1395-11-19 07:45
3818
6
34888
یادداشت وارده :

بی تدبیری در انتخاب شاگرد شیخ فتنه گر برای سخنرانی 22 بهمن بندرگز

شیخ احمد مازنی که از صدقه سر قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان، به مجلس دهم راه یافته ، از افرادی است که هرازگاهی افاضاتش نقل محافل می شود.

پایگاه خبری گلستان ما - یادداشت وارده : پیروزی انقلاب اسلامی که اوج بروز و ظهور آن در یوم الله 22 بهمن است، به یک جریان سیاسی، حزب و گروهی تعلق ندارد، بلکه انقلاب اسلامی زاده تفکر و اندیشه های بزرگ مردی است که آرمان هایش برگرفته از قرآن بوده و نهضتش را به تبعیت از نهضت عاشورا آغاز کرد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی که با وحدت کلمه و ایمان به ملت، معجزه ای را رقم زد که با گذشت حدود 4 دهه، هنوز هم تحلیل گران سیاسی از درک آن عاجزند. امام خمینی (ره)، ولایت فقیه را احیاء کردند و امروز سلاله پاک زهرا (س)، در مسیر اندیشه ها و آرمان های امام (ره) و شهدا، انقلاب اسلامی ایران را هدایت می کند.

انقلاب اسلامی ایران، توانسته است که هژمونی استکبار را به هم بریزد و سیلی محکمی بر صورت کسانی بزند که چشم دیدن استقلال، آزادی و عزت این ملت را ندارند. برای همین است که از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی و استکبار جهانی همواره به دنبال توطئه و دسیسه هستند و از هیچ تلاشی هم فروگذار نمی کنند.

روزی با تحمیل جنگ نظامی، روزی دیگر با تحریم های اقتصادی، روزی هم با هدف قراردادن هواپیمای مسافربری، روزی دیگر با ترور 17 هزار نفر از شخصیت ها و شهروندان این کشور تلاش کردند تا انقلاب را از حرکت بیندازند، قائله 18 تیر سال 78 را دشمنان با استفاده از پیاده نظامی که در داخل داشتند به راه انداختند، پس از آن ده سال دیگر در لایه های مختلف نفوذ کردند و فتنه 88 را رقم زدند و امروز همچنان این نفوذ ادامه دارد... نفوذی که موجب شده برخی از کسانی که برادر شهید هستند و لباس روحانیت هم بر تن دارند، از فتنه گرانی که هدف آنها نابودی نظام و از بین بردن جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه بود، حمایت کنند... !

فتنه گرانی که حتی به خیمه های عزاداری امام حسین (ع) و عزاداران حسینی هم هتک حرمت کردند... شاید خیلی جای تعجب نباشد که نماینده مجلسی که در لباس روحانیت قرار دارد و از سران فتنه و رفع حصر سخن می گوید، اظهارات سخیفی هم درباره حسنین (ع) داشته باشد. فردی که با تحریف روایتی ، می خواهد خواسته و نیت خود را بیان کند، می گوید: « روضه را از امام حسین(ع) و کنسرت را از امام حسن(ع) یاد گرفته است». 

هرچند که حدود هشت سال از فتنه 88 می گذرد اما هنوز هم ناگفته های فراوانی درباره آن وجود دارد که باید منتظر ماند و دید که چه زمانی نظام اسلامی سکوتش را در برابر خناسان خواهد شکست.

فتنه موضوعی است که ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری بارها و بارها درباره آن سخن گفته و فرمودند که « فتنه، خط قرمز است»، اما چرا عده ای که سرسفره انقلاب نشستند و داعیه دار اسلام هستند، هم چنان سخنان گزاف می گویند.

فتنه ای که قرار بود ریشه نظام اسلامی را بزند. حالا فردی در کمال وقاحت نه تنها از فتنه گران تبری نمی جوید، بلکه خود را دست پرورده شیخ ساده لوح اصلاحات می داند.

شیخ احمد مازنی که از صدقه سر قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان، به مجلس دهم راه یافته ، از افرادی است که هرازگاهی افاضاتش نقل محافل می شود. کسی که بارها برای رسیدن به مقاصد خود از نام مقدس شهدا خرج کرده است.

و اما در استان سیاست زده گلستان، به جای اینکه فرمانداران و مسئولان که نمایندگان دولت اعتدال هستند، به فکر خدمات رساندن به مردم به ویژه در مناطق محروم از جمله شهرستان بندرگز باشند، به بازی سیاسی روی آورده اند.

شاید فرماندار بندرگز می خواهد، دعوت از حامی فتنه گران و کسی که به راحتی به مقدسات توهین می کند و حتی ائمه جمعه را هم با الفاظ نامناسبش به تمسخر می گیرد، را در کارنامه اجرایی نداشته خود قرار دهد. کارنامه ای که پٌر از ناکامی هاست و مردمان این شهر بعد از گذشت بیش از سه سال، هنوز اقدامی درخور از وی و مجموعه مدیرانش ندیده اند.

نیت و اهداف افرادی که به دنبال دعوت از چنین شخصیت هایی هستند، به طور قطع بهره برداری سیاسی و انتخاباتی است. هرچند عده ای می خواهند از هر فرصتی برای رسیدن به نیت سیاسی خود بهره بگیرند، اما نتیجه ای عکس خواهند گرفت و مردم « نه» قاطعانه ای به آنان خواهند داد.

قطعاً و حتماً دعوت از احمد مازنی برای سخنرانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از تدبیر فرماندار و مسئولان استان به دور است. همه باید تلاش کنیم که راهپیمایی 22 بهمن که تجلی حضور و پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است، باشکوه تر از همیشه برگزار شود، اما حضور شیخ حامی فتنه، نه تنها کمکی برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم نمی کند بلکه شرایط را به نوع دیگری رقم خواهد زد.

فردی که در مقابل سخنان مقام معظم رهبری می ایستد و سخن از رفع حصر سران فتنه می زند و با افتخار خود را دست پرورده کروبی می داند، چگونه می خواهد سخنی وحدت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن بگوید. فردی که با نشان دادن ماهیت واقعی خود، سخنانی می گوید که از حلقوم دشمنان قسم خورده انقلاب خارج می شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بسیجی

باسلام ما بسیجیان بندرگز در روز 22 بهمن چنان بلایی سر این شاگرد شیخ فتنه گر بیاوریم که مدیران اجرایی شهرستان برای دعوت از این فتنه گران تا ابد از این ...ها نکنند ......هر پیشامدی که بیفتد بدانید که تاوانش را باید فرمانداری بدهد که آنوقت خیلی دیر است

0
0
پاسخ
1395-11-19 10:07
حسن

اقای بسیجی به چهن سوال پاسخ بده ؟ چرا این اقارو شورای نگهبان تایید کرد که کاندید بشه که رای بیاره و اینجوری بشه؟این اقا نماینده مجلسه و در انتخابش هیچ اشکالی نیست. شما که ادعای بسیجی بودن داری بسیجی اهل بزن بزن و تندروی نیست بسیجی واقعی از قانون تبعیت میکنه . اقای نویسنده متن . لطفا جنجال درست نکن . این متنت واقعا جای تاسف داره .

0
0
پاسخ
1395-11-20 19:38
رضا

احسنت بر نویسنده این مقاله

0
0
پاسخ
1395-11-22 21:54
homi

احسنت

0
0
پاسخ
1396-12-24 14:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.