1395-03-01 15:57
2542
0
32292
در جلسه همفکری که صبح امروز برگزار شد :

سپاه نینوا و نمایندگان منتخب گلستان در مجلس دهم بر تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه استان تاکید کردند

جلسه همفکری و هم اندیشی نمایندگان استان گلستان با فرمانده سپاه نینوا گلستان در اولین روز از خرداد ماه برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما ؛ جلسه همفکری و هم اندیشی نمایندگان استان گلستان با فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز شنبه اول خرداد 95 در سالن اجتماعات سپاه نینوا گلستان برگزار شد .

سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در این نشست با اشاره به محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی به اقدامات انجام شده توسط سپاه نینوا گلستان در این زمینه اشاره کرد وافزود: اگر در استان برنامه ها تابع اقتصاد مقاومتی باشد ، می تواند نقش موثری داشته باشد .

وی ادامه داد: برش استانی برنامه های ملی باید تهیه شود تا برنامه ها اثرگذاری داشته باشد و با اجرای شاخص های مناسب مسائل در استان طی برنامه حل شود.

سردار صادقی با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی، گفت: نگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای باشد که هردستگاهی می تواند نقش خود را مشخص و در چهارچوب آن فعالیت کند .

همچنین در این جلسه نمایندگان استان در مجلس دهم نیز پیرامون ظرفیت های استان ، قابلیت های موجود و مسئله محور بودن برنامه ها با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در این مجلس باید تکمیل شود اشاره کردند و یکی از محور های بحث تاکید بر اقتصاد مقاومتی و توجه به مباحث مطرح شده توسط مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی بود .

نمایندگان منتخب استان گلستان در این جلسه به رفع مشکلات معیشتی مردم و جهت دهی اعتبارات ملی برای رفع موانع استان ، وحدت نمایندگان و فرا جناحی عمل کردن و توجه به شایسته سالاری ، نتیجه گرا بودن در اجرای برنامه ها ، توجه به عدم وابستگی نفتی ، جزیره ای عمل نکردن در در توسعه استان و عملگرایی یک پارچه برای توسعه تاکید شده است .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا نیز به وظایف سپاه در دفاع از ارزش های دین و انقلاب اشاره کرد و گفت : سپاه یک نهاد قابل انعطاف است و ثابت کرده در عرصه های مختلف می تواند اثر گذار باشد .

وی در ادامه به وعده الهی در قران در خصوص برتری یافتن مستضعفین بر مستکبرین اشاره کرد و از نمایندگان خواست علاوه بر مجمع نمایندگان اتاق فکری از صاحب نظران و افراد با تجربه و کارشناسان برای کمک به مجمع نمایندگان ایجاد نمایند.

در این جلسه بر تعامل سپاه نینوا با نمایندگان منتخب گلستان در مجلس دهم تاکید شد و دو طرف قول دادند بر سر تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و توسعه استان در چهارچوب ارزشهای انقلاب اسلامی همکاری کنند .

IMG 9439

IMG 9443

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.