریخ مصرفش انتخابات باشد؛ نفس شکل گیری جبهه نیز محصور به آن نیست اما برای هدف کوتاه مدت برای پیروزی در انتخابات برنامه ریزی کرده است.

نماینده سابق مردم گرگان و آقلا ابراز کرد: این جبهه پذیرای همه کسانی است که علاقه مند به انقلاب و پایبند به 4 ویژگی اسلام، نظام ، امام و رهبری می باشد.

شوراهای مردمی «جمنا»در 13 شهرستان  تشکیل شد

طاهری دربخشی از سخنان خود اعلام موجودیت جبهه استان گلستان را در دیماه چندروز پس از شکل گیری جبهه در بیان کرد و افزود: در ابتدای تشکیل شورای استان بیانیه تشکیل خود را صادر کرد و در همان ابتدا 13 شهرستان نیروهای خودرا معرفی کرده است و یک شهر باقی مانده نیز بزودی معرفی خواهد شد.

کاندیداهای مورد نظر جبهه افرادی هستند که با سازو کار جبهه انتخاب می شوند

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حضور گزینه های مختلف و نزدیک به جبهه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: گزینه های مورد نظر جبهه نیروهای مردمی انقلاب همان افرادی هستند که از طریق ساز و کار جبهه معرفی می شوند اما رایزنی ها با تشکل های مختلف در انجام است.

طاهری رسانه ها و بخصوص فضای مجازی را بسیار تاثیر گذار خواند و افزود: جبهه با توجه به ساز و کار خود برای جذب آرا<خاکستری نیز می باشد.

آیت الله رئیسی سازو کار جبهه را پذیرفت و به آن پایبند است

وی درخصوص حواشی بوجود آمده روزهای اخیر در خصوص کاندیداتوری آیت الله رئیسی گفت: امکان حضور ایشان در دومین مجمع به دلیل زلزله در مشهد وجود نداشت اما ایشان نماینده ای را از طرف خود فرستادند و تصریح کردند که سازو کار جبهه را پذیرفته اند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه از کاندیداها تضمین گرفته شده است، ادامه داد: برای جابه جایی آقای فتاح و حاج بابایی نیز ، آقای فتاح پیش از این هم اعلام کردند که قصد کاندیداتوری ندارند و به جبب کمک خواهند کرد.

وی افزود: در باز شماری آرا نیز آقای حاج بابایی در بیان 5 نفر قرار گرفت البته اختلاف آرا این دو نفر خیلی پایین بود.

طاهری بیانیه «جمنا» را خاتمه این سوبرداشت ها بیان کرد و گفت: این بیانیه به همه شبهات پاسخ داد.

رقیب به هر قیمتی قصد تخریب دارد

وی با بیان اینکه رقیب به هر قیمتی قصد تخریب دارد، اذعان کرد: برخی ایرادها خالی بودن دست منتقدین از جبهه است، البته قائل به ضعف هستیم اما تلاش می کنیم آنها را برطرف کنیم.

طاهری در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که افراد پس از نام نویسی در انتخابات و تایید صلاحیت ها به نفع گزینه نهایی کنار بروند، افزود: تفاوت عمده انتخاب در امسال معرفی گزینه از سوی خود مردم است لذاچنانچه فردی بر سیاست جبهه نباشد خود مردم او را پس خواهند زد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان در خاتمه در خصوص رایزنی برای حضور گزینه های مستقل و نزدیک به جبهه مردمی انقلاب که از سبد رای آنان استفاده خواهند کرد، گفت: ما علم غیب نداریم که چه اتفاقی می افتد اما رایزنی های خود را برای انتخاب فردی از جریان انقلابی دارای پایگاه مردمی خواهیم کرد./کلاس بیست

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.