1395-12-28 13:34
4058
5
36729
راه اندازی نهضت رای دادن به روحانی در گرگان !!

همه حواشی میتینگ سیاسی مجمع فرهنگیان گلستان / از تبلیغات غلیظ انتخاباتی برای روحانی تا تداوم سیاه نمایی علیه دولت قبل بعد از 4 سال !

همایش " تدبیر و امید " مجمع فرهنگیان اصلاح طلب ایران اسلامی استان گلستان که در کانون طه گرگان برگزارشد که با حواشی از سیاه نمایی برای فعالیت های دولت قبل و تبلیغات زودهنگام برای روحانی همراه بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ؛ همزمانی ساعت اطلاع رسانی شده این برنامه در 6 تا 8 شب با اذان مغرب منجر به تاخیر نیم ساعته آغاز رسمی مراسم شد.

با توجه به اینکه این جمع ذیل اصلاح طلبان فعالیت می کند و موجودیت خود را از این حزب کسب کرده است.

سخنرانان ویژه این همایش "فرج کمیجانی" عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی"، "حسینی" سخنگو و "عادل عبدی" مشاور وزیر و عضوشورای مرکزی این مجمع بودند.

مهمانان فرهنگی یکی پس از دیگری در سالن همایش های کانون طه گرد هم جمع شدند، مجری مراسم "روح الله رجبی" معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مینودشت، در فواصل زمانی به مهمان جدیدالورود خیر مقدم می گفت.

اصلاح طلبان با سابقه استان گلستان مهمانان ویژه این همایش بودند، " علی اصغری "،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی استان، " ابراهیم حاجیلری" معاون آموزش متوسطه، "قربان طاشی"دبیراتحادیه انجمن اسلامی و عضو شورای مرکزی اصلاحطلبان استان"،"رستمانی" عضوشورای اصلاح طلبان، " کیا موسوی" رئیس  شورای هماهنگی احزاب، تقی ایزد" رئیس دانشگاه علمی کاردی و فرهنگی اصلاح طلب، "تمسکنی" مشاور تربتی نژاد نماینده گرگان، روسای آموزش و پرورش شهرهای  بندرگز،آق قلا، کلاله ، گنبد، مراوه تپه، "حاتمی" عضوشورای اصلاح طلبان علی آباد کتول،  "امیرعبدالسلام مهیمنی"مشاور رسانه استاندار،"مقسم"رئیس هیئت اسکواش، "تقی احسن" دبیر خانه کشاورز، اعضای مجمع استانی مجمع، برخی مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش استان و شهرستان و فرهنگیان عضو مجمع  فرهنگیان استان گلستان ازجمله آنان می توان نام برد.

قرآن توسط وطنی دانشجو معلم گرگانی قرائت شد.

خیر مقدم گویی توسط "امید شهریاری" دبیر مجمع فرهنگیان ایران اسلامی انجام شد .

شهریاری کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان است که چندی پیش اعلام حضور خود را برای انتخابات اعلام کرده بود؛ وی با توجه به وابستگی به جناح اصلاح طلب شانس خود را برای حمایت  شورای اصلاح طلبان امتحان می کند.

او در نطق خود نیز به انتخابات اشاره مستقیم داشت و انتخابات ریاست جمهوری تابع سیاست های مجمع بیان کرد و برای شوراها نیز به صورت غیر مستقیم تبلیغ خود را در دستور کار قرار داد و گفت: اگر چه بسیاری قومیت ها را برای انتخابات موثر می دانند، اما قوم فرهنگی  بزرگترین قومیت است.

اجرای شعر های و نواهای سیاسی از جمله برنامه های این همایش بود که از جمله آن "علیرضا یازرلو"شاعرفرهنگی  و برجسته رامیان،  رئیس اداره عشایری استان گلستان نیز با قرائت دو قطعه شعر محفل سیاسی  مجمع اصلاح طلبان را به فضای لطیف سیاسی تبدیل کرد و گروه نغمه صبا" با اجرای قطعاتی با عنوان " دولت تدبیر و امید" و ما می توانیم " نیز توسط گروه محمد نژاد آهنگساز و رهبر  این گروه دانش آموزی اجرا کردند .

"مالک خان احمدی" معاون آموزشی آزادشهر در بخش دیگر این همایش بعنوان نماینده شهرستان ها پشت تریبون رفت.

وی با طرح این سوال که چرا افرادی که با حمایت فرهنگیان صاحب منصبی می شوند، بعد از آن فرهنگیان را فراموش می کنند؟مشکل کار کجاست، گفت؟ما فرهنگیان در لاک محافظه گیر کرده ایم ، تاثیر گذارترین قشر به لحاظ تعداد و سالم ترین قشر جامعه هستیم  اما ظاهرا مرجعیت و جایگاه خود را ازدست دادیم.

