1394-03-04 18:54
4626
21
15209
ادعاهای یک اصلاح طلب نوپا؛

سیاه نمایی عضو شورای شهر علی آباد کتول علیه دولت سابق و مجالس هفتم تا نهم / پدیده ای به نام احمدی نژاد، انقلاب و کشور را به انحراف کشاند

عضو اصلاح طلب شورای چهارم شهر علی آباد کتول در ادامه سیر تخریب فرزندان انقلاب در دولت گذشته گفت: در سال 84 با بی تدبیری نیروهای اصلاح طلب و تکثر کاندیداها و البته حضور نیروهای خاص غیر سیاسی در جریان انتخابات، پدیده ای به نام احمدی نژاد، انقلاب و کشور را به انحراف کشاند.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا حاتمی عضو شورای شهر علی آباد کتول و سخنگوی شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان، در جمع اصلاح طلبان شهرستان مینودشت که به مناسبت گرامیداشت هجدهمین سالروز «دوم خرداد» گرد هم آمدند، گفت: «امید که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، گفتمان اصلاح خواهی گسترش پیدا کند و نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش پیشرفت کند.»

او بیان  این که پیروزی خاتمی در 2 خرداد 76 "نه" بزرگ ملت ایران به اصول گرایان تندرویی بود که در دولت وقت و قدرت رخنه کرده بودند، گفت: «فضای بسته و خفقان آن روزها محصول عملکرد آنها بود و مردم به تغییر وضع موجود رای دادند. دوران اصلاحات با رایی  تاریخی به خاتمی آغاز شد، اما کارشکنی ها و سنگ اندازی ها  هر 9 روز یک بار  توسط جناح شکست خورده کلید زده شد. در دوران اصلاحات کرامت انسانی، احقاق حقوق اقلیت ها و اقوام، فرصت های برابر، پاسخگو بودن دولتمردان در قبال شهروندان و صیانت از حقوق شهروندان، از مانیفست اصلی دولت خاتمی و مطالبه مردم نیز بود.

«عضو اصلاح طلب شورای چهارم شهر علی آباد کتول ادامه داد: «اما در سال 84 با بی تدبیری نیروهای اصلاح طلب و تکثر کاندیداها و البته حضور نیروهای خاص غیر سیاسی در جریان انتخابات، پدیده ای به نام احمدی نژاد، انقلاب و کشور را به انحراف کشاند. مگر می شود در کشور دموکراسی باشد، احزاب قوی سیاسی و رسانه های موثر باشد و در آخر پدیده ای به نام احمدی نژاد بیرون بیایید؟»

مجالس اصول گرای هفتم تا نهم شریک ناکارآمدی های دولت احمدی نژاد هستند

حاتمی با اشاره به مجلس هفتم تا نهم گفت: «مجالس اصول گرای هفتم تا نهم شریک ناکارآمدی های دولت احمدی نژاد هستند. دوران اصول گرایان طی سال های 84 تا 92 برای اولین بار و به طور کامل قدرت در ایران یک دست شده بود و در دست آنها بود. اما نهایتا چه کردند؟ کشوری را که با تورم زیر 15درصد و رشد اقتصادی مطلوب تحویل گرفته بودند، در سال 92 با تورم نزدیک به 45 درصدی و رشد اقتصادی منفی 6 درصد تحویل دادند، این فاجعه است. وقتی معاون اولِ زندانی شده دولت اصول گرا در دفاع از اتهامات مالی خود عنوان کرد که «170 نفر از نمایندگان مجلس اصول گرا از او پول گرفته اند. این گروه از اصول گرایان حتی به لحاظ اخلاقی نیز شکست خوردند. »

وی گفت: ناکارآمدی اصولگرایان باعث تحریم های ظالمانه و شدیدی علیه ایران شد. اما احمدی نژاد قطعتنامه ها را کاغذ پاره خواند. در نهایت وقتی کشور بعد از اعمال تحریم ها به قهقرا رفت و او متهم به بی تدبیری شد، تحریم ها را مقصر قلمداد کرد. بله تحریم های ظالمانه مقصر بودند اما چه کسانی باعث به وجود آوردن آنها شد؟ از سال 1951 هر کشوری که ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد قرار گرفت، وارد جنگ شده است. ایران قبل از خرداد 92 در چنین شرایط قرار داشت که با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشمندی شخصیت هایی چون سید محمد خاتمی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و علامه سید حسن خمینی، درایت و گذشت تاریخی دکتر عارف و البته همراهی مردم، به واقع کشور از جنگ رهایی یافت. حالا همه آن مدیران اصول گرای بی تدبیر، دلواپس و مدعی شده اند.»

