1394-07-16 06:24
6197
2
21673
هم اکنون در حال جریان است :

تجمع معلمان حق التدریسی مقابل استانداری گلستان + تصاویر

برخی از معلمان شهرهای استان گلستان در پی عدم استخدام آنها در آموزش و پرورش شهرستان خود در مقابل ساختمان استانداری گلستان تجمع اعتراضی برپا کرده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ در پی عدم استخدام برخی از معلمان حق التدریسی با چندین سال سابقه کاری از پذیرش آنها در بدنه آموزش و پرورش و مدارس استان گلستان، این معلمان در مقابل ساختمان مرکزی استانداری گلستان تجمع اعتراضی برپا کرده اند و خواستار پاسخگویی از سوی سوی مسئولین آموزش و پرورش و استانداری گلستان هستند.

بر اساس این گزارش این تجمع از اوایل صبح امروز پنج شنبه ۱۶ مهر ماه آغاز و در حال پیگیری است و در پی این تجمع برخی از نمایندگان معترضین با حضور در یکی از معاونتهای استانداری و فراخوان استانداری گلستان از مسئولین آموزش و پرورش استان، در حال جمع بندی این موضوع هستند.

گفتنی است این معلمان با اعتراض بر اینکه چندین سال است در مدارس و بدنه آموزش و پرورش استان در حال خدمت به دانش آموزان این خطه از استان بوده اند، چرا از آنها خواسته شده است که دیگر با آموزش و پرورش همکاری نداشته باشند.

برخی از معترضین نیز در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که شما از نظر تحصیلات مشکلی داشته اید یا خیر، پاسخ دادند که ما دارای عالی ترین مدارک تحصیلی هستیم و دارای فیش حقوقی و بیمه فرهنگی هستیم ولی میبینیم که آموزش و پرورش استان از نیروهای غیر متخصص و با سطح تحصیلات دیپلم را به استخدام خود در آمرده است و از ما خواسته شده است که با این نهاد آموزشی همکاری نداشته باشیم. آیا حق ما این است؟

چرا مسئولین استانی آموزش و پرورش در این خصوص کوتاهی کرده اند؟ ما با کمترین هزینه بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان معیشت خود را اداره میکردیم، ایا حق ما این است که شاگردان ما با کمترین تجربه کاری و تصحیلات به استخدام این بدنه در آید و ما را از ادامه خدمت به دانش آموزان و مردم این استان محروم میکنند؟

یکی دیگر از معترضین نیز در پاسخ به سوال دیگر ما در این خصوص که شما از چه شهر هایی می باشید گفت: ما از شهر های آق قلا، بندرترکمن، گرگان، بندرگز، علی آباد و سایر شهر های استان گلستان می باشیم.

همچنین دیگر معترض این تجمع در گفتگو با خبرنگار ما افزود: همزمان با تجمع در مقابل استانداری گلستان در گرگان برخی از معلمین شهر گرگان و آق قلا نیز در مقابل آموزش و پرورش این شهرستان به تجمع خواهند پرداخت اما با پیگیری مسئولین آوزش و پرورش شهرستان آق قلا این تجمع بر پا نشد و موضوع اعتراض این دسته از معلمین شهرستان آق قلا بر طرف شده است.

گفتنی است مسئولین استانداری گلستان در ساعت های آینده نتیجه جلسه با معترضین را به عموم مردم اطلاع خواهند داد.

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستانی

چه غیرتی دارن این مربیان پیش دبستانی. آزمون استخدامی استانداریها که سال 91 انجام شد در شرف لغو شدن بود ولی زمانی که باقبول شده های کل کشور تصمیم به تجمع در تهران گرفتیم تنها سه نفر از استان گلستان حاضر شدند. قبول شده های فرمانداریها هنوز استخدام نشده اند اما صدایی از هیچ کدام در نمی آید. آفرین به غیرت مربیان پیش دبستانی

0
0
پاسخ
1394-07-16 08:08
علی

ایشالا به زودی کارکنان کانون پرورش فکری هم تحصن خواهند کرد .

0
0
پاسخ
1394-07-16 17:15

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.