1395-01-05 08:36
3455
2
29396
وقتی کم می آورند تخریب می کنند ؛

لجن پراکنی عناصر معلوم الحال در کانال تلگرامی علیه سایت انقلابی گلستان ما

همانطور که پیش بینی می شد عناصر معلوم الحال در آستانه 7 اسفند وقتی از فیلترینگ سایت انقلابی و ارزشی گلستان ما ناامید شدند با لجن پراکنی در کانال های تلگرامی سعی در تخریب چهر های ارزشی و جوانان مدافع انقلاب دارند.

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از انتخابات خرداد ماه 92 و روی کار آمدن حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ، جریان مدعی اصلاح طلبی کم کم فعالیت سیاسی خود را در استان گلستان شروع کرد . عناصر معلوم الحال در کسوت های مختلف ، نقش هایی را بر عهده گرفتند که یکی از آنها حضور فضای مجازی و در ادامه کانال های تلگرامی بود .

مراکز قدرت و ثروت در استان که بر کسی پوشیده نیست از این عنصر معلوم الحال حمایت کرده  و در عکسی که توسط خود وی منتشر شده بود، دیدیم که در آستانه انتخابات اتاق کار صد میلیونی با تجهیزات کامل در اختیار وی قرار دادند .

جریان اصلاح طلب از یک سال قبل در تحلیل های خود در محافل مختلف به این نکته رسیده بود و بارها کلاما اذعان می کردند که با وجود سایتی چون گلستان ما انتخابات سختی در پیش رو دارند لذا رویه را بر حذف آن گذشته و تذکرات شفاهی و نهایتا کتبی ، فحش ها و توهین ها در آستانه انتخابات از آن جمله بود .

 خوشبختانه فشار افراطیون برای فیلترینگ سایت نتیجه نداد اما موج لجن پراکنی ها ، دروغگویی ها و بداخلاقی ها هیچگاه کم نشد و افرادی که مدعی آزادی بیان و اندیشه و زنده باد مخالف من بودند هیچگاه درصدی از شعار خود را جامه عمل نپوشانده و مردود بزرگ آزمون اخلاق شدند .

اخیرا یکی از عناصر معلوم الحال و بدون ثبات رای و عقیده که روزی علیه شهردار و روزی با شهردار و روزی با فرماندار و روزی علیه فرماندار است ، کاسه گدایی رای بدست گرفته ، در کانال تلگرامی منتسب به خود سعی در ایجاد "گلستان ما هراسی" در بین مردم استان و قومیت های مختلف دارد .

این کانال که از لحاظ محتوا و استراتژیست در فقر مطلق به سر می برد وقتی برای مقابله با جریان رقیب کم می آورد به تخریب سایت گلستان ما پرداخته و آن را سایت ضد دولت ، ضد قومیت و ... معرفی می کند . موضوع جایی خنده دار و البته قابل پیگیری می شود که در برهه های هم عنوان می کردند گلستان ما از پترودلارهای سعودی تغذیه می شود.

می گویند دروغگو کم حاظه هست درست است ، واقعا اگر کمی چشمان بسته خود را باز می کردند متوجه می شدند که گلستان ما یک ماه پیش با استاندار متعهد استان دیدار داشته و در یک فضای صمیمی به گفتگو پرداخته و دیدار دیگری با پیشنهاد استاندار در حال برنامه ریزی است .

عناصر معلوم الحال کذاب اگر بهتر می دیدند متوجه می شدند که گلستان ما بارها با معاونین محترم استاندار نظیر جناب اقای طهماسبی و مروتی و مدیران کل استان چه در محل کار آنها و چه در دفتر سایت گلستان ما دیدار و گفتگو داشته و در انعکاس اخبار آنها تلاش زیادی داشته و حتی در جشنواره رسانه ای دولت موفق به کسب جایزه و مقام گردیده است .

این توهین های اخیر هم نتیجه نزدیکی گلستان ما به استاندار و مدیران کل و نهایتا تیم دولت هست که برخی افراطیون ترسیده اند مبادا به جهت نزدیکی گلستان ما نان خودشان آجر شود .

  وانگهی گلستان ما در دفاع از اقدامات خوب دولت و بیان نقایص و کاستی ها و متوجه کردن مقامات دولتی نسبت به آنها خیلی موفق تر از سایر رسانه ها بوده و دقیقا نقش "عیونی" را بازی کرد که استاندار گلستان در روز معارفه خود به دنبال آن بود .

این عنصر کذاب در ادامه مدعی شده که سایت گلستان ما ضد قومیتی است و دلیل ان را هم عدم حمایت از رادمهر در انتخابات گرگان و اق قلا عنوان کرد . اگر اینجوری باشد بسیاری از رسانه ها ، نامزدها و مردم استان هم ضد قومیت هستند چون به کاندیدای اصلاح طلبان یعنی جناب رادمهر رای نداده اند .

این چه استدلال مزخرفی است که به خورد مردم می دهید ؟ چرا سمپاشی و دروغ افکنی می کنید و نیروهای انقلابی را تخریب و سیاه نمایی می کنید ؟ مگر مقام معظم رهبری نگفته اند که علیه نیروهای انقلابی هجمه نکنید ؟

مگر ندیده اید ، سایت گلستان ما در پوشش اخبار حادثه منا که جمع زیادی از تراکمه نجیب توسط آل سعود کشته شدند بسیار موفق عمل کرد ، در بزرگداشت دانشمند ترکمن رحمت الله بهمرام و پیگیری نامگذاری بذری از کلزا بنام وی و همچنین تکریم خانم نازقلیچی فرمانداربندرترکمن با مصاحبه ها و گزارشات متعدد ارادت خود را بیان کرد.