معاون آموزشی آزادشهر افزود: در کشورهای اروپایی راننده ها صنف دارند و انجا  پای حق و حقوقشان پیش می آید فریادشان بلند است  و بعد حقوقشان را مطالبه می کنند و به  آن می رسند و در طول 38 سال انقلاب اسلامی حق ما ضایع شد چقدر  این محافظه کاری به ما اجازه داد که ما صدایمان را بلند کنیم و در چارچوب مقررات  و رعایت  خط قرمزها و احترام به تمام اصول و همه مقامات و حق خود را مطالبه کنیم؟

خان احمدی  با بیان اینکه وقتی ما  دنبال حق خود  نمی رویم،  نمی توانیم دانش آموز جسوری هم بار بیاوریم ، گفت: ما باید بلندگوی حق گویی مردم باشیم ،واقعا هستیم باهم جمع شویم کسی جلو دار ما نیست، ما باید تربیت کننده دانش آموزی باشیم که بتواند از حق  خودش دفاع کند و براحتی  دروغ هایی که  به جامعه زده می شود را برملا کنیم .

وی همچنین گفت: نباید بپذیریم سخنان مسئولانی که در برهه ای از زمان می گوید نون واشکنه  با پیاز بخورید، بگوید به جای دو وعده یک وعده بخورند و همان فرد در یک زمان دل درد مشکلات معیشت  مردم را بگیرد براستی این افراد از احساسات شما سو استفاده می کنند و من و شمای  معلم باید بگوییم .

وی در بخش دیگر سخنان خود به تشکیل مجمع فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مجمع فرهنگیان از زمان دولت سربلند "محمد خاتمی" شکل گرفته بود،سربلند به جهت سلامت دولت،  شخص آقای خاتمی برگ زرین تاریخ معاصر  ایران  خواهد بود، هر چقدر هم اطرافیان بخواهند مغرضانه  بد بگویند چون اگر کوچکترین فسادی از دولت خاتمی داشتند تا الان چند پیراهن را عثمان می کردند .احمدی نژاد که از  خودشان بود دیدید چه کردند.

این فعال اصلاح طلب استان ادامه داد: مدت یاین مجمع فعالیت نکرد و اکنون یکساله فعالیتش را اهداف خوب و شجاعانه  در اساسنامه آن از سر گرفته است، ما باید بلندگوی حق گویی بشویمچرا که تا الان نگذاشتند ما اینگونه  باشیم.

وی بیان کرد: به قول شاعر حق گوی حذف شده از صفحه سیمای میلی"سهیل  محمودی" دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست. شکسته باد کسی کاین چنین مان می خواست واقعا شکسته باد کسانی که اینچنین خواستند .

خان احمدی با بیان اینکه ما فرهنگیان انسان های نجیبی هستیم  ولی حق نداریم!! ، افزود:  ترویج فرهنگ گفتگو و احترام به آرا آنچه  که نه مجمع فرهنگیان بلکه اندیشه اصلاح طلبی که تمام  فریادش همین است،احترام به آرا مردم و نه ساختگی است

وی همچنین بیان کرد: مدیر برای گرفتن منصب می گوید من اصلاح طلبم و وقتی که پست را می گیرد، می گوید من سیاسی کار نمیکنم در صورتی که بواسطه همان به قدرت رسیده است ما می خواهیم افراد اینگونه نباشند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش آزادشهرنطق خود را با چند بیت " سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم چو گلدان خالی لب پنجره پر از خاطرات ترک خورده ایم " به پایان برد.

در ادامه سخنرانان اصلی این برنامه "کمیجانی" دبیرکل ، "حسینی"سخنگو و عضو شورای مرکزی و "عبدی" مشاور وزیر آموزش و پرورش برای ارائه برنامه های این مجمع ترسیم خط مشی وسیاست گذاری پیش روی این مجمع برای فرهنگیان عضو و اصلاح طلبان استان گلستان به روی سن وارد شدند.

در این سخنرانی سه نفره هر کدام از مسئولان سه محور را برای سخنان خود انتخابات کردند، که از جمله آن می توان به  "سیاه نمایی و کنایه به فعالیت های دولت قبل"، "اعتماد به روحانی برای چهار سال آینده و فعالیت گسترده برای وی در شهر ها و روستاهای کوچک و بزرگ" و" تشکیل نهاد های مدنی بعنوان گره گشای مردم سالاری " اشاره کرد.

سخنرانی "کمیجانی" دبیر کل مجمع"، "حسینی" سخنگو و "عادل عبدی" عضو شورای مرکزی این مجمع در لینک های جداگانه بخوانید.

نمود بسیار جدی ورود زود هنگام برای تبلیغات حسن روحانی در این میتینگ سیاسی فرهنگیان اصلاح طلب در کانون طه گرگان  آنجا خود را بیشتر نمایان کرد که دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با توجه به اتمام سخنرانی دوباره تریبون را بدست می گیرد و می گوید:  فقط  یک نکته دیگر را تاکید کنم دوستانی که  همکار ما هستند و معلمند  و بزرگتر از آن عضو مجمع شدند  ما باید کار  سیاسی کنیم،  وظیفه تشکیلاتی و سیاسی خودمان می دانیم که  از امروز  باید در همه جا نهضتی راه اندازی کنیم که چرا باید به آقای روحانی رای داد؟ در روستاها متناسب با آن و در شهرها متناسب با آن  افراد تحصیل کرده  و زنان آن؛  اگر این نهضت در همه جا فراگیر شود و افکار  عمومی را تا حدی راضی  کنیم که اقای روحانی عملکرد بسیار مثبتی که داشتند  و همه عمیقا بتوانیم جامعه را عو ض کنیم که در خرداد وضعیتی را حاکم کند که  به دولت امید با سه ابر پروژه 4 سال دوم خود را باشدت بیشتری ادامه دهد.

در بخش پایانی یک فرهنگی گلستانی بدون ذکر نام خود از حضار چند دقیقه ای در خصوص کانون های صنفی، فرهنگیان زندانی و نحوه اعتراضات به صورت تجمع و همکاری این مجمع، سخن گفت، که "کمیجانی" در پاسخ به وی گفت: معلمان مطالبات زیادی دارند اما ما معتقد به راه اندازی تجمعات نیستیم، ما می گوییم نباید از حق دانش آموزان و زمان تعلیم و تربیت آنان را برای تجمعات صرف کنیم؛ راهش این است که حرف و برنامه تدوین کنیم و از طریق ستاد و مشاورین در امور تشکل ها آنان را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: سمت و سوی فضای فعالیت سیاسی را کم کردند و به هردلیلی می خواهیم  فضایی را ایجاد کنیم  از حق ضایع شده یک میلیون معلم دفاع کنیم.

عبدی نیز گفت: زمانی گروهی و تشکلی در قدرت قرار می گیرد،   نمی تواند بگوید ما این کار را انجام دادیم  و حرف های منتقدان را بشنویم و برخورد معتقدانه داشته باشم؛زمانی بود که نیروهای شورشی که معلمان را زدند و در نمازخانه وزارت خانه با جوجه کباب پذیرایی شدند.امادیدیم که در زمان آقای فانی، ایشان بیشترین دفاع را  از معلمین کردندو حتی با خانواده هایشان هم ملاقات کردند وما نیز با نامه نگاری و جلسات بسیاری  به رفع مشکلات پرداختیم.

وی ادامه داد:  حجم عظیم  اعتراضات  را در این دوسال اخیر در هیچ دوره ای ندیدیم  اما حتی یک مورد آن در تخلفات اداری پرونده ای برای معلمان درست نشده است.

عضو شورای مرکز مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خاتمه گفت: این مجمع  حتی برای  ویرایش 7 بند در برنامه ششم نیز به تشکیل جلسه با ونمایندگان و  نوبخت نیز  اقدام کردیم.

"عبدی در پایان این میتینگ سیاسی نیز بیان کرد:  شاید کاستی هایی داشته باشیم  اما در  مجموع در برخورد با مسائل و شنیدن حرف مخالف نه تنها ما بلکه اصلاح طلبان و دولت تدبیر و امید  در این زمینه سر افراز هستیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

واقعا باید تاسف خورد به حال فرهنگ و فرهنگیان و آموزش و پرورش سیاسی کار !!

0
0
پاسخ
1395-12-28 14:30
آشنا

برخی امثال امید شهریاری هوای بهارستان دارند ولی برای دست گرمی از پارلمان محلی گرگان شروع کرده اند !اتحادیه بلیط هایش سوخته !!!!

0
0
پاسخ
1395-12-28 14:34
ساور

سلاموقت بخیرتشکر از گزراش خوب / دقیق و مفصل تونحالا دارد روشن می شود که چرا بعضی ها اصرار داشتند در یکسال اخیر چند بار در هفته از سیمای گلستان بهره بردار سیاسی کنند .متاسفانه به نظر می رسد صدا و سیمای مرکز گلستان هم شناخت کافی از افراد و فضای سیاسی استان ندارد و براحتی آنتن خود را برای چند وقت در اختیار برخی کاندیداها می گذارد .به اسم کارشناس .... !!!

0
0
پاسخ
1395-12-28 14:39
رضایی

کار روحانی تمام است !عملکرد دولت یازدهم بسیار ضعیف و غیر قابل دفاع است !

0
0
پاسخ
1395-12-28 14:47
رضا

با سوخته بودن بلیط های اتحادیه گاملا موافقم !!

0
0
پاسخ
1395-12-29 09:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.