1394-09-10 04:43
1953
0
23654
پایین محلی نایب رئیس شورا:

مردم گرگان خواهان نامگذاری پروژه های گرگان بنام شهدای مدافع حرم هستند/ در کمیسیون نامگذاری درخواستها را بررسی خواهیم کرد

نایب رئیس شورای شهر گرگان گفت :درخواست های مردم شهر گرگان برای نامگذاری معابر و میادین بنام شهدا دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و ائمه اطهار دوباره بررسی می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ رعایت اولویت نام شهدا در نامگذاری میادین، معابر و پروژه های عمرانی اجرا شده از سوی برخی از شهروندان در دویست و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورا تاکید شد.

صفرعلی پایین محلی نائب رئیس شورا با اعلام این خبر گفت: جمعی از شهروندان گرگانی با حضور در صحن علنی شورا خواستار نامگذاری پروژه های زیرگذر و روگذر در حال احداث شهرداری به نام شهدای مدافع حرم شدند.

صفرعلی پایین محلی افزود: نامگذاری پل زیرگذر گلشهر به نام یکی از شهدای مدافع حرم و تغییر نام بلوار هیرکان به بلوار امام رضا(ع) از موارد پیشنهادی این شهروندان در صحن علنی شورا بود.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع از سوی اعضای شورا نیز مورد تاکید قرار گرفت، اظهار داشت: مقرر شد درخواست مکتوب و اسامی پیشنهادی برای این موضوع در کمیته نامگذاری شورای شهر مورد بررسی قرار بگیرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.