غلامرضا حاتمی با بیان این که دولت تدبیر و امید تلاش کرده مذاکرات هسته ای یک نتیجه برد – برد داشته باشد، گفت: «مجلس نهم یکی از عوامل کند شدن حرکت دولت روحانی است. باید به قول رییس جمهور، «مجلس فرآهم بیاوریم که در شان ملت باشد.» اگر چنین مجلسی ادامه پیدا کند، قطعا بدانید که دوران خودسری ها و بی تدبیری های دولت های نهم و دهم باز خواهد گشت. هم اصلاح طلبان و هم اصول گرایان در پی قدرتمند شدن کشور هستند اما مسیر اصول گرایان از «جنگ» می گذرد و این یعنی خسران.»امام (ره) مجلس را در راس امور می دانست، احمدی نژادی ها خودشان را.

سخنگوی شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان گفت: بعد از بیانیه سوئیس تندروهای اصول گرا گفتند که «فاتحه کشور را بخوانید!» اما باید گفت فاتحه کشور را اصول گرایان مستقر در دولت نهم و دهم خوانند. آنها باعث شدند که 6 قعطنامه ظالمانه علیه ایران با اکثریت آرا در شورای امنیت سازمان ملل تصویب شود. وقتی احمدی نژاد برخلاف حرف صریح بنیان گذار انقلاب اسلامی عنوان کرد که «مجلس در راس امور نیست.»، از بی کفایتی مجلس نشینان بود که نتوانستند از کیان مجلس و شان شهروندان دفاع کنند. انگار مجلس نشینان اصول گرا با وصفِ «وکیل الدوله» بودن، مشکلی ندارند.» / سرو

انتهای پیام /

مطلب مرتبط :

احمدی نژاد ماحصل یک حماسه ملی بود / پاسخ علیرضا فرساد به سیاه نمایی اخیر غلامرضا حاتمی سخنگوی اصلاح طلبان استان از دولت نهم و دهم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پنجعلی از علی آباد

الکی میگه ...

0
0
پاسخ
1394-03-04 19:07
سنجه ولی

بسیار متاسفم برای مینودشتی ها که کارشان بجایی رسیده ، از بعضی ها که حنای شان در شهر خودشان رنگی ندارد رو برای سخنرانی دعوت می کنند .

0
0
پاسخ
1394-03-04 19:31
وفاقی

برای جریان اصلاحات متاسفم که لیدری آن در استان به دست افرادی افتاده است که از وجاهت کافی و دانش و بینش عمیق علمی و سیاسی برخوردار نیستند و به سرعت همه دستاوردهای گذشته را به باد می دهند .پس کجایند بزرگان و عناصر استخوان دار اصلاح طلب گلستان ؟با این وضع امیدی به دستاورد چشمگیر در انتخابات 7 اسفند 94 نیست .

0
0
پاسخ
1394-03-04 20:43
علی آبادی

آبروی علی آباد را برد . دور بعد بهش رای نخواهیم داد ، او یک ادم سیاسی بود که ما را دور زد و ما علی آبادی ها نفهمیدیم .

1
0
پاسخ
1394-03-05 03:10
زنگانه

عموم مردم در سطح استان و کشور ، علی آباد را شهری مذهبی با مردمانی انقلابی و ارزشی می شناسند ولی تعدادی محدود افراطی اصلاح طلب پای هر ورشکسته سیاسی امثال اصغر زاده را به این شهر باز می کنند و سبب گمراهی جوانان و انحراف بیشتر معدود اصلاح طلبان این شهر می شوند .انشالله خدا هدایت شان کند .بازی با انقلاب ، ارزش ها ، نظام اسلامی و خون شهدا ، آخر و عاقبت ندارد .

0
0
پاسخ
1394-03-05 03:22
ع . مزیدی

سلامبه عنوان یک همشهری جوان آقای حاتمی از ایشان یک درخواست دارم :لطفا بنشیند و با دقت یک بار فیلم مراسم حضور اصغر زاده در علی آباد و سخنان وی ، صحبت های مجری ، کلیپ و ... را ببینید و آن را با مواضع امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مطابقت بدهید ، اگر عرق شرم بر پیشانی شما ننشست .چرا با یک عده افراد افراطی سیاسی ورشکسته مشارکتی و ... به زباله دان تاریخ سپرده شده اند همنوایی می کنید .بخدا قسم مسئولیت انحراف سیاسی مردم و بخصوص برخی جوانان پاک و بی گناه علی آباد با امثال شماست .لطفا از راه دیگری به دنبال مطرح کردن نام خود و کسب شهرت باشید .

0
0
پاسخ
1394-03-05 03:29
دوستار

شما آقای حاتمی که دم از اصلاح طلب و حکومت داری می زنی همه می دانند که احتمالا کیسه بزرگی برای خودتان از قبل مردم دوخته اید حرفهای تکراری سیاسیون را به زبان می اورید دگر مردم گول حرفهای شما را نخواهند خورد .

