1395-02-27 06:24
5114
6
32052
شنیده های این روزهای شورای شهر بندرترکمن ؛

خواهرزاده استاندار گلستان شهردار بندرترکمن شد / رای سرنوشت ساز سوقی تیری بر انتخاب شهردار بومی

اما همه چیز آنگونه نبود که وی توضیح داد، زیرا در نشست امروز(یکشنبه) که سه عضو معترض هم حضور بهم رسانده بودند، پوریا میرزازنجانی(کارشناس دفتر فنی استانداری)بعنوان شهردارجدید معرفی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی: با گذشت 5 روز از رسانه ای شدن انتخاب مهرداد پورقاز بعنوان شهردار جدید بندرترکمن و عدم تمکین سه عضو معترض نسبت به آن(جبار ایری-کمال یارعلی-حالجان چوگان)که با ترک جلسه شورا در روز چهارشنبه و عدم شرکت شان طی جلسات روزهای پنج شنبه و شنبه گذشته همراه بود.

بعد از ظهر روز شنبه ارازگلدی رجب پور در توضیح وضعیت اعضای معترض به انتخاب مهرداد پورقاز، گفت: درصورت شش بار غیبت متوالی اعضای یاد شده در جلسات شورا طبق قانون همگی از عضویت عزل شده و ادامه کار شورای شهر بندرترکمن با ورود نفر علی البدل تا پایان دوره 5 نفره خواهد بود.

اما همه چیز آنگونه نبود که وی توضیح داد، زیرا در نشست امروز(یکشنبه) که سه عضو معترض هم حضور بهم رسانده بودند، پوریا میرزا زنجانی(کارشناس دفتر فنی استانداری و خواهرزاده استاندار گلستان)بعنوان شهردارجدید معرفی شد.

افراد نزدیک به شورای شهر می گویند هرچند از هفته ها قبل جلال ایری گزینه انتخابی ائتلاف اکثریت شورا(جبار ایری-کمال یارعلی-حالجان چوگان-علی پورقاز)بود لیکن در اولین نشست انتخاب شهردار مربوط به روز چهارشنبه گذشته علی پورقاز به ائتلاف ارازگلدی رجب پور، زبیده سوقی و رشید کم پیوست تا مهرداد پورقاز بعنوان شهردار جدید معرفی شود.

تحلیل گران پیش بینی می کردند به رغم به میان کشیده شدن نام هایی نظیر محمد کیقبادی و برخی افراد مطرح دیگر مهرداد پورقاز کماکان انتخاب نهایی ائتلاف اکثریت شورای شهر بندرترکمن خواهد بود خاص آنکه در روز پنج شنبه گفته شد میرزا زنجانی از گزینه شهردار شدن انصراف داده بود.

ولی در جریان جلسه صبح امروز(یکشنبه) مشخص گردید گروه معترضین ضمن تمرکز روی موضوع انتخاب میر زنجانی، در طول غیبتشان به رایزنی با زبیده سوقی پرداخته و موفق شده اند رای وی را برگردانند تا نهایتا میرزا زنجانی بتواند از مهرداد پورقاز پیشی بگیرد.

دقایقی پس از درج خبر انتخاب پوریا میرزا زنجانی، برخی طرفداران نزدیک به مهرداد پورقاز نسبت به قضیه واکنش منفی نشان داده و تغییر انتخاب شورا آن هم در فاصله کمتر از پنج روز کاری را مضحک خواندند.

ارازگلدی رجب پور در توضیح موضوع انصراف میرزنجانی که قبلا از سوی این عضو اطلاع رسانی شده بود گفت: آن انصراف شفاهی و قابل برگشت بوده است. همچنین شنیده شد زبیده سوقی دلیل تغییر تصمیمش(میر زنجانی بجای پورقاز) را به نفع مردم دانسته و اظهار کرده که نفع عموم را به مسائل دیگر ارجح می داند.

یک عضو نزدیک به مهرداد پورقاز هم گفت: لابد درانتخاب نامبرده به تاریخ روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه منافع غیر مردمی در کار بوده است و گرنه وی را نیامده حذف نمی کردند.

آگاهان می گویند: مهرداد پورقاز اواخر هفته گذشته با اطمینان از انتخابش جشن محفلی به راه انداخته و رفتار انجام شده با این شهروند به دور از شان می باشد.

ظاهرا نزدیکان پورقاز انتظار داشتند اعضای طرفدار وی در شورای شهر به سادگی زیر بار یک انتخاب دیگر نرفته و مانند گروه معترضین ترک جلسه می کردند.

پاره ای شنیده ها از رای مخفی اعضای شورا در جلسه امروز(یکشنبه) اطلاع رسانی می کنند با این حال و به نقل از رجب پور گفته می شود او از شب گذشته در جریان تغییر تصمیم سوقی قرار داشته است.

دلایلی وجود دارند که نشان می دهند علی پورقاز از ماجرا بی خبر بوده و رشید کم هم در پاسخ گفت که در آخرین لحظات برگزاری مانده تا برگزاری جلسه از جریان مطلع شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسینعلی کاوه

وای چقدر بد !متاسفانه فامیل بازی تا جائی پیش رفته که باجناق آقای میرزنجانی هم معاون اداره کل مدیریت بحران شده.

0
0
پاسخ
1395-02-28 06:21
بایجان

به نظر من احتمالا خانم سوقی با جبار ایری به توافق رسیدند و با استانداری هم لابی کردندباید منتظر بود تا جبار ایری و سوقی به استانداری بروند و مسولیت جدیذدشان را به خاطر خوش خدمتی دریافت کنند.البته اگر تا آن موقع همه چیز تغییر نکند....

0
0
پاسخ
1395-02-29 15:58
محسن

برای انکه شایبه ای نباشد سابقه رسمی بودن و 5 سال سابقه ایشان باید بررسی فوری شود. دولت که همش سه ساله سرکار امده قبل از اونم که ایشان بیکار بوده . احتمالا mp4 گرفته اند !!

0
0
پاسخ
1395-02-29 16:33
محسن

واقعا استان ما با این همه خطر زلزله و سیل چرا یک معلم ساده باید بیاید در اداره بحران . من چند ساله با تخصص مهندسی زلزله نتونستم برم سرکار کی این اوضاع بلم بشو در استان ما درست میشه

0
0
پاسخ
1395-02-29 16:35
حسین

سلام جالبه شنیدم جناب میرزا زنجانی در گروه موسیقی مهرگان بوده ....نمیدانم آیا تاییده حراست روهم گرفته ؟

0
0
پاسخ
1395-03-01 05:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.