1394-04-21 08:36
3316
0
17453

مسکن‎مهر زیتون از کمبود امکانات رفاهی رنج می‎برد/ مسئولان تدبیر کنند

سایت زیتون شهرستان گرگان با وجود آنکه مدت زیادی از افتتاح آن می‎گذرد اما همچنان با کمبود امکانات رفاهی مواجه است.

به گزارش گلستان ما  به نقل از پاسرو، تعدادی از مردم شهرستان گرگان که تا دیروز سقفی برای زندگی نداشتند امروز سقفی بالای سرشان است اما از کمبود امکانات رفاهی رنج می‎برند.

یکی از شهروندان سایت زیتون که اکنون در این مکان زندگی می‎کند و می‎خواهد نامی از وی فاش نشود در گفت‎وگو با خبرنگار پاسرو می‎گوید: از مسئولان متولی بسیار سپاسگذارم که در تحویل مسکن‎مهر به متقاضیان همکاری خوبی داشتند اما مردم در اینجا متحمل مشقت‎های زیادی هستند.

این فرد ادامه می‎دهد: ما وسیله نقلیه نداریم، افراد زیادی نیز همانند ما همین مشکل را دارند، خروجی سایت زیتون پل هوایی ندارد که انگار مسئولان برای این مسئله به فکر نیفتادند و ما هر روز با مرگ دست و پنجه نرم می‎کنیم.

یکی دیگر از ساکنین نیز از مشکلاتش گفت: من در طبقه چهارم زندگی می‎کنم که برای رفت و آمد مجبورم پله‎های زیادی را طی کنم تا به منزل برسم زیرا هنوز آسانسورها راه‎اندازی نشده است.

دیگری می‎گفت: خانه‎اش به سمت خیابان است و هر روز گرد و خاک به خانه‎شان می‎آید و از مسئولان گله دارد که آخر چه زمانی قرار است کار ساخت و ساز به اتمام برسد.

وی ادامه می‎دهد؛ مشکل دیگری که این سایت دارد فقدان سطل‎های زباله شهری است، مردم اینجا باید برای ریختن زباله‎های خود مسیر طولانی طی کنند تا سطلی یا محلی برای ریختن زباله‎هایمان پیدا کنیم.

این شهروند می‎افزاید: مشکل دیگر اهالی سایت زیتون نداشتن خط تلفن است، وقتی به مخابرات مراجعه کردم گفتند که همه باید تقاضا بدهند، چهار ماه است که در این آپارتمان زندگی می‎کنم اما خط تلفن نداریم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلاتی که ساکنین اینجا از آن رنج می‎برند عدم روشنایی در مسیر منتهی به سایت زیتون است خیابان‎های اینجا تیر برق دارد اما چراغ‎های آن خاموش است که عدم روشنایی در شب‎ها باعث رعب و وحشت مردم می‎شود ما از مسئولان انتظار داریم هر چه زودتر در این زمینه تدبیر کنند ما می‎خواهیم بدانیم که مشکلات ما چه زمانی پایان می‎یابد؟.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.