1395-12-05 04:40
1794
0
35644
مثل یک رنگین کمان 7 رنگ؛

گلستان میزبان 7 شهید گمنام دیگر می‎شود/ گرگان مزین به حضور همیشگی 3 آلاله خوشنام خواهد شد

فرمانده سپاه گرگان از ورود قریب الوقوع پیکر مطهر هفت شهید گمنام به استان گلستان در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: استقبال از این هفت عزیز خوشنام ساعت 13 دهم اسفند ماه در میدان بسیج صورت می گیرد که سه شهید آن شهرستان گرگان را مزین به حضور همیشگی خود خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در آستانه سال جدید گفت: سهمیه اردوهای راهیان نور شهرستان گرگان در روزهای منتهی به سال جدید 952 نفر است که این افراد در دو مرحله به زیارت مناطق عملیاتی هشت فصل عشق و دلدادگی اعزام می شوند.

وی سفرهای راهیان نور پایان سال را حسن ختام یک سال زندگی آرام زیر چتر ایمن نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: کاروان برادران این سفر عظیم معنوی و سیاحتی در تاریخ 24 اسفند و کاروان های خانوادگی به همراه کاروان خواهران نیز در ششم فروردین عازم کربلای ایران خواهند شد.

سرهنگ مهاجر به ملزومات این سفر ارزشمند اشاره کرد و متذکر شد: برای اعزام های پایان سال نیازمند 25 دستگاه اتوبوس و میزانه سرانه هر اتوبوس 10 میلیون تومان هزینه هستیم.

فرمانده سپاه گرگان همچنین به اعزام هایی که در طول سال 95 به سرزمین های نور از شهرستان گرگان صورت گرفت اشاره کرد و ابراز داشت: در طول سال جاری 1078 دانش آموز با همکاری آموزش و پرورش شهرستان به تفکیک 593 دانش آموز دختر و 485 دانش آموز پسر، راهی سرزمین های نور شدند.

وی در بخش بعدی سخنانش از ورود قریب الوقوع پیکر مطهر هفت شهید گمنام به استان گلستان در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: استقبال از این هفت عزیز خوشنام ساعت 13 دهم اسفند ماه در میدان بسیج صورت می گیرد که سه شهید آن شهرستان گرگان را مزین به حضور همیشگی خود خواهند کرد.

سرهنگ مهاجر تصریح کرد: شب وداع با 3 شهید گمنام شهرستان گرگان همزمان با نماز مغرب و عشای دهم اسفند ماه جاری در امامزاده عبدالله گرگان انجام می پذیرد و تشییع این بزرگواران ساعت 8:30 صبح یازدهم اسفند(چهارشنبه) از مقابل معراج الشهدای گرگان تا چهارراه امامزاده عبدالله انجام می شود.

تدفین شهیدی خوشنام در دانشکده مائده گرگان

فرمانده سپاه گرگان گفت: یکی از این شهیدان والامقام پس از تشییع در یازدهم اسفند در دانشکده دخترانه مائده گرگان به خاک سپرده می شود که قطعا این حضور برکات وافری برای نوجوانان و جوانان این دانشکده به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به حکمت و برکات تدفین شهدا در مکان های متعدد ابراز کرد: سال 92 دانشگاه جامع گلستان میزبان شهید گمنامی شد که پس از دو سال انجام آزمایش های DNA مشخص شد این بزرگوار شهید "حسین خان احمدی" از شهدای بومی استان است که راه خانه اش را خودش پیموده بود تا موجب چشم روشنی پسران و همسر چشم انتظارش شود.

فرمانده سپاه گرگان تأکید کرد: این شهید آوردن ها شاید برای عده ای قابل درک نباشد اما برای خانواده هایی که شهید مفقود الجسدی دارند قطعا نوید مبارکی است که آرزو می کنیم با توجه به اینکه هفت شهید تازه آورده شده نیز از لشکر25 کربلا بودند بومی استان ما و مایه قوت قلب خانواده های چشم انتظارشان باشند.

سرهنگ مهاجر در پایان اعلام کرد: دو شهید والامقام دیگر شهرستان گرگان، ساعت 8:30 صبح دوزادهم اسفند در شهر سرخنکلاته تشییع و به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.