0
0
پاسخ
1394-03-05 03:32
منتقد

اندیشه های منحرف و منحط 2 خرداد که منبعث از تئوری های پوسیده پوپر و ... بود دیگر جایی در این مرز و بوم ندارد .لطفا به دنبال فکری نو و بومی باشید .البته بر مبنای سلامت و صداقت و پاک دستی و پاک دامنی و ارزش ها و .....

0
0
پاسخ
1394-03-05 04:12
علی قزلسفلو

به عنوان یک مینودشتی برا همه دست اندرکاران چنین برنامه ای بسیار متاسفم .شماها مردم را چی فرض کرده اید که گوش آنان را به چنین افرادی می سپارید .اگر دغدغه شهر و مردم دارید به توسعه ان و حل مشکلات مردم بیندیشید نه اینکه کارگری و عملگی یک تعداد چهره های پوسیده و فرتوت مشارکتی افراطی در گرگان و تهران باشید .

0
0
پاسخ
1394-03-05 04:15
211

زنده باد خاتمی زنده باد اصلاحات

0
0
پاسخ
1394-03-05 04:25
بچه مینودشت

از همه بچه های استان گلستان عذر خواهی می کنم . اون روز من مینودشت نبودم ولی اگه بودم این ... رو از مینودشت می نداختم بیرون

0
0
پاسخ
1394-03-05 07:01
رضا

آره شماها راست ميگيد شماها كه سر پولهاي مانده از ستادهای مير حسن موسوي وطن فروش دعوا داشتيد ! شماها راست ميگويد كه مجلسي داشتيد به عنوان مجلس شيشم كه امام خامنه اي عزيز را ناراحت كرديد شماها به پشتوانه دختران بزك دوزک كرده يا فتنه گران 88 .اين چرت و پرتها را مي گويید بروید خودتان را اصلاح كنید بعد بيایید بگویید انقلاب اسلام ...

0
0
پاسخ
1394-03-05 07:18
محمد

با سلامایشان مایه ی تاسف علی آباد کتول است. آقایان برای برخی فتنه گران جلسه برگزار می کنند هیچ کاری هم باهاشون ندارند. با توجه به اینکه هیچ جایگاهی هم توی شهر ندارند و حتی یک روز سابقه همراهی انقلاب را ندارند اظهار نظرات شون را هم جدی نگیرید.دوست مون راست گفته : الکیییی میییگه !!

0
0
پاسخ
1394-03-05 10:37
پازوکی

این عمو حتی نمی دونه که قطعنامه ها بر علیه ایران ار زمان دولت خاتمی شروع شد . بهش رحم کنید تقصیر خودش نیست ، گویا ملعبه دست دیگران واقع شده . . !!!

0
0
پاسخ
1394-03-05 10:38
میرشاهی

از مسئولان نظام عاجزانه تقاظا دارم این گونه افراد را هر چه زودتر ... کنند .

0
0
پاسخ
1394-03-05 11:45
سید علی

جالب اینجاست در صحبتهایش از هوشمندی رهبر و بعد از اون دفاع از عوامل فتنه پرداخته این یعنی پشت رهبر حرکت کردن تا به اهداف ... خود برسدبرادر خواهشا نام رهبری را همراه با کسایی که قصد براندازی نظام داشتند هرگز تکرار نکن

0
0
پاسخ
1394-03-05 12:04
علیرضا فرساد

با سلام و احترام.تناقض در صحبت های این آقای عزیز بسیار پر رنگ است و هر یک از صحبت های ایشان صحبت قبلی اش را به نوعی نقض میکند.خداوند آخر عاقبت استان ما را با وجود چنین مسئولین سیاسی به خیر بگذراند انشاء الله

0
0
پاسخ
1394-03-07 03:05
سعید

شهر که شلوغ بشه ... هم ........

0
0
پاسخ
1394-03-07 03:40
ارسطو عامل

حساس نشو حساس نشوپدر آمرزیده شماها اگه خودتونو ... بدین دور بعد رای بیار نیستید نه در شورای شهر و نه جناب روحانی و نه هر اصلاح طلب دیگر .چطور هر نه روز برای خاتمی درد سر درست کردن شما یادته ولی الان آقایان هر روز برای مردم مشکل درست می کنن .نرخ بنزین ، حقوق کارمندان ، اعتصاب کارگران ، نان گران و .... را ببینید. حتما همه اش تقصیر احمدی نژاده .

0
0
پاسخ
1394-03-07 19:02
بهبود

هر باد کردنی به معنای بزرگ کردن نیست ! میخوان پوست بکنند که باد می کنند !می فهمید چی میگم ؟

0
0
پاسخ
1394-03-08 03:42
علی

شما فکر میکنم که شما هنوز به درجه ای نرسیدی که در مورد رییس جمهوری اظهار نظر کنی.....

0
0
پاسخ
1395-03-11 18:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.