1395-04-08 05:30
2537
0
34262
در نشست فیمابین مطرح شد :

تاکید نمایندگان و استاندار بر عدالت در توزیع پروژه ها در گلستان

جلسه دو هفته یک بار نمایندگان استان گلستان در مجلس دهم با استاندار گلستان پیرامون بررسی مسائل مهم استانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان معتقد است این دیدارها و جلسات می تواند به شناسایی آسیب ها و معضلات استان و نتیجتا حل آنها و توسعه  و پیشرفت استان گلستان ختم شود .

صادقلو اظهار داشت : انتظار می رود لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه برون هر چه سریعتر در مجلس شورای اسلامی با همراهی نمایندگان مجلس تصویب شود چرا که یکی از مهمترین طرح های ما برای توسعه استان به شمار می رود .

 در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی ، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان و همچنین مدیر کل صنعت، معدن، تجارت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گزارشی از وضعیت حوزه های مدیریتی خود خطاب به نمایندگان گلستانی حاضر در مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

66

در این نشست صمیمانه قره خانی نماینده علی آباد کتول، کوسه غراوی نماینده مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش، قره جه طیار نماینده گنبدکاووس، نورقلی پور نماینده کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان ، تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا و ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر با تاکید بر اجرای عدالت در توزیع پروژه ها در سطح استان ، همکاری دسته جمعی را در راستای محرومیت زدایی و رشد و توسعه استان خواستار شدند.

نمایندگان گلستانی حاضر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر استفاده از سرمایه گذاران داخلی استان، توجه به وضعیت آبرسانی به مناطق محروم، توجه به طرح آمایش سرزمین، تعامل با تمامی احزاب و گروه های سیاسی، توزیع عادلانه بودجه در سطح استان، توجه به افزایش سطح علمی دانشگاه ها و ... در جهت پیشرفت استان تاکید کردند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.