1395-12-28 06:59
3310
3
36721
دکتر فاضل :

کلینیک فوق تخصصی ماموگرافی در بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبد راه اندازی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : دستگاه ماموگرافی تهیه شده برای بیمارستان شهدا یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ماموگرافی موجود در کشور می باشد .

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از گلستان ؛ عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار داشت : دستگاه ماموگرافی یکی از نیازهای مهم استان گلستان بود که در بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبد کاووس راه اندازی شد و خدمات بسیار خوبی ارائه خواهد داد.

دکتر فاضل با اشاره به این دستگاه پیشرفته تصریح کرد : از این به بعد بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبد قابلیت تبدیل شدن به مرکز سانتر تصویر برداری سرطان سینه در شمال کشور  را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه  دستگاه ماموگرافی تهیه شده برای بیمارستان شهدا یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ماموگرافی موجود در کشور می باشد، افزود: این دستگاه تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تهیه نموده و در اختیار پزشک قرار می دهد.

دکتر فاضل همچنین بیان کرد : قابلیت نمایش کوچکترین میکروکلسیفیکاسیون  از خصوصیات برجسته این دستگاه بوده و جهت تشخیص سرطان سینه در مراحل بسیار ابتدایی مفید می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد : این دستگاه، مجهز به دو سرور پردازش گر تصاویر برای فرایند گزارش تصویری و شامل مانیتورهای بسیار با کیفیت( ۵ مگا پیکسل) ،برای تشخیص می باشد .

فاضل ادامه داد :  قابلیت مشاوره پزشکی از راه دور برای ارسال گزارش و گرفتن مشاوره از پزشکان متخصص و فوق تخصص در سراسر کشور نیز از ویژگیهای ممتاز این دستگاه پیشرفته می باشد.

شایان ذکر است که غربالگری ماموگرافی از زنان بالای ۴۰ سال جهت تشخیص سرطان سینه در زنان انجام می گیرد.گفتنی است در کلینیک ماموگرافی ، در اتاق سونوگرافی ، یک مانیتور ۱۵ مگا پیکسل نصب شده تا پزشک بتواند در زمان استفاده از سونوگرافی تصاویر بسیار بزرگ را با کوچکترین مشخصات مشاهده نماید و اتاق گزارش این کلینیک به تجهیزات و امکانات بسیار مدرن و روز دنیا تجهیز شده است.

ارزش ریالی این دستگاه نزدیک به  ۱۰ میلیارد ریال می باشد که با پیگیری های شخص دکتر فاضل در بیمارستان شهدا راه اندازی شده است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سوال

آقای دکتر لطفا بفرمایند برای تجهیز بیمارستان های گرگان چه برنامه ایی دارند ؟

0
0
پاسخ
1395-12-28 07:30
حسین

سلام.هر چه به سمت شرق استان حرکت کنید بیشتر محرومیت را لمس خواهید کرد. امیدوارم رسیدگی بیشتری به نواحی شرقی استان شود. با تشکر از دکتر فاضل به خاطر توجهشان به این نقطه ی محروم از کشور.

0
0
پاسخ
1395-12-28 14:16
روشنگری

ظاهرا یه عده با کلید واژه "محرومیت شرق استان" قصد دخل و تصرف در بودجه ها و به یغما بردن امکانات علوم پزشکی به شهر و دیار خودشان هستند...از اهداف دیگر این عزیزان ضربه زدن به توسعه گرگان می باشد.امیدوارم جناب فاضل مراقب مشاوره های برخی از افراد باشد ...

0
0
پاسخ
1395-12-29 09:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.