1396-01-18 16:20
2646
2
37495
درازگیسو از قبل انتخاب شده بود !!!

باز هم مهیمنی ها سر اصلاح طلبان کلاه گذاشتند / بازی با شعور افکار عمومی در پوشش انتخابات فرمایشی درون جناحی

سید سبحان حسینی منتخب اول مجمع اصلاح طلبان گلستان برای ستاد دکتر روحانی در استان گلستان در پی انتصاب درازگیسو منتخب دوم مجمع واکنش نشان داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سید سبحان حسینی گفت : با صحبتی که بنده با اقای کرمی معاونت محترم جناب بانک داشتم ایشان فرمودند قبل از رای دوستان در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان بحث اقای دراز گیسو بسته شده بود و رای گیری تاثیری در کار نداشته!

حال سوال اینجاست از آنجایی که مجموعه دوستان آقای محمد هاشم مهیمنی از موضوع مطلع بوده اند چرا بحث رای را مطرح کرده و بحث رای هم با دقت تنظیم شده بود؟!از بین سه نفر یا خارج از سه نفر هم محتمل است انتخاب شود.

اگر اقای دراز گیسو در بین سه نفر هم نبود باز هم در انتخاب آقای مهیمنی قرار داشت...چون قبل از از طرح در شورا قول وقرار را تمام کرده بودند وما مطلع نبودیم .

خواهش میکنم به این مطالب خوب توجه کنید اگر بحث اصلاحات ونظر مجموعه برای شما قابل احترام است, بنده در هیچ دوره ای بدون نظر مجموعه وتشکیلاتی که به ان وابسته بودم وارد انتخابات نشدم.

حداقل چهار بار در معرض آرا مردم قرار گرفتم  سه بار منتخب مردم بودم .اگر قبل از جلسه مطلع می شدم بحث آقای دراز گیسو با پیگیری آقای مهیمنی تمام شده است وارد انتخابات نمی شدم.

بهر حال بهتر بود اقای مهیمنی بعد از انتصاب در شورا مطرح میکرد ، اگر می پذیرفت دیگر وارد مرحله رای نمیشدیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.