1395-04-09 09:52
1433
1
34317
حجت الاسلام طاهری در مراسم شب احیا بیست و سوم :

اگر خزانه خالی است فیش های نجومی از کجا آمده / از نیمه سال 92 هزینه های جاری دولت دو برابر شده است

یک نماینده سابق مجلس گفت :چرا از نیمه سال 92 هزینه جاری دولت بیش از دو برابر شده ، میگن خزانه خالی شده پس این رقم های نجومی از کجا در آمده است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس هشتم و نهم بامداد امروز در مراسم احیا شب قدر در تپه نورالشهدا گرگان گفت: مهمترین نشانه تبعیت از امام زمان(عج) تبعیت از نایب امام زمان است .

طاهری افزود: مگر می شود فردی نمازش به وقت باشد، قران زیبا تلاوت کند ، تفسیر انجام دهد، روزه ، خمس و زکات همه رو انجام بدهد اما نسبت به نایب امام زمان(عج) بی توجه باشد چرا که امام زمان (عج)گفته باید از نایب امام اطاعت شود.

وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری مورد عنایت امام زمان (عج) هستند تردید نداریم ، اینکه در حرف مدام بگویند مقام معظم رهبری اما در عمل حرف آقا را گوش نکنند خوب نیست .

نماینده سابق مجلس گفت:  من در مراسم احیا شب نوزدهم هم گفتم ایشان (مقام معظم رهبری) در دیدار با شعرا فرمودند که کسی پیش من آمد و گفت : شماخیلی مرید دارید و اگر امر به جهاد کنید همه کفن پوش به میدان می آیند.

احیای شب قدر 23 تپه نورالشهدا

آقا فرمود: من شمشیر کشیدم و چپ و راست هم دارم می زنم ولی جنگ نظامی نیست جنگ نرم است، می بینید که آقا شمشیر می زند پس یاوران امام کجا هستند؟

وی خاطرنشان ساخت : آنهایی که در مقام حرف مدام از مقام معظم رهبری سخن می گویند چکار کردند؟ چند سال است آقا می گویند اقتصاد مقاومتی و امسال گفتند اقدام و عمل، این معنی دارد ما باید مطیع رهبری باشیم .

فرزند نماینده فقید گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید زهد و ساده زیستی پیشه  کنند ، آیا این حقوق های نجومی یعنی زهد و ساده زیستی !! چرا از نیمه سال 92 هزینه جاری دولت بیش از دو برابر شده ، میگن خزانه خالی شده پس این رقم های نجومی از کجا در آمده است .

طاهری اذعان کرد: گفتند یارانه ها از طبقاتی که نیاز ندارند دولت حذف کند و بجایش کار ضروری بکند ، حال این اتفاق افتاد چه جوابی دارند به مردم بدهند، رویمان می شود، این است اطاعت از ولی فقیه ؟!!

استاد حوزه و دانشگاه افزود : برجام 2و3 را راه انداختند و رفتند اجرا کنند اما آقا جلویش را گرفت ، در جنگ 33 روزه لبنان ، اسراییل حریف چند جوان حزب الله نشد.

 وی گفت : چند فرمانده حزب الله وقتی ایران آمدند ، از انها سوال کردند چی شد شما با دست خالی بر اسراییل غلبه کردید؛ گفتند: رمز آن اطاعت از ولی فقیه شماست ، فرقش اینه که هر چی آقا میگه ما اجرا می کنیم اما برخی در کشور شما اینکار را نمی کنند .

احیای شب قدر 23 تپه نورالشهدا
 
احیای شب قدر 23 تپه نورالشهدا

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.