1394-12-08 12:08
69075
5
28220

اخبار لحظه به لحظه از نتایج شمارش آرا انتخابات استان گلستان / نتیجه قطعی شمارش آراء در حوزه گرگان و آق قلا

اخبار لحظه به لحظه شمارش آراء در شعبه های اخذ رای استان گلستان را در ادامه بخوانید .

به گزارش گلستان ما ؛ اخبار غیر رسمی از شمارش آرا در انتخابات شکوهمند 7 اسفند ماه حکایت از این دارد :

00:41: آیت الله سید کاظم نورمفیدی از حوزه انتخابیه استان گلستان به عنوان نماینده مجلس خبرگان در شمارش آرا پیشی گرفت.

00:51 حوزه انتخابیه گنبد ؛ قرجه طیار و عبدالصمد بردی پور به ترتیب پیشتاز انتخابات در این حوزه می باشند. اختلاف زیادی بین ارا این نامزها با دیگر کاندیدا وجود دارد.

01:02 حوزه انتخابیه شرق استان گلستان ؛ پیش افتادن شهرام غراوی از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه محسوس است.

01:14 رقابت تنگاتنگی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا وجود دارد و با شمارش هر صندوق آرا هر نامزد جابجا می شود . رقابت به حدی نزدیک است که پیش بینی آن بسیار دشوار می باشد.

01:25  نتایج شمارش آرا مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه علی آباد کتول : آیت الله شاهرودی اول- آیت نورمفیدی دوم- آیت الله سعدی سوم .

01:31 حوزه انتخابیه شرق استان گلستان ؛ " شهرام کوسه غراوی " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد.

01:47 اخبار رسیده از حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر از نزدیکی آراء غلامعلی کوهساری ، علیرضا ابراهیمی ، مرادعلی منصوری رضی و چهارم شدن رضا صابری با فاصله زیاد از 3 نامزد فوق خبر می دهد .

02:09 قرجه طیار از حوزه انتخابیه گنبدکاووس در شمارش آرا پیشی گرفت .

02:16 آیت الله نورمفیدی و آیت الله شاهرودی ، نامزدهای مجلس خبرگان رهبری با کسب آرا مجددا دو نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری شدند و با آرا مردم در سمت فعلی خود ابقاء گردیدند .

02:40 حوزه انتخابیه علی آباد کتول ، اسدالله قره خانی و رحمت الله نوروزی به ترتیب ذکر شده پیشتاز هستند.

03:23 حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ، نبی هزارجریبی از سایر رقبا پیش افتاده است . و تربتی نژاد ، طاهری ، امانزاده و امامی در رده های بعدی قرار دارند و کماکان آرا در حال شمارش می باشد .

03:43 حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان ؛ علیرضا ابراهیمی از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاده و اختلاف آرا وی با دیگر نامزدها محسوس است . مراد منصوری و غلامعلی کوهساری بترتیب در ادامه لیست قرار دارد و کماکان آراء در حال شمارش است.

04:00  حوزه انتخابیه گنبد کاووس ؛ " قرجه طیار " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد و با این آرا کسب شده ، نماینده این حوزه بعد از تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان می باشد .

04:07 حوزه انتخابیه غرب استان ؛ " رامین نورقلی پور " از سایر رقبا در این حوزه انتخابیه پیش افتاد .

06:14 حوزه انتخابیه شرق استان ؛ با پایان شمارش آراء در این حوزه انتخابیه مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه ؛ " سید نجیب حسینی و شهرام کوسه غراوی " به دور دوم راه یافتند .

06:34 حوزه انتخابیه غرب استان ؛ با پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه کردکوی ، بندرگز ، ترکمن و گمیشان ؛ "رامین نورقلی پور و رحمت اله جلالی " به مرحله دوم راه یافتند .

06:53 حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان ؛ با پایان شمارش آرا در این حوزه انتخابیه " علیرضا ابراهیمی " پیروز انتخابات در این حوزه شد .

06:53 حوزه انتخابیه علی آباد کتول ؛ با پایان شمارش آرا در این حوزه انتخابیه " اسد الله قره خانی " پیروز انتخابات در این حوزه شد .

07:14 حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ؛ سید علی طاهری، نبی هزار جریبی ، عبدالغفور امان زاده در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا پیشتازند ، شمارش آرا ادامه دارد و تا این لحظه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول صعود نخواهند کرد.

09:00 رییس ستاد انتخابات استان نتایج قطعی در 6 حوزه را اعلام کرد: حوزه انتخابیه گنبدکاووس قره جه طیار ، حوزه انتخابیه علی آباد کتول اسدالله قره خانی، حوزه انتخابیه آزادشهر، رامیان علیرضا ابراهیمی در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافتند

وی ادامه داد : در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن و بندرگز رامین نورقلی پور و رحمت اله جلالی و حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله و مراوه تپه سید نجیب حسینی و شهرام کوسه غراوی به مرحله دوم راه یافتند .

10:38 شمارش آرا همچنان در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ادامه دارد ، در این حوزه چهار تن از نامزدها به دور دوم کشیده شده است . ولی رقابت همچنان تنگاتنگ است و نتیجه با شمارش آرا هر صندوق ، کاندیداها جابجا می شوند .

15:37 نتیجه قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق گرگان و آق قلا به ترتیب ، عبدالغفور امان زاده ، نور محمد تربتی نژاد ، نبی هزار جریبی و سید علی طاهری می باشد ، در این حوزه انتخابیه نامزدها به مرحله دوم راه یافتند .

توجه : این اخبار از منابع محلی تهیه می شود و هر چند دقت بالایی برای جمع آوری آنها اعمال شده اما به لحاظ قانونی نتایج زمانی رسمیت می یابد که از سوی فرمانداری یا استانداری مربوطه مورد تایید قرار گیرد و پس از تایید نهایی شورای نگهبان قابل استناد می باشد .

لازم به ذکر است طبق اطلاعیه شماره ۳۶ ستاد انتخابات کشور؛ ملاک نتایج آرا اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است .

انتهای پیام / 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احسان

گزارش لحظه به لحظه؟؟؟؟!! از 7صبح خوابتون برد؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-12-08 11:46
علی دوست از تپه سر

دکتر طاهری با رای مردم گرگان انشاالله به مجلس خواهند رفت

0
0
پاسخ
1394-12-17 18:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.