1394-02-05 11:42
4986
11
13815
یادداشتی از محمد حیدری؛

فرق جوانان اصولگرا با جوانان اصلاح طلب در استان گلستان ! / اصلاح طلبان آرمان ندارند!

دغدغه های جوانان اصلاح طلب استان گلستان انتخاباتی و مطرح کردن نام خود است و دغدغه جوانان اصولگرا انرژی هسته ای و دستاوردهای نظام و حفظ اقتدار و کیان اسلامی ایرانی و این تفاوت دغدغه ها نشان می دهد که اصلاح طلبان آرمان ندارند.

به گزارش گلستان ما ؛ جوانان یکی از پتانسیل های بالقوه و بالفعل کشور هستند که همواره نقش حساس آنها در بحران ها و سختی های روزگار تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده است .

انقلاب اسلامی نیز از همان روز اول با ورود جوانان زنده شد و تحولی عظیم در دنیا بوجود آورد و در ادامه طی هشت سال دفاع مقدس باز هم این جوانان بودند که در مقابل بعثی های زبون و ایادی استکبار ایستادند.

نقش جوانان در انقلاب اسلامی به اینجا ختم نشد و همین جوانان بعد از جنگ به دانشگاهها رفته و تحصیلات عالیه کسب کردند و توانستند در عرصه های مختلف مخصوصا گسترش علوم و تکنولوژی ، عمران و آبادنی خدمات زیادی به کشور بکنند.

نمونه این جوانان برومند شهدای هسته ای ما بودند که علیرغم تحریم ها و سختی های موجود توانستند اوج قدرت ایران اسلامی را با شکافتن علوم هسته ای به منصه ظهور برسانند.

استان گلستان هم به عنوان جزء کوچکی از بدنه پهناور ایران اسلامی نزدیک به 40 درصد جمعیت جوان دارد که در بخش های مختلفی چون کشاورزی ، صنعت و خدمات و همچنین تحصیل در دوره های دانشگاهی و مهارتی مشغول هستند.

بخش قلیلی هم در قالب گروههای سیاسی به فعالیتهایی از این دست روی آورده و البته دغدغه داشتن در این زمینه مذموم نیست و اگر در چهارچوب رفتاری نظام و حفظ کیان اسلام باشد خیلی هم قابل تقدیر است .

اما سیاست در استان گلستان آلوده به خودخواهی و انحصار طلبی گروهی از سیاسیون شده و در این بین جوانان نیز چندین شاخه شده و هر کدام فعالیتهای خاص خود را پیگیری می کنند که در این بین مجمع جوانان اصلاح طلب بعد از روی کار آمدن روحانی در گلستان شروع بکار کرد .

این مجمع که شاید تعداد آنها به 40 نفر هم نرسد بین خود به چندین دسته تشکیل شده و با عناوینی چون وفاق ، پیشرو و ... خوانده می شوند و البته همین چند جوان محدود هم در این قالبها سر ناسازگاری با یکدیگر دارند .

بنظر می رسد این عده معدود به دنبال مطرح کردن نام خود از طریق مصاحبه ها و میزگردهای سطحی و بدون پشتوانه علمی هستند و دغدغه اصلی آنها نیز گرفتن پست های سیاسی و دخیل شدن در حوزه سیاست به هر وضعی است .

نهایت دغدغه این افراد برای کشوری که این همه خون داده و به همت جوانان غیور در دنیا عزت و آبرویی کسب کرده ، اینست که میزگرد بگیرند و راجع به انتخابات مجلس و خبرگان بحث کنند که به چه کسی رای بدهند .

جالب اینجاست این عده هیچ اختیاری در رای خود ندارند و تمام این بحث ها پیش از انتخاباتی که 11 ماه دیگر برگزار می شود پوچ و بیهوده است و البته جالبتر اینکه برخی از آنها اسم کاندیدای مورد نظر خود در خبرگان رهبری را هم برده اند پس دیگر نشست و میزگرد چه فایده ای دارد وقتی که به کاندیدای خود رسیده اید؟

حال بروید جوانان اصولگرای استان گلستان را در نظر بگیرید. این تعداد از بچه ها اخیرا با دغدغه داشتن نسبت به بیانیه لوزان سوئیس میزگردی را برگزار کردند تا زوایای این بیانیه را تبیین کنند.

