1395-12-29 16:27
2253
0
36765
«از شایعه تا واقعیت»؛

اعدام ۲دختر به دست پدر ایرانی + سند

برخی عناصر ضدانقلاب تصویری دردناک از اعدام دو دختر را منتشر کردند و مدعی شدند: «پدری از شدت فقر و ناتوانی در تأمین هزینه‌های زندگی ۲ فرزند خود را دار زد».

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

یکی از عناصر ضدانقلاب و برخی شبکه‌های اجتماعی تصویری از به دارآویخته شدن دو کودک را منتشر کردند  و نوشتند: «پدری از شدت فقر و عدم توانایی درتامین هزینه های زندگی دو فرزند خود را دار زد».

«واقعیت»

این عکس که توسط رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان اعدام دو کودک توسط پدرشان به دلیل مشکلات مادی منتشر شده، سال گذشته نیز به عنوان «اعدام دو دختر یزدی توسط پدری معتاد» انتشار یافته بود که همان زمان نیز تکذیب شد.

واقعیت این است که این تصویر، عکسی قدیمی است که در سال 2015 در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی خارجی به خصوص عرب زبان دست به دست شده بود.

برخی این تصاویر را مربوط به یمن و برخی دیگر به عربسان سعودی نسبت داده‌اند اما طبق گزارش رسانه های عربی، این اتفاق فجیع در شبه قاره صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.