1396-01-06 11:32
1149
0
37076
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس جمهور آینده باید اهل خدمت رسانی ، انقلابی و کارآمد باشد / انتخابات با تخریب و تضعیف خوشایند نیست

مدیر کل تبلغیات اسلامی گلستان گفت : امیدواریم همه کاندیداها بتوانند قاعده انتخابات را رعایت کنند و با همدلی و همزیستی باعث شکوفایی  و شوق و شعف اجتماعی شوند چون انتخابات با تخریب و تضعیف خوشایند نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از  «دانشجو سلام» ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگاران از روند انتخابات بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گرگان با توجه به نامگذاری سال جدید به نام تولید و اشتغال ابراز امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم به شکل ایده آل در بخش اشتغال وارد شویم و جامعه همانطور که در حوزه نظامی،فرهنگی اجتماعی به پیروزی رسیده است در حوزه اقتصاد نیز بتواند به موفقیتهایی برسد چرا که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم از وضعیت اقتصادی گله مند هستند و دارای مشکل می باشد.

ولی نژاد دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را مهم دانست و گفت: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هر دو به رای مستقیم مردم تعیین می شوند.

ولی نژاد با تشکر از زحمات رسانه ها در ایام تعطیلات نوروز برای پرشور نشان دادن انتخابات گفت: امیدواریم به همت رسانه ها بتوان انتخاباتی پرشور داشته باشیم و همانطور که حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند مردم بسیارخوبی داریم.

وی گفت: امیدواریم همه کاندیداها بتوانند قاعده انتخابات را رعایت کنند و با همدلی و همزیستی باعث شکوفایی و شوق و شعف اجتماعی شوند.

ولی نژاد افزود: انتخابات با تخریب و  و تضعیف خوشایند نیست، و همه باید سعی کنند انتخابات سالم برگزار شود.  تا جامعه بتواند از حلاوت وشیرینی انتخابات بهره مند شود.

وی گفت: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هر فرد که  از سوی مردم انتخاب می شود نماینده کل ملت ایران است.

وی سلامت را شرط اصلی انتخاباتها دانست که بخشی از آن از سوی نظام و بخش دیگری از سوی کاندیداها باید رعایت شود که نظام صداقت و امانتداری خود را ثابت کرده است از اینرو مردم و کاندیداها نیز باید با رعایت اخلاق انتخاباتی بتوانند همانند دوره های قبل به وظیفه خود عمل کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ویژگی دولت دوازدهم گفت: کشور با مدیریت انقلابی و کارآمد  می تواند به پیشرفت برسد و با این نوع مدیریت است که مشکلات کشور برطرف می شود.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم از شاخصه های دیگر دولت دوازدهم باید باشد چرا که مردم صاحب اصلی نظام می باشند و باید خود را از مردم بدانیم و سیاست کلان نظام  را دنبال کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.