این تعداد از جوانان اصولگرا معتقدند که انژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است و دستاوردهای سالهای اخیر در بخش هسته ای مرهون تلاش و مجاهدت جوانان این مملکت است و نباید به همین راحتی زیر بار اجنبی رفت .

archive 23-7-1391 IMAGE634858140636934794

جوانان اصولگرا در گلستان دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری چون پژوهش در دانشگاه هها ، خط قرمزی چون فتنه ، ارزشهای دفاع مقدس ، سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ، سیاستهای تنظیم جمعیت ، سیساتهای ابلاغی در خصوص اصل 44 ، بسته سلامت و ... را پیگیری می کنند.

حال می بینیم که دغدغه های جوانان اصلاح طلب استان گلستان انتخاباتی و مطرح کردن نام خود است و دغدغه جوانان اصولگرا انرژی هسته ای و دستاوردهای نظام و حفظ اقتدار و کیان اسلامی ایرانی و این تفاوت دغدغه ها نشان می دهد که اصلاح طلبان آرمان ندارند و به چیزی جز خود نمی اندیشند و همیشه در ضمیر ناخودآگاه خود مستتر هستند .

این تعداد از جوانان بدانند که دوران این شگردها و میزگردها و ... به پایان رسیده و امروز کسانی" مردان مرد" نامشان جاودانه می ماند که اصولگرا باشند ، اگر چمران ، آوینی ، همت و باکری مرد شدند برای اینست که روی اصولشان ماندند و هیچوقت نخواستند تیتر یک مطبوعات و رسانه ها باشند و عناوینی چون دکترای علوم سیاسی ، آیت الله  بودن را از رسانه ها گدایی کنند .

امروز افرادی که نمی دانند تکلیفشان با خط امام راحل (ره) و اصول و مبانی اسلام چیست چطور می توانند دم از آرمان بزنند ، شما که تکلیف خود را با کنسرت نمی دانید چطور مدعی راه امام و کلام امام هستید ؟ شما که شعار مرگ بر امریکا و استکبار را قبول نداریدو بزرگانتان مرگ بر اسراییل را نفی می کنند چطور مدعی راه امام هستید ؟

شما که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادید و جمهوری ایرانی را مطرح کردید با چه رویی ادعای خط امامی بودن و داشتن ارمان می کنید ؟ آرمان شما اورشلیم و لس آنجلس است و سودایی که جز خیال خام و باطل نیست و در این سرسرای سیاست نیز ره بجایی نخواهید برد.

نویسنده : محمد حیدری

بخشی از آرمانهای اصلاح طلبان را در زیر مشاهده می کنید...

f8786916-1e38-4bb8-b772-96482dffe481-galeri

n00001842-b

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رستمانی

احسنت بر قلم جناب حیدری .انصافا حق مطلب را به صورت مختصر و مفید ادا کردید .نهایت آرمان اصلاح طلبان افراطی ، براندازی نرم جمهوری اسلامی است که آنرا در طول این سالها به زبان و ادبیات های مختلف بیان می کنند .زهی خیال باطل !

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:07
یک اصولگرای گنبدی

با سلاممن احسنت میگم خیلی با حال جواب دادیدتشکر

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:15
آشنای نزدیک

مقایسه همین 3 عکس گواه بسیاری خوبی برای نمایش آرمان خواهی جوانان اصلاح طلب و اصولگراست .شواهد و مستندات کثیری از این دست برای اثبات و نشان دادن آرمان های هر دو گروه وجود دارد .صد البت این مدعیان اصلاح طلب خود بهتر از همه چیز آگاهند ولی بهشان گفتن نگین .

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:18
علی

دمت گرم..عالی بود.

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:24
برای استان دلواپسیم

الحق که حرف درستی زدند.البته تمام دغدغه های نیرو های اصولگرا این نیست بلکه بیشتر به پیشرفت و حفظ پایه های انقلاب هم فکر می کنند.متاسفانه دوستان اصلاح طلب بجای اینکه بدنبال اصلاح باشند بیشتر به دنبال تخریب هستند. نام در آوردند و به پست و مقام رسیدند برای این مردم نان و آب نمی شود. این راهم منکر نمی شوم که اصلاح طلب کار درست هم داریم اما چیزی که در بین جوانان استان فعلا داریم مشاهده می کنیم خلاف آن چیزی هست که در شعار های اصلاح طلبان می خوانیم.امیدوارم دوستان بیشتر به کشور و مردم توجه داشته باشند تا خواسته ها و وسوسه های شخصی خودشان.

