1394-01-18 22:42
6206
25
12888
طی نشستی در اسفند ماه روی داد ؛

برخورد نامناسب مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ایثارگران شاغل دانشگاه

نشست تعدادی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گلستان با مسئولین دانشگاه به دلیل رفتار نامناسب مسئولین دانشگاه در پاسخ به انتقادات مطرح شده به تشنج کشیده شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در نشستی که در روزهای پایانی سال گذشته جمعی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر ریاحی ریاست دانشگاه داشتند ، تعدادی از ایثارگران که غالباً کارکنان رزمنده و جانباز و فرزندان شهداء دارای مدارج بالای علمی از جمله پزشک و پرستار و ... بودند پاره ای از مشکلات دانشگاه و یا مسائل مرتبط با خود را بیان کردند .

این عده بویژه بر ضرورت اجرای کامل قوانین و مقررات در خصوص ایثارگران و کلیه پرسنل در محیط های کاری تحت پوشش و اجرای صحیح طرح تحول سلامت به ریاست دانشگاه تاکید داشتند و خواستند که به این موارد رسیدگی جدی بشود .

 اما متاسفانه برعکس سنوات گذشته این بار در ادامه و بعد از جلسه مذکور مسئولین دانشگاه به جای دلجویی و رفع مشکلات مطرح شده ، با ادبیاتی خاص نسبت به تهدید تلویحی برخی از حاضرین با روش های مختلف اقدام کردند .

در ادامه این بحث ها دکتر عظیمی مدیر تشکیلات و بودجه دانشگاه که از ایثارگران و افراد شناخته شده دانشگاه می باشد به این نوع برخورد با ایثارگران و مدیران و کارکنان دانشگاه اعتراض کرد و حتی جر و بحث لفظی نیز در این بین صورت گرفت تا اینکه فشارها علیه مسئولین دانشگاه زیاد شد و نهایتا یکی از مسئولین روابط عمومی دانشگاه با دخالت در این قضیه به نفع مسئولین فعلی ، از فشارها کاست .

همچنین یکی از فرزندان شهید حاضر در نشست مذکور ، تهدید به لغو ابلاغ محل خدمتی شد که با توجه به رسمی بودن نامبرده و پیگیری وی از طریق وزارت بهداشت ، نتوانستند او را جابجا کنند .

در این حال گروه مذکور برای اینکه نشان دهند این فشارها و انتقادات از سوی ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان نیست و اعتراض آن روز دکتر عظیمی مسئول تشکیلات و بودجه دانشگاه علوم پزشکی گلستان بصورت فردی مطرح شده ، تلاش کردند تا در بیمارستان 5 آذر گرگان علیه وی طوماری جمع کنند  ، اما ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان از امضا آن طومار خودداری کردند.

عمده درخواست ایثارگران که در جلسه مذکور بیان گردیده بود بحث مطالبات سایر ایثارگران دانشگاه ، اجرای صحیح