1394-04-16 11:41
2580
0
17254
حجت الاسلام سید مصطفی محمدی:

پرونده کرسنت 150 میلیارد دلار به کشور خسارت زده / با عناوینی چون "خزانه خالی" و "دکل گم شده" اذهان عمومی را مشغول می کنند

امام جمعه بندرگزبا اشاره به ضرر 150 میلیاردی پرونده کرسنت گفت:من نمی دانم دولت قبل به مملکت بیش تر آسیب رساند یا پرونده کرسنت ،که امروز هلوکاست جمهوری اسلامی شده است؟

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز اظهار کرد: سیاست های ترسیم شده اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری درواقع الگوی بومی و علمی و برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و متناسب با وضعیت امروز و فردای کشور است و به هیج وجه یک سیاست مقطعی نیست بلکه تدبیری راهبردی برای همه دوران است یعنی یک نقشه راه با مطالعه برخواسته از فرهنگ اسلامی متناسب با وضعیت امروز و فردا و الگوی بومی متناسب با جغرافیای ایران در کلان اقتصاد بین الملل است.

محمدی افزود: این یکی از آرزوهای دیرینه دلسوزان نظام بوده است که در طول تاریخ انقلاب همه به دنبال یک نقشه جامع اقتصادی و یک نقشه راه کارشناسی شده براساس اسلام و وضعیت حال و آینده و فضای بومی ایران بودند که رهبر فرزانه جامع الاطراف آن را در اقتصاد مقاومتی سیاستگذاری کرده است و مسئولین به چند علت باید این سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: به علت وجود ظرفیتهای فراوان مادی و معنوی که در کشور چون ایران یک کشوری بسیار غنی از جهات ذخایر ،از جهات منابع انسانی،و از جهت دانش و پژوهش و از لحاظ علمی که یک کشور کم نظیر در جهان است.نیروی انسانی موجود و جوانان تحصیل کرده دارای تخصص و دارای اعتماد به نفس و آماده بکار یک فرصت و یک ظرفیت عظیم است.

امام جمعه بندرگز خاطرنشان ساخت: ظرفیت دیگر منابع زیرزمینی و طبیعی ،معدن و نفت و گاز و انرژی که از همه کشورها بیشتر داریم.ظرفیت جغرافیایی و همسایگی با 15کشور جهان و بازاری با 370 میلیون جمعیت خارجی و در حدود 75 میلیون جمعیت داخلی که می تواند وضعیت تولید کشور را دگرگون کند و ظرفیت دیگر زیرساختهای اساسی موجود در کشور است با این ظرفیت و قابلیت ایران اسلامی می توانیم با تدبیر اقتصادی دانش بنیان و هدایتهای مقام معظم رهبری سرفصل نوینی حتی در اقتصاد جهانی ایجاد کنیم.

سید مصطفی محمدی با بیان اینکه  آنچه که ما از دولت دیدیم ناکارآمدی خود و مشکلات جامعه را به گردن دولت قبل بار می کنند  تاکید کرد: من نمی دانم دولت قبل به مملکت بیش تر آسیب رساند یا پرونده کرسنت ،که امروز هلوکاست جمهوری اسلامی شده است؟

محمدی افزود: چرا کسی نباید به آن پرونده نزدیک بشود و از آن سخن بگوید و خط قرمز یک جریان خاصی در این مملکت شده است،ببینید پای چه کسانی در پرونده کرسنت است ،چه مقدار ضرر به جامعه اسلامی زده است 150 میلیارد بیشتر گفته اند ،کسی نباید به آن نزدیک بشود و از آن پرونده سخن بگوید.

وی ادامه داد: برای اینکه کسی به پرونده کرسنت نزدیک نشود دروغ هایی درباره دولت قبل گفته اند از خزانه خالی تا گم شدن دکل نفتی که اذهان را مشغول کنند! اینها است که مردم را دچار یاس و ناامیدی می کند ،اگر راست می گویید پرونده کرسنت را بررسی کنید ببینید چه مقدار به این مملکت آسیب رساندند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.