1394-07-11 05:59
3225
1
21212
روایت سرداران جنگ به زودی از شبکه دو سیما ؛

افتخاری دیگر برای گرگان زمین / آنونس سریال از گهواره تا ماه با صدای زیبای "محمود یوسفی"خواننده محبوب گرگانی

تیتراژ سریال 11 قسمتی از گهواره تا ماه که بزودی از شبکه دو سیما پخش می شود توسط دو هنرمند زبده گرگانی تهیه شده که علی تورانی وظیفه آهنگسازی و محمود یوسفی نیز با صدای زیبایش تیتراژ پایانی را می خواند.

به گزارش گلستان ما ؛ سریال از گهواره تا ماه به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی محمد آزادی مهربانی با محوریت زندگی برخی از سرداران جبهه‌های جنگ مانند شهید مصطفی چمران – سیدمرتضی آوینی – ابراهیم همت – محمد ابراهیم همتی ناخدای ناوچه پیکان و بازسازی برخی از عملیاتهای مهم دوران دفاع مقدس مانند عملیات خیبر- مروارید – والفجر 8 می‌پردازد.

داستان فیلم از گهواره تا ماه که کاملا به مستند – داستانی به قلم ثنا صادقی نوشته شده است از دستگیری حضرت امام در خرداد 42 شروع می شود که بعد از دستگیری در جواب ساواکیها که می‌گویند با کدام سرباز می‌خواهد به جنگ شاه برود می فرمایند سربازان من اکنون در گهواره ها خوابیده‌اند.

در این فیلم نشان داده شد که چگونه سربازان در گهواره خوابیده آن سالها بعدها تبدیل به جوانان غیوری مانند شهید چمران – همت – سید مرتضی آوینی و ... شده اند و انقلاب کردند و بعد از شروع جنگ تحمیلی در جبهه ها حماسه ها آفریند.

داستان فیلم به گونه ای طراحی شده است که مدام دفاع مقدس ایران با صحرای کربلا مقایسه می شود و مدام در رفت و آمد می باشد و به تشابه این واقعه پرداخت می شود .

از تنهایی حاج همت در خیبر به تنهایی امام حسین در کربلا می رسد – با نشان دادن وضعیت امدادگران زن جبهه ها به پرستاری حضرت زینت در کربلا می رسیم – با رد شدن رزمندگان غواص ایرانی در عملیات والفجر 8 به حضرت ابوالفضل می رسیم که به دنبال آب می رود و ....

این سریال در 11 قسمت تهیه شده و هر قسمت به بیان دلاوریهای یک سردار دوران دفاع مقدس می پردازد .

آهنگسازی تیتراژ این سریال را علی تورانی از هنرمندان گرگانی و خواننده تیتراژ نیز آقای محمود یوسفی از خوانندگان خوب و خوش صدا استان گلستان و شهر گرگان می باشد .

سریال از گهواره تا ماه اولین سریال تمام استودیویی است که قرار است در ماه محرم از شبکه دو سیما پخش شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

سلام بسیار زیبا تبریک

0
0
پاسخ
1394-07-08 08:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.