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:39
رستماني

سلام. از قلم شيوا و تحليل واقعا دقيق و دلي آقاي حيدري حض وافر برديم . اصلاح طلبان تندرو بدانند تا اين تفكر ناب در جوانان اصولگرا و ولايي وجود دارد انقلاب و حط امام و رهبري در برابر تند بادها و بدعت ها ايمن و آسيب ناپذير خواهد بود .از جوانان اصلاح طلب كه آنها نيز فرزندان اين كشور هستند مي خواهم اينگونه باشند نه خداي ناكرده آلت دست يك عده فرصت طلب پشت صحنه كه همه چيز را به نام جوان اما به كام خود مي خواهند . وبلاگ ايلوارگلستان به اين برادر اصولگرا با اين قلم توانمندش تبريك مي گويد.حق نگهدارتان.

0
0
پاسخ
1394-02-06 04:47
محمدr

جوانان اصلاح طلب بدنبال آزادی واقعی هستند که اسلام وعده داده،جوانان اصلاح طلب بدنبال ایجاد ایران آرمانی هستند که دنیا را اداره میکرد،جوانان اصلاح طلب نمیخواهند هیچ انسانی بخاطر بروز عقایدش زندانی شود و طمع تلخ شکنجه و دوری از خانواده را بچشد،جوان اصلاح طلب بدون هیچ سلاحی می ایستد، مبارزه میکند،با خون خود پیرو راه امام حسین است و ایرانی عزتمند را به دنیا معرفی میکند،اکثر اصلاح طلبان جوان بچه های رزمندگان دیروز جبهه ها هستند،اصولگراها هم بد نیستند فقط از هردوجناح قربانی تنگ نظری و نفاق دستهای پشت پرده امپریالیسم شده ایم تا ایرانمان فقیر و ضعیف بماند،

0
0
پاسخ
1394-02-06 05:06
علی آبادی منطقی

با سلام. این آقای رجنی از بچه های تازه به دوران رسیده هست که ذوق زده شده و مثل یک طوطی یه چیزی از کسی یاد گرفته و همون رو اورده نطق مجلس نموده. آرمان اصلاح طلبان چیه؟ ایستادن در مقابل رهبری که سران فتنه نشون دادند. الانم سران اصلاح طلب که جایز نیست نام بریم چه در سطح استانی چه مسئولین بلند پایه با مصاحبه های کشکی خودشون ثابت کردند که هیچ وقت پشت رهبری نبودند یک روز مصاحبه میکنند که رهبری باید دوره ای باشه یک روز با هدف کاندیدای ریاست مجلس خبرگان میشن یک روز روایت از همسر امام راحل میگن.آرمان ما اصولگرایان ولایت فقیه و در راس آن مقام معظم رهبری است و محکم عرض میکنم به نمایندگی از تموم اصولگرایان که توی دهنی که با رهبری هم سو نباشه میزنمیم و اجازه نخواهیم داد که رهبر عزیزم آزرده خاطر باشه.رهبر عزیز جانم فدایت به کوری هر کس که نمیتونه ببینه

0
0
پاسخ
1394-02-06 05:20
mahdi

احسنت واقعا لذت بردم . این جوانای اصلاح طلب واقعا همین 30یا 40 نفرن که چند دسته هستند و همشون هم زیآب هم رو میزنن .بسطامی ضد حمزه ای ،حمزه ای ضد کیقبادی ، باز کیقبادی ضد هر دو و سایر هم همینطور .اون یاسر سجادی فر که 40 سال داره هنوز با بیست ساله ها میپره .درود بر آقای حیدری

0
0
پاسخ
1394-02-06 06:04
رهنما

درود خدا بر تمامی جوانان ذاصلاح طلب این مرزوبومتاکورشود هر آنکس که نتوان دید.

0
0
پاسخ
1394-02-06 08:21
REZA1539

احسن داداش بنده به نمایندگی از جمعی از خانواده معظم شهدا اعلام میکنم در مقابل فتنه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم ایستاد ان دسته افرادی که ادعای اصلاح طلبی میکنندبروند چشم هاشون را بر روی این عکسهای به اصطلاح جنبش سبزهرچی بیحجاب و بی بندوبار باز کنند ما به اصول گرایی بودنمان افتخار میکنیم

0
0
پاسخ
1394-02-06 21:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.