1394-09-08 11:48
1597
0
23604
سردار ملک:

آمریکا با استراتژی صبر قصد نفوذ در ایران را دارد / برخی نان جمهوری اسلامی را می خورند اما در دانشگاه برعلیه نظام سخن می گویند

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: متأسفانه امروز برخی در کشور نان جمهوری اسلامی را می خورند و در دانشگاهها برعلیه نظام و انقلاب سخن می گویند!

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی ملک فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان امروز در همایش بسیج مهندسین استان در سالن جلسات موسسه تحقیقات پنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر گفت: امروز خلأ وجود رهبری در سوریه و عراق موج می زند، همان چیزی که خداوند بر ما منت گذاشت و انقلاب به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل و با رهبری حکیمانه و پیامبر گونه مقام معظم رهبری تداوم دارد.

وی با بیان این مطلب که نظیر بسیجیان ما در دنیا وجود ندارد افزود: اعتقاد، ایمان، شهادت طلبی و روحیه جهادی بسیجیان بود که در 8 سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدیم از اینرو دشمنان ما بسیج را نشانه گرفته اند چرا که بخوبی دریافته اند که روحیه بسیجی موفقیت را رقم می زند.

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب در خصوص نفوذ دشمن گفت: مقام معظم رهبری فریاد می زند بیدار باشید، دشمن می خواهد ما را از درون منفجر کند.

سردار ملک خاطرنشان کرد: دکترین آمریکا، ارتباط با ایران است و معتقدند ایران زمانی منفجر می شود که در ایران حضور فیزیکی داشته باشند از اینرو تمام سناریوها و برنامه های خود را جهت حضور فیزیکی در ایران طراحی کرده اند و بهترین روش نفوذ را از راه انرژی هسته ای می دانند.

آمریکا با استراتژی صبر قصد نفوذ در ایران را دارد

وی متذکر شد: آمریکا با استراتژی صبر قصد نفوذ در ایران را دارد و ممکن است سالها به طول بیانجامد و اندیشمندان، متفکرین، صاحبان قلم و مسئولین در تیررأس نفوذ دشمن قرار دارند.

سردار ملک در پاسخ به این سوال که عده ای می گویند چرا جوانان ما به سوریه اعزام  و در آنجا به شهادت می رسند گفت: هرجایی فریاد مظلوم به گوش برسد باید به فریادرسی او بشتابیم این چیزی است که در آموزه های دینی خود آموخته ایم از طرفی اگر امروز در سوریه درگیر نشویم و سوریه را تقویت نکنیم فردا باید در مرزهای خوزستان با دشمن درگیر شویم .

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان یادآور شد: اگر فتوای آیت ا.. سیستانی نبود امروز عراقی وجود نداشت، شیعه و سنی در کنار هم در عراق براساس فتوای این عالم فرزانه تشکیل بسیج دادند و با داعش جنگیدند این از برکات وجود علماست.

اوج سادگی است که بپذیرم آمریکا امروز تغییر رفتار داده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تاسف از کسانی که نان جمهوری اسلامی ایران را می خورند و در دانشگاهها بر علیه نظام و انقلاب سخن می گویند گفت: جای بسی تأسف دارد که عده ای چهره آمریکا را بزک می کنند و معتقدند این گرگ تبدیل به میش شده است و این اوج سادگی است در حالی که دشمنی دشمن با ما چند برابر شده است و با ظاهری فریبنده قصد براندازی نظام را دارد.

خوش و بش های تبلیغاتی مسئولین آمریکا با ایران

سردار ملک افزود: سران آمریکائی از خوش و بش کردن با مسئولین عالی رتبه ایران قصد سوء استفاده تبلیغاتی دارند تا از این طریق به اهداف مد نظر خود که همان نفوذ در ارکان نظام است دست یابند.

فرمانده تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اسرائیل در حال سقوط است و ستون های کاخ سفید ترک برداشته است و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت به عنوان الگو و نمونه جهان اسلام مطرح است همان چیزی که لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

سردار علی ملک در پایان گفت: دشمن حتی برای انتخابات آتی ایران نیز برنامه ریزی کرده است تا کسانی بر کرسی مجلس و خبرگان رهبری بنشینند که تفکراتشان نزدیک با تفکرات آمریکا باشد و امروز بسیجیان باید با روشنگری به بصیرت افزایی جامعه کمک کنند و دشمن را در این استراتژی نیز ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.