1394-09-07 17:03
1960
0
23581
آیت الله نورمفیدی :

صد در صد با ساخت و ساز در زیارت و ناهارخوران مخالفم / نباید ناهارخوران را از دست بدهیم / ساخت و ساز در زیارت باید با حساب و کتاب باشد

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه در جاده ناهارخوران ساخت و ساز مسکونی نشود، بیان کرد: ناهارخوران گرگان در کشور مطرح است و نباید آن را از دست بدهیم و به نظر من ساخت و سازهای مسکونی اصلاً به صلاح نیست و من صددرصد با آن مخالفم.

به گزارش گلستان ما ؛ نماینده ولی فقیه در استان گلستان به توسعه اقتصادی و گردشگری در شهرستان گرگان اشاره و اظهار کرد: در زمینه گردشگری می توان جاذبه بیشتری برای جذب سرمایه گذار ایجاد کرد به گونه ای که مسافران زمان بیشتری در شهر باقی بمانند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ساخت و سازهای بی رویه در مناطق هزارپیچ و ناهارخوران گرگان گفت: من اعتقاد داشتم که منطقه زیارت گرگان می تواند یکی از جاذبه های استانی باشد اما اکنون اگر سیل تندی در آن نقطه بیاید مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه ساخت و سازی هم صورت می گیرد باید با حساب و کتاب باشد و بارها به مسئولان مربوطه گفته بودم که اگر کسی می خواهد در آن مناطق زمین خریداری کند، باید بداند که زمین مشکلی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در جاده ناهارخوران ساخت و ساز مسکونی نشود، بیان کرد: ناهارخوران گرگان در کشور مطرح است و نباید آن را از دست بدهیم و به نظر من ساخت و سازهای مسکونی اصلاً به صلاح نیست و من صددرصد با آن مخالفم.

نباید اجازه دهیم سخنان تفرقه انگیز مطرح شود

امام جمعه شهرستان گرگان در ادامه به جایگاه سیاسی استان گلستان اشاره کرد و گفت: اینکه گلستان، تجلی گاه وحدت اقوام و مذاهب کشور شناخته می شود برای ما یک امتیاز است و نباید اجازه دهیم افرادی که یکی دو روز به استان می آیند و می روند، در بین اقوام استان تفرقه و اختلاف بیاندازند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان اینکه دشمن به نزدیکی ما رسیده است، اظهار کرد: مسئله وحدت برای ما بسیار مهم است و از طرح سخنانی که بوی تفرقه می دهد جلوگیری کنیم.

آیت الله نورمفیدی به انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: کسانی که محوریت نظام و قانون اساسی را قبول دارند و نه ساختارشکنان و تندروها، نباید مانع از حضور آنها در عرصه انتخابات شویم.

به گفته وی، رای مردم حق الناس است و حتی اگر یک رای نیز جابجا شود گناه بزرگی است .

منبع : به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگا

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.