در بیان کاستیهای منطقه گمیشان ، بندرترکن ، آق قلا ، شرق استان و ... این سایت گلستان ما بود که همواره این کمبودها را برجسته و مسئولان را متوجه آنها می کرد ، در قضیه لایروبی رودخانه و انتقال اب از سد دانشمند به تالابهای در حال خشکیده گلستان ما نقش اساسی داشت ، چرا دوست دارید تفرقه ایجاد کنید و با ایجاد دو دستگی رای اقوام را در سبد خودتان بریزید؟

بی بصیرتان ندیدند که آن بانوی ترکمن علی آبادی که آرزوی دیدار با مقام معظم رهبری را داشت صرف درج خبر وی در سایت گلستان ما بود که از طرف دفتر رهبری با وی تماس و از او خواستند که به تهران برود ، یادشان رفته خانواده معلول گمیشانی در اثر پوشش خبری گلستان ما بود که همه برای کمک به این خانواده بسیج شدند و دهها موضوع دیگر که ذکر آنها در این مجال نیست .

در ارادت این سایت انقلابی همین بس که برای اولین بار یک جریان ارزشی نام یک کاندیدای ترکمن یعنی مهندس امانزاده را مطرح کرد و حتی مدیران این سایت در 7 اسفند در حوزه اخذ رای اداره ورزش و جوانان اق قلا ، دوشادوش مردم نجیب ترکمن رای خود را به صندوق انداختند .

این کانال تلگرامی وقیحانه به نیروهای ارزشی و سرداران جبهه های جنگ یعنی حاج عیسی اتراچالی و حاج صادق روشنی توهین کرد و اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گرگان را به کم کاری و قصور متهم کرد ، چون نامزد مورد نظر آنها  نتوانست رای در خور لازم را بیاورد ؟

آنها نمی دانند گلستان ما امروز مامن و پناه مردم شده و بسیاری از مشکلات اجتماعی ، شخصی و دولتی را جهت حل شدن با خبرنگاران و مدیران این سایت در میان می گذارند و از آنها برای حل مشکلاتشان کمک می گیرند . امروز گلستان ما یک تکیه گاه ، یک تفکر و یک جریان زلال است که دستمال کاغذی های تاریخ مصرف گذشته و بیدهای لرزانی چون شما نمی توانید ذره ای خلل در آن ایجاد کنید .

در جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و سایتهای خبری ، غرفه گلستان ما جزو پربازدیدترین ها بود و همه مدیران و مسئولان از آن بازدید کرده و از اقدامات انجام شده تشکر و اعلام کردند که حتما در روز از این سایت بازدید می کنند .

واقعا برای این عناصر معلوم الحال و افراطی باید متاسف بود . ظریفی می گفت : به این افراد اگر دنیا را هم بدهید راضی نمی شوند و باز هم نق می زنند . آنها حتی اگر مجلس ، دولت ، قوه قضاییه را داشته باشند، باز نق می زنند ، می گویند جایگاه رهبری و شورای نگهبان را هم به ما بدهید ، عطش سیری ناپذیر قدرت آنها را کور کرده و همین کورشدن باعث چشم گذاشتن روی خورشید ، خوبیها و ندیدن عوامل امنیت کشور و عامل قدرنشناسی هاست .

امیدواریم خداوند آنها را به راه درست هدایت فرماید . / آمین

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگان خبر

یعنی خداییش حال کردم/ ای کاش نا عنصر را هم میبردید تا بلکه ادم شود ولی صد حیف که طمع پول و قدرت پدر و مادر نمیشناسد/ امیدوارم یکی جلوی مستر دکتر سیاسی رو بگیره و اینقدر تفرقه راه نندازه / وای خدا... اگه مثلا یه روزی گلستان ما این کر رو میکرد به جای اون ادم چه ها که نمیگفتن و نمیکردن. ههه/ ح.لویی دوست داریم. خخخ الکی مثلا

0
0
پاسخ
1395-01-05 15:00
فرزاد پریوش

چقدر شما خودتون رو بزرگ جلوه میدین من نه اصولگرام نه اصلاح طلب چون می دونم دو طرف به فکر دنیای خودشون هستن. ولی من سایت های خبری مختلف رو دیدم واقعن شما خیلی خودتون رو دست بالا می گیرید.اتفاقن من سایت ها رو نگاه می کردم می دیدم که خبرگزاری ایرنای گرگان از شما بهتره تو سایت ها هم اونایی که فقط استانی هستن خوبن شما ... هستین از همه جا خبر می زارین اخبار ایران و دنیا رو خب ادم از منابع موثق تر پیگیری می کنه نه از نقل قول های شما اگه راست می گین خبرهای استان رو پوشش بدین.زیاد هم به خودتون مغرور نشین کسانی که مغرور می شن زودتر از زمان موعود زمین می خورن از ما گفتن بود

0
0
پاسخ
1395-01-08 12:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.