1396-01-06 06:59
1458
0
37043
آیت الله علوی گرگانی در دیدار دانشجویان بسیجی:

مراقب مسئله نفوذ در دانشگاه‎ها باشید / برخی مسئولین گوش شنوا برای شنیدن مطالبات انقلابی ندارند

مراقب مسئله نفوذ در دانشگاه ها باشید عده ای سعی می کنند اسم و رسم بسیج را خدشه دار کنند اما شما در مقابل مشکلات صبور باشید و با عزمی راسخ پیش بروید چرا که بهترین نیرو ها در کشور نیروی جوان ، مومن و ولایتمدارمی باشدو مطمعنا آینده این کشور به فضل الهی در دستان نیروهای جوان و انقلابی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ، جمعی از اعضای شورای تبیین مواضع  استان گلستان با آیت الله علوی دیدار کردند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در این دیدار ضمن خیرمقدم و خداقوت به مسئولین بسیج دانشجویی حاضر در جمع گفت: متعقدم شما نمایندگان رهبری در دانشگاه ها هستید و رفتارشما در دانشگاه ها می تواند موجب دلگرمی ایشان شود و از خداوند برا یکایک شما  آرزوی موفقیت می کنم و برایتان دعای خیر خواهم کرد.

گوشتان به دهان رهبری باشد

وی افزود:بسیجیان همواره باید گوششان به دهان مقام معظم رهبری باشد. فلذا سعی کنید بصیرت خود را بالا برده و مطیع امر ایشان باشید. بنده همواره تاکید کرده ام که سعی کنید با رهبری باشید و لحضه ای از ایشان جدا نشوید.

معظم له در خصوص روند فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه ها نیز بیان داشت: عزیزان من مراقب مسئله نفوذ در دانشگاه ها باشید عده ای سعی می کنند اسم و رسم بسیج را خدشه دار کنند اما شما درمقابل مشکلات صبور باشید و با عزمی راسخ پیش بروید.

آینده کشور در دستان نیروهای جوان انقلابی

وی با استناد به فرموده  پیامبر اکرم(ص) و تاکیدی که مقام معظم رهبری در بسیاری از سخنرانی ها داشتند بهترین نیرو ها در کشور  را نیروی جوان ، مومن و ولایتمدار خواند و خطاب به دانشجویان اظهار داشت: فرزندان من یقین بدانید آینده این کشور به فضل الهی در دستان شماست.

وی با توجه به گزارشاتی که از دانشگاهها در اختیار دارند گفت:بنده از مشکلات کشور مطلعم و معتقدم ریشه اصلی مشکلات دانشگاهی ناشی از عدم شناختِ به معنای واقعی کلمه ولایت فقیه از سوی برخی مسئولین دانشگاهی است.

رضایت الهی شرط اول کارها

آیت الله علوی با ابراز سلام به تمام دانشجویان بسیجی به آنان سفارش کرد تمام کارها و اعمالی که انجام می دهید برای رضای خدا باشد و اگر کاری که رضای خدا د آن بود را انجام دهید و گرنه حتما از آن کار دست بردارید.

 در این دیدار علی اکبر عرفانی مسئول بسیج دانشجویی استان  بامعرفی برنامه های بسیج دانشجویی مهمترین برنامه های بسیج را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی مد نظرمقام معظم رهبری خواند.

همچنین یونس نظری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان نیز با ابراز خرسندی از اینکه در ابتدای سال جدید در محضر آیت الله علوی حاضر شدند گفت: تمام تلاشهای دانشجویان انقلابی پیگیری مطالبات مردمی است چرا که این دانشجویان نیز خود را از جنس مردم می دانند.

برخی در دانشگاه عملا از فتنه گران حمایت می کنند

دبیر شورای تبیین مواضع دانشگاههای استان با انتقاد از برخی رفتارها در دانشگاهها خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی رفتارها در دنشگاهها تناسبی با گفتمان انقلابی  ندارد

وی افزود: متاسفانه گروههای معدودی در دانشگاهها عملا از فتنه و سران فتنه حمایت می کنند و با کمال تعجب مسئولین دانشگاهها نیز کوچکترین واکنشی درقبال آن نشان نمی دهند.

برخی مسئولین گوش شنوا برای شنیدن مطالبات انقلابی ندارند!

یونس نظری گفت: متاسفانه برخی مسئولین دانشگاه برخلاف نظر مقام رهبری که به نیروهای انقلابی باور و اعتقاد دارند به دانشجویان انقلابی و دغدغه های آنان بی توجه اند و گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های این جوانان در بین مسئولین دانشگاهی و همچنین در سطح کلان وجود ندارد.

وی به دغدغه مقام مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با وجود تاکیدات مکرر آقا در زمینه اقتصاد متاسفانه شاهد وسایل و تجهیزات غیر ایرانی و وارداتی در دانشگاهها هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.