1394-04-23 07:14
1908
4
17539
صدا و سیما می توانست تدبیر بهتری بکند!

در ضیافت افطاری استاندار گلستان با ائمه جمعه چه گذشت؟ / انتقاد به کمبود بودجه فرهنگی و برگزاری کنسرتها / اعتراض به حضور تکراری برخی شخصیتها در سیمای گلستان

ضیافت افطاری استاندار گلستان با ائمه جمعه استان با حاشیه هایی چون طرح کمبود بودجه فرهنگی و برگزاری کنسرتها و حضور تکراری و هر روزه برخی شخصیت های استانی در برنامه های صداو سیما در ماه رمضان همراه بود.

به گزارش گلستان ما ؛ ضیافت افطاری استاندار گلستان با ائمه جمعه استان عصر روز یکشنبه 21 تیرماه 94 برگزار شد اما این نشست حاشیه هایی داشت که به اعتراض برخی ائمه جمعه استان نسبت به برخی رویکردهای مدیریتی استان بر می گشت.

در این جلسه مباحث مهم و مختلفی مطرح شد و از نکات جالب آن حضور ائمه جمعه ای بود که سال گذشته حضور نیافته بودند اما بنا به اذعان خودشان امسال به دلیل سال همدلی و همزبانی و عمل نمودن به فرامین رهبری این ضیافت را پذیرفتند.

یکی از مسائلی که برخی از ائمه جمعه روی آن انگشت گذاشتند گلایه های فرهنگی بود و اینکه چرا بودجه کافی برای بخش فرهنگ نداریم و برگزاری این گونه اقدامات در سطح استان کمرنگ است.

همچنین به برگزاری پرحجم کنسرت در استان انتقاد و راه شاد کردن مردم از طریق کنسرت کاملا رد شد و برخی از ائمه جمعه اعلام کردند که خوب است تحت عنوان مدل اسلامی بتوان به جامعه روحیه و نشاط داد.

وحدت شیعه و سنی و تعامل بیشتر مسئولین با ائمه جمعه استان گلستان نیز از نکات مورد تاکید برخی ائمه جمعه بود که گاها در طول سال با چالش هایی در برخی شهرستانها مواجه می شود.

همچنین برخی از ائمه جمعه نیز به حضور تکراری و هر روزه برخی شخصیت های استانی در صدا و سیمای گلستان در ماه رمضان انتقاد کردند و گفتند چرا از ظرفیت کل استان و ائمه جمعه در این بحث استفاده نشد .

شایان ذکر است که رسانه استانی در ماه مبارک رمضان ، عصرها قبل از افطار از بیانات آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و در برنامه سحر نیز از فرمایشان آیت الله نورمفیدی دیگر نماینده استان در مجلس خبرگان بهره می گرفت.

برخی از ائمه جمعه معتقد بودند که رسانه استانی می توانست برنامه ریزی بهتری با ائمه جمعه بکند تا این ماه مبارک ، رنگ یکنواختی به خود نگیرد و هم این که نوعی مشارکت اجتماعی بوجود بیاید .

گفتنی است که هر دو شخصیت نامبرده شده ( آیت الله شاهرودی – آیت الله نورمفیدی ) به نوعی کاندیدای احتمالی مجلس خبرگان رهبری آتی هستند و اینکه در یک ماه کامل برنامه آنها هر روز از رسانه استانی که بیینده فراوانی دارد پخش شد ، لذا می شد تدبیری کرد تا رسانه استانی از سایر روحانیون مطرح استانی و سایر ائمه جمعه نیز استفاده گردد .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمدی

آقای .... در رادیو نیز هر شب هست . از روزش خبر ندارم .

0
0
پاسخ
1394-04-25 22:29
سعید

نماز صبح و نماز مغرب آقای نورمفیدی نیز پخش میشود . آن هم چه نماز صبح طولانی .

0
0
پاسخ
1394-04-25 22:32
حمید

چند نفر از روحانیون کارمند آقای ... هم توسط سیما چهره میشوند تا بعدها در انتخابات وسیله تبلیغ شوند .

0
0
پاسخ
1394-04-25 22:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.