1394-07-14 07:11
2997
1
21565
دو هفته بعد از واقعه منا ؛

استانداری گلستان رسما درگذشت فرماندار بندرترکمن را در حادثه منا تایید کرد

استاندار گلستان روز گذشته با حضور در شهرستان ترکمن و دیدار با خانواده فرماندار این شهرستان رسماً خبر درگذشت ایشان را اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن صادقلو با ابراز تاسف و تاثر از وقوع این ضایعه دردناک، مصیبت وارده را به همسر و دو فرزند مرحومه «مرجان نازقلیچی» و تمامی مردم بندر ترکمن تسلیت گفت.

وی با اشاره به توانایی های مدیریتی بالای ایشان، این ضایعه را دردناک دانست و افزود: امیدواریم خداوند به بازماندگان صبر عنایت نموده و مردم نیز با حضور در مراسم عزاداری این عزیزان موجبات تسلی خانواده هایشان را فراهم آورند.

وی با تاکید بر اینکه فقدان مرحومه نازقلیچی موجب تالم فراوان همگان شده، یادآور شد: ایشان در مدت تصدی پست فرمانداری شهرستان ترکمن ثابت کردند که امانت داری صدیق بر این اعتماد بودند و به شایستگی از حقوق مردم شهرستان ترکمن دفاع می کردند.

لازم به ذکر است مرحومه «مرجان نازقلیچی» بنا به گزارشات اولیه جزء مصدومان حادثه «منا» بود اما با گذشت زمان اخباری مبنی بر مفقودی ایشان منتشر شد و در نهایت نام فرماندار شهرستان ترکمن در بین زائرین جان باخته گلستانی قرار گرفت.

گفتنی است مرحومه نازقلیچی در تاریخ 31 فروردین 1393 از سوی استاندار گلستان، تصدی فرمانداری شهرستان ترکمن را بر عهده گرفت و به عنوان نخستین زن فرماندار شمال کشور معرفی شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

nn

وقتی جنازه اش پیدا نشده چرا باید در بین جان باختگان اعلام شود ؟مگر جنازه اش پیدا شده ؟خانواده اش که هنوز مرگش را قبول ندارند .مرگ یک احتمال است ولی احتمال بعدی این است که ممکنه زنده باشه مسئولین بهتره پیگیر وضعیت خانم نازقلیچی باشند شاید بنده خدا زنده باشه و به کمک نیاز داشته باشه

0
0
پاسخ
1394-07-14 10:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.