1394-09-08 03:38
2910
0
23599
دکتر طاهری :

تشکر نماینده گرگان از پلیس امنیت اجتماعی دربرخورد با بدحجابی / برخی بدحجابی ها مربوط به کارکنان دولت است

سخنگوی فرهنگی مجلس ضمن تشکر از پلیس امنیت اجتماعی در برخورد با بدحجابی گفت: با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع بسیجیان ، نفوذ تشکیلاتی غرب از راه پول و جاذبه های جنسی صورت می گیرد.

 

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید علی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار «دانشجو سلام» گفت: متأسفانه دولت با طرح «صیانت از عفاف و حجاب» که در قالب کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی پیگیری و بررسی می شود روی خوش نشان نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: دولت با ادبیاتی مبنی براینکه در این خصوص قانون داریم و با این کارهای نمی شود حجاب را گسترش داد با این طرح مخالفت می نماید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت بجای مخالفت با طرح«صیانت از عفاف و حجاب» راهکار اساسی ارائه دهد و اعلام نماید تا کنون چه اقدام عملی از سوی دولت در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره یکی از نکات این طرح گفت: اگر دستگاه های اداری در خصوص عفاف و حجاب کوتاهی کردند باید چه برخورد کرد از جمله نکات این طرح است.

حجت الاسلام طاهری افزود: این طرح دغدغه و هشدار دلسوزان نظام در پی بدحجابی موجود در سطح کشور تهیه شده است.

سخنگوی فرهنگی مجلس در ادامه ضمن تشکر از پلیس امنیت اجتماعی در برخورد با بدحجابی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع بسیجیان در خصوص اینکه نفوذ تشکیلاتی غرب از راه پول و جاذبه های جنسی صورت می گیرد خاطرنشان کرد: سخن رهبر انقلاب نشان دهنده این مهم است که معظم له به عنوان مطلع ترین فرد از اوضاع داخلی و خارجی این هشدار را مطرح می کننداز اینرو ضرورت اقدام جدی و سریع تر از سوی مسئولان و دلسوزان نظام احساس می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: نباید فقط بسنده به اقدامات نیروی انتظامی کنیم بلکه تمام دستگاه های اجرایی و تبلیغاتی باید پای کار بیایند.

برخی بدحجابی ها مربوط به کارکنان دولت است

حجت الاسلام طاهری در پایان گفت: برخی بدحجابی ها مربوط به کارکنان دولت است، عده ای معدود از کار کنان دستگاه های دولتی از جمله ادارات، بانک ها، بیمارستان ها و ... وضع پوشش متناسبی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و در گام نخست باید از کارکنان دولت شروع کنیم سپس این طرح را در خیابان ها اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.