1395-04-08 14:58
3050
0
34293
آماده ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی هستیم؛

نامه دانشجویان بسیجی به دادستان مرکز استان گلستان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیام نور گلستان طی نامه ای به دادستان استان، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با مسئولین محترم کشوری و استانی جهت ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی اعلام کردند.

به گزارش به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام ؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان گلستان طی نامه ای به دادستان مرکز استان گلستان خواستار برخورد جدی وی در خصوص پرونده تاراج اموال مردم شهرستان آژادشهر شدند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛

امام خامنه ای (مدظله العالی) : "حرف زدن راجع به فساد که فایده‌ای ندارد ؛ با «دزد دزد» گفتن ، دزد از دزدی دست برنمیدارد ؛ باید رفت ، وارد شد. مسئولان کشور، روزنامه که نیستند که راجع به فساد حرف می زنند ."  20/12/1392 ؛ بیانات در جلسه تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

... و امّا بعد ، چند وقتی است که شاهد بروز و ظهور مفاسد مالی در سطح ملی می باشیم که برای جمهوری اسلامی که مزین به امّ القری جهان اسلام می باشد ، زیبنده نیست ؛ خصوصا اینکه اخیرا متوجه شده ایم در استان کوچک گلستان (شهرستان آزادشهر) عدّه ای به نام سرمایه گذاری اموال مردم این استان را به تاراج برده اند و متواری شده اند.

اقدامات گروه های مذکور ، دقیقا از نحوه تجهیز منابع پولی بانک ها اقتباس کرده اند که با انعقاد قراردادهایی به ظاهر قانونی نسبت به جذب منابع اقدام کرده بودند و همینطور بر اساس ماده 10 قانون مدنی که در علم حقوق به اصل آزادی قراردادی مشهور است اقدام آنان قابل ایراد نیست، اما آنچه که اقدام این افراد و گروه ها را در تضاد با مصالح ملی و منطقه ای پررنگ تر می نماید و قابل ایراد است ، عدم توجه به تذکرات شرع مقدس و اصول اقتصاد است که در هردوی این مکاتب به کار و تلاش برای بدست آوردن سرمایه و همچنین شراکت در سود و زیان طرفین معامله توجه دارند، می باشد.

در امکان سنجی های طرح های سرمایه گذاری نرخ سود بانکی به عنوان شاخص در نظر گرفته می شود چون سرمایه گذار هیچ کاری نتواند با پولش انجام بدهد حداقل کار این است که در بانک سرمایه گذاری نماید. اما تفکر و اقدام گروه های مذکور در دادن سودهای کلان و واهی در تقابل با رقابت بین بازارهای رقیب ، بازار پول مانند بازار مسکن، بازار طلا، بازار ارز و بورس می باشد که منجر به رکود بازارهای مزبور شده و بده بستان های بین بازارها و شرایط رقابتی را مختل می نماید.

در این برهه ی حساس اقتصادی که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی نام گرفته است نیاز برخورد شدید و ویژه ای است با اینگونه پرونده ها . حتی وقتی که خبر از فیش حقوقی میلیونی به گوش می رسد ...

زمانی که فیش حقوقی سر سام آور برخی مسئولین هویدا شد دوربین های هوشیار ، فیلمی از خانواده های کم در آمد جامعه و طبقه حساس گرفتند و واکنش آنان را ثبت کردند و آنان با شنیدن چنین خبری_فیش حقوقی برخی مسئولین_ اشک از چشمانشان جاری شد ؛ حال ما در مقابل این اشک ها مسئول نیستیم!!!

 با توجه به شخصیت قاطع ریاست دادگستری و دادستانی و بازرسی استان ، انتظار می رود بررسی ویژه ای بر روی چنین پرونده های اقتصادی  که حیثیت ملی دارند ، همت گمارند و نیز ما دانشجویان انقلابی آماده ی هر گونه همکاری با مسئولین محترم کشوری و لشکری و استانی خویش خواهیم بود.

و من الله التوفیق

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.