1394-07-14 09:49
4081
4
21569

دیدار بیش از 100 فعال سیستانی استان گستان با آیت الله نورمفیدی / دیداری برای پیگیری مطالبات !

شنیده ها حاکیست بیش 100 نفر از سیستانیهای استان گلستان عصر روز سه شنبه 14 مهرماه به حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان می روند.

به گزارش گلستان ما ؛ گفته می شود این دیدار بنا به درخواست برخی فعالان سیستانی در استان گلستان تدارک دیده شده و قرار است در جلسه امروز نامه ای نیز از طرف سیستانیهای استان قرائت شود.

گویا متن نامه مربوط به برخی مطالبات سیستانیها ی استان گلستان می باشد که به نوعی خواهان نقش بیشتری در سیستم اجرایی استان می باشند.

برخی کارشناسان مسائل سیاسی اجتماعی استان معتقدند که این اقدام سیستانیها در آستانه انتخابات خبرگان رهبری می تواند کفه ترازو را به نفع آنها سنگین کند چون در اقوام استان گلستان بعد از ترکمن ها ، سیستانیها بیشترین رای دهنده را دارند .

برخی دیگر معتقدند که چون آیت الله نورمفیدی به احتمال زیاد جزو دو نفر خبرگان استان می باشد این تیزبینی سیستانیهاست که در این مقطع حساس تاریخی خود را به وی نزدیک می کنند .

در هر حال دیدار امروز بیش از 100 سیستانی استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان  و قرائت نامه مذکور می تواند نقش تعیین کننده احوالات این قوم در استان باشد و باید ببینیم که سیستانیها در معادلات آینده استان چه نقشی را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

از این ملاقاتهای خاص سیاسی که در آستانه هر انتخاباتی انجام میگیرد.عده ای خاص بهره برداری سیاسی میکنند. والیتهای سیاسی که به برخورداری از رانتهای اقتصادی وقدرت اقدام به این کار میکنند در بدنه ی مردم جایگاهی ندارند. وانشاالله در انتخابات پیشرو 7 اسفندماه میزان رای وپایگاه اجتماعی بانیان ملاقات وشخص ملاقات شونده درقوم ولایتمدار سیستانی استان مشخص خواهد شد. فاصله ی ادعا تا عمل طولانی نیست. وعده ی ما 7اسفند صندوقهای اخذ رای تا سیه روشود هرکه دراوغش باشد.

0
0
پاسخ
1394-07-14 12:32
عبدالله

سیستانیهای محترم و نجیب در ملاقاتهای مختلف حضرت آیت الله از نقش پدران شما در امر آبادانی استان با کار و تلاش شبانه روزی در مزارع تجلیل به عمل آورده است وبه شما توصیه نموده است که روحیه ی شهر نشینی شما را از کار و تلاش و شغل نیاکان تان باز ندارد. به چه زبانی باید به شما گفت الیتهای دهقان زاده پای تان را از گلیم تان خارج نگذارید. ومتقاضی ارتقاء در سلسله مراتب سیاسی واداری استان نباشید. البته در حال حاضر به دلیل نزدیکی به انتخابات با بیاناتی که مصرف انتخاباتی دارد دلخوش وسر خوشتان خواهند کرد. چو فردا شود فکر فردا کنیم.

0
0
پاسخ
1394-07-14 12:47
hc

لطفا شهروندان استان رو دسته بندی نکنید و با این خبرها به ... دامن نزنید

0
0
پاسخ
1394-07-14 18:49
هامون

درود بر مردمان ولایت مدار وغیور سیستانی باداشتن بیشترین پیشینه تاریخی در ایران

0
0
پاسخ
1394-07-15 03:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.