1394-07-18 08:59
4392
4
21769
گلستان ما بررسی می کند:

قحط الرجالی بیش از 7 ماهه برای کرسی بخشداری مرکزی آزادشهر / کلید تدبیر بخشداری آزادشهر گم شد!

بعد از گذشت بیش از 7 ماه بخش مرکزی آزادشهر همچنان بخشدار ندارد و نداشتن بخشدار مردم این مناطق را با توجه به در پیش بودن فصل سرما با مشکلاتی مواجه می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ بخشداری سازمانی دولتی است که زیر نظر فردی به نام «بخشدار» اداره گردیده و زیرمجموعه فرمانداری است. این سازمان وظیفه مهم و مختلفی در بخش های شهرستان دارد، ارتباط روستاها و دهیاری ها و هماهنگی با سایر دستگاه ها در خصوص رفع مشکلات و معضلات آنها یکی از وظایف این سازمان می باشد.

 از این جهت وجود بخشدار برای توسعه و رشد و رفع مشکلات روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

بخش مرکزى آزادشهر دارای دو دهستان نظام‌آباد و خرمارود شمالى و دارای 27 روستا می باشد که بعد از پایان ماموریت حسینی بخشدار پیشین، بیش از 7 ماه است که بخشدار ندارد.

در این میان پس از تماس های مکرر، مردم روستاهای تابعه بخش مرکزی آزادشهر با این رسانه، از طولانی شدن انتخاب بخشدار اعلام نارضایتی کرده و خواستار تعیین هر چه زودتر بخشدار بخش مرکزی برای رسیدگی به مشکلات شان شدند.

در این مدت، با وجود تلاش معاون فرماندار برای پر کردن خلأ عدم وجود بخشدار مرکزی، متاسفانه این مسئله در خدمت‌رسانی به مردم روستاهای بخش مرکزی و پیگیری مسائل و مشکلات آن وقفه ایجاد کرده است و تا زمانی که برای بخشداری مرکزی این شهرستان بخشدار تعیین نشود، این بخش همچنان در دستیابی به جایگاه تعریف شده‌اش ناکام خواهد بود.

به نظر می‌رسد که تاخیر در انتخاب بخشدار جدید بخش مرکزی، با وجود مشکلات زیادی که روستاها و دهیاری های این بخش با آنها دست و پنجه نرم می کنند، نگران کننده بوده و بلاتکلیف بودن بخش مرکزی آزادشهر در چند ماه اخیر به هیچ عنوان به سود مردم منطقه نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران ناپذیری به توسعه یافتگی روستاها وارد می‌کند.

 در نهایت از فرماندار شهرستان آزادشهر انتظار می‌رود به پیگیری مسئله از مبادی مربوطه و معرفی بخشداری توانمند و کوشا اقدام شود تا مردم این شهرستان در دوران دولت تدبیر و امید، طعم توسعه و پیشرفت را بیش از پیش بچشند.

جمعی از دهیاران و اعضای شوراها نیز با انتقاد از نبود بخشدار در این بخش به خبرنگار ما گفتند: نبود بخشدار باعث کندی در روند امور شده است و از مسوولان امر مي خواهيم تا هر چه سريعتر نسبت به انتصاب بخشدار اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر با در پیش بودن فصل سرما و ضرورت اقدامات احتیاطی لازم در راستای تامین سوخت و کنترل راههای روستایی لازم است بخشدار مرکزی هر چه سریعتر تعیین شود تا با اختیارات کامل به مشکلات مردم رسیدگی کند.

بعد از انتخاب همزمان فرماندار و معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در یک روز، وبا توجه به شعار دولت که" تدبیر و امید" است، همچنان در انتخاب بخشدار مرکزی آزادشهر شاهد تدبیری از سوی مسئولین نیستیم.

حبیب شفایی فرماندار آزادشهر طی گفتگویی در خرداد ماه امسال با سایت محلی تیتر آزاد ، خبر از انتخاب بخشدار مرکزی در آینده ای نزدیک خبر داد که حدود چهار ماه از آن می گذرد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کلید

انتخاب همزمان فرماندار و معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در یک روز... یعنی اینکار بخشدار رو معاون انجام میده !بخاطر نزدیک بودن انتخابات مجلس !

0
0
پاسخ
1394-07-18 09:51
صادق

وقتی مدیران مدارس خاص را برمی دارند و نیروهای ضعیف و فامیل را می گذارند و فرماندار که ریس شورای اموزش و پرورش است اعتراضی ندارد.به عنوان مثال:مدیر تیزهوشان خانم معاون ... اداره --مدیر مطهری باجناق معاون ... اداره ---مدیر فاضل آباد خانم برادر مسول ... اداره ....مدیرنمونه دولتی راهنمایی دوست صمیمی خانم .... اداره....مدیر نمونه پسران معاون سابق ... اداره.....مدیر شاهد فامیل نزدیک ... شهرستان و..........حالا هم دنبال فامیلند تا بخشدار شود.........

0
0
پاسخ
1394-07-18 10:20
آزادشهری

سلام.همون روزکه فرماندار و معاونش با هم معارفه شدن مشخص شد یه سری کارها داره پنهونی انجام میشه و......220 روز نداشتن بخشدار بخش مرکزی شهرستان آزادشهر یعنی یه فاجعه ای که فکر نکنم تا حالا اتفاق افتاده باشه در جایی....مهمتر اینکه آقای ... اینقدر برخورد ناشایست و سختی دارند که خیلی از روستایی ها آزرده شدن از رفتارهای سنگینه آقای ... و......

0
0
پاسخ
1394-07-18 20:38
........

سلام وقتی بخشدار نداشته باشی دهدارها در روستاها هرکاری که دلشان بخواهد بااین روستائیان انجام می دهند نمونه اش دهدار روستای ... که با تعدادی فامیل خود زد و بند می کنند به ضعیفان ظلم بیشتر می کنند.

0
0
پاسخ
1394-08-03 20:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.