1396-01-05 17:52
2416
0
37030
حاشیه های روز ششم ثبت نام پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در گرگان؛

از ترافیک حضور مسئولین تا ورود بی سروصدای دوتن از اعضای شورای شهر گرگان برای ثبت نام !

ششمین روزاز ثبت نام پنجمین دوره شورای شهر گرگان در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ طبق پیش بینی ها رفته رفته بر استقبال نامزدها برای نام نویسی افزایش می یابد و طی دو روز آخر شاهد ترافیک ثبت نام خواهیم بود که در این رابطه امروز شنبه 5 فروردین تعداد 169 نفر در شهرستان گرگان ثبت نام کرده اند.

اما حاشیه های امروز:

صبح امروز "نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا از روند فعالیت های ستاد ثبت نام درگرگان بازدید کرد.

اما از سویی از روند ثبت نام ها به دلیل کاهش میزان ثبت اعلام رضایت نکرد اما ثبت نام همین تعداد و ورود افرادی متخصص و اهل فن بیان کرد.

ساعتی بعد "سرهنگ سیدعلی مهاجر" فرمانده سپاه گرگان نیز از روند فعالیت ستاد انتخابات شهرستان گرگان بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران فعالیت ستاد انتخابت را مطلوب توصیف کرد و افزود: اهالی رسانه در جهت اطلاع رسانی سریع و دقیق اخبار انتخابات کوشا باشند.

مهاجر همچنین بیان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" نامیده اند و در دهه اخیر بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند، تلاش خواهیم کرد بهترین برنامه ها را در این سال برای پیاده سازی منویات رهبری داشته باشیم.

چهره ها نیز در امروز "سید محمد قدس مفیدی" رئیس فعلی شورای شهر گرگان بود که به همراه رفیق و البته رقیب خود در شورا میربهبهانی در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد تا ضمن خداقوت گویی به سوالات اهالی رسانه پاسخ دهد.

وی طی دوروز گذشته به فرمانداری مراجعه کرده بود اما موفق به ثبت نام نشده بود.

امروز اما "زهرا نورا" که چند روزی شایعه عدم حضور وی بر زبان ها افتاده بود به همراه "محمدرضا سبطی" عضو فعلی شورای شهر گرگان در ساعات پایانی ششمین روز ثبت نام بدون همراه و حاشیه ای وارد شد.

البته سبطی شورای شهر گرگان در پاسخ به یکی از خبرنگاران گفته بود که ممکن است ثبت نام نکند، که در پایان روز ششم ثبت نام وی انجام نشده است.

از حاشیه های دیگر امروز حضور "قاسم شاهرخی" شهردار جلین بود که وی دومین شهردار در صف نامزدهای پنجمین دوره شوراها از آغاز ثبت نام بود که وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تجربه های مختلف در فعالیت های اجرایی را با حضور در شورای شهر گرگان و خدمت به مردم و شهر تکمیل خواهم کرد.

 وی دومین شهردار در دو روز اخیر است که برای نامزدی در شورای شهر گرگان ثبت نام می کند.

همچنین در امروز چهار نفر از فرهنگیان درمرکز استان و شهر جلین نامزدی خود را برای انتخابات به ثبت رساندند که نسبت به چند روز گذشته با استقبال بیشتری روبه رو بوده است.

امروز یک روحانی هم نام خود را در زمره کاندیداهای شورای روستا ثبت کرد.

 امروز شیخ یعقوب مهدوی رییس فرهنگ و ارشاد گرگان نیز در ساعات پایانی وقت اداری به فرمانداری گرگان مراجعه و به هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان گرگان خداقوت گفت و با حضور در اتاق خبرنگاران به تلاش اهالی رسانه برای اطلاع رسانی سریع و دقیق دست مریزاد گفت.

وی تا حضور استاندار در فرمانداری گرگان حضور داشت.

در ساعات پایانی پذیرش داوطلبان در فرمانداری گرگان حسن صادقلو استاندار گلستان به همراه "علی اصغر طهماسبی" و جمعی از مسئولین از روند ثبت نام نامزدها در فرمانداری گرگان بازدید و از دست اندرکاران ثبت نام داوطلبین تقدیر کرد.

" حسن صادقلو" همچنین از اتاق خبرنگاران نیز بازدید کرد و در آنجا از تلاش اهالی رسانه استان و انعکاس اخبار نام نویسی انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی تشکر کرد.

از حاشیه های جالب حضور استاندار در فرمانداری سلفی گرفتن برخی از کاندیداهای بخش ها با ایشان بود که وی با لبخند پذیرای آنها شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.