1396-01-06 10:37
1284
0
37068
استاندار گلستان در گنبد مطرح کرد:

قول دادن افراد دغل‌کاری انتخاباتی است/ اصل شایستگی را فدای قومیت نکنید

استاندار گلستان با بیان اینکه وجود قومیت ها در استان یک فرصت است، گفت: نباید شایستگی را فدای قومیت گرایی کنیم،اصل بر شایستگی و تقوا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، حسن صادقلو استاندار گلستان ضمن بازدید از روند ثبت نام در ستاد انتخابات شهرستان گنبد اظهارکرد: امسال با رویکرد مهم و بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مواجه هستیم، اولین انتخابات به عنوان انتخاب شخصیت دوم کشور و شخصیت اجرایی اول مسئله بسیار مهمی است و دومین انتخابات هم در راستای عمران شهری و روستایی اهمیت زیادی دارد.

استاندارگلستان در ادامه اذعان داشت: ستادهای اجرایی بدون تعطیلی و با فعالیت بسیار زیاد زمینه تسهیل را در انتخابات برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 5500 نفر در استان برای انتخابات ثبت نام کرده اند ، گفت: امسال به احتمال زیاد بیش از سال 92 که تقریبا 7300 نفر ثبت نام کرده بودند نامزد ثبت نامی در استان خواهیم داشت .

صادقلو با محوری خواندن مشارکت مردم در انتخابات ، تصریح کرد: دشمن یک بار در ایام الله ها و یک بار در انتخابات ها ما را نگاه می کند امیدوارم همچون انتخابات گذشته که استان اولین مشارکت را در سطح کشور داشت بتوانیم بازهم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم .

وی گفت: امیدواریم مسئولان در هیات اجرایی و هیات های نظارت زمینه تسهیل ثبت نام را ایجاد کنند و هر اقدامی که بایسته است برای این تصمیم انجام دهند.

استاندار گلستان با بیان اینکه شورا جمع عقول است و عاقلان جامعه باید به صحنه بیایند ، افزود: ظرفیت ثبت نام هر چقدر بالاتر باشد و هر چه تکثر در بحث ها افزایش یابد ، خود زمینه تصمیم گیری های درست می شود که باید این شرایط را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه کاندیدا شدن سهل نیست، تصریح کرد: افرادی که زحمت کاندیدا شدن را به خود می دهند و این قابلیت خدمت کردن را در خود دیدند، شجاع هستند.

استاندار ادامه داد: قول دادن افراد دغل کاری و کلک انتخاباتی است و با آموزه های انقلابی و اسلامی ما در تناقض است.

وی با بیان اینکه کسانی که با بزرگان مشورت می کنند شریک در عقل آنها هستند ، خاطر نشان کرد: باید این ظرفیت را در خود ایجاد کنیم که همدیگر را تحمل کنیم ، انتخابات ما را جدا نکند و باید با انتخابات ظرفیت ها را بالا برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.