1395-04-07 20:35
1378
0
34261
منتظری در گفتگو با گلستان ما عنوان کرد :

سلب تابعیت "شیخ عیسی قاسم" اوج استیصال استکبار در برابر بیداری اسلامی / آغاز شمارش معکوس پایان سلطه جباران در بحرین

مسئول بسیج هنرمندان کشور گفت : این برخورد حاکمان مزدور بحرین با شیخ عیسی قاسم نشان از اوج استیصال آنها در برابر بیداری اسلامی است .

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری مسئول بسیج هنرمندان کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایجاد جریان تحول آفرین بیداری اسلامی در کشور های مسلمان و ملت های آزادی خواه جهان است .

وی ادامه داد: حاکمان جور تحمل این بیداری را در ملت های خود ندارند و سیاست حذف رقیب را دنبال می کنند و با انجام عملیات روانی و تهدید می خواهند بیداری اسلامی را به سمت خاموشی پیش ببرند .

رئیس بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه سنت الهی بشارت پیروزی حق بر باطل را می دهد ،افزود : ممکن است حکومت های طاغوتی برای مدتی همچون کف روی آب خود نمایی کنند اما قطعا بعد از مدت کوتاهی نابود خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اگر تمام جبهه استکبار در مقابل جریان بیداری اسلامی بایستد باز هم این جبهه حق است که باقی خواهد ماند ، گفت : این برخورد حاکمان مزدور بحرین با شیخ عیسی قاسم نشان از اوج استیصال آنها در برابر بیداری اسلامی است .

منتظری در ادامه تصریح کرد: تاریخ به ما نشان داده هرگاه مردم با عالمان دینی ارتباط خوبی داشتند و از مرجعی آگاه پیروی کردند به خواسته های خود رسیده و در سرنوشت خود تاثیر گذار خواهند بود.

وی در ادامه اذعان داشت: حاکمان بحرین به نقش محور و کلیدی عالمان دینی پی برده اند و به همین منظور تحریم را در دستور کار خود قرار داده اند که این موضوع به نفع مردم و به ضرر حاکمان است.

رئیس بسیج هنرمندان کشور در ادامه خاطرنشان کرد: آتش خشم مقدس مردم بحرین فزونی خواهد داشت که این موضع باعث فروپاشی اساس حکومت طاغوتی بحرین خواهد بود و می توان گفت شمارش معکوس پایان سلطه جباران بر بحرین آغاز شده است.

وی در ادامه افزود : افرادی که به ظاهر جزء طرفداران حقوق بشر هستند طراحان اصلی جنایات مختلف در منطقه و همچنین سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم هستند و تناقض آشکار در رفتار و حرف های این مدعیان به وضوح دیده می شود .

به گفته منتظری ؛ این مدعیان حقوق بشر انگار مرده اند و عمق جنایات و ظلم های روا داشته شده به مستضعفین و ستم دیدگان را در منطقه نمی بینند .

وی با تاکید بر اینکه در فرهنگ استکبار جهانی جنگ و صلح معنی ندارد ، گفت : استکبار هرجا که منفعتی در هریک از موضوعات صلح و جنگ برایش وجود داشته باشد آن را به کار خواهد بست .

منتظری در ادامه با اشاره به اینکه راهبرد رهبری در مواجهه با موضوعات یک راهبرد انقلابی است، نه یک راهبرد سازش کارانه ، تاکید کرد: مسئولین نیز باید خود را با مقیاس رهبری تنظیم کنند چون هرگاه ما با اقتدار وارد میدان شده ایم برگ برنده از آن ما بوده ولی اگر نرمش به خرج دهیم دشمن یک گام به پیش خواهد آمد .

وی به موضع قدرت مندانه رهبری در مواجهه با کسانی که از پاره کردن برجام سخن به میان آوردند اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب در پاسخ به انها فرمودند اگر شما برجام را پاره می کنید ما آن را آتش خواهیم زد و این نشان از موضع مقتدارانه رهبری دارد که دستگاه دیپلماسی هم باید از آن الگو بگیرد.

مسئول بسیج هنرمندان کشور اذعان داشت : اقتدار نظام در هر دو حوزه سیاسی و نظامی لازم است و باید مسئولین به این موضوع توجه جدی داشته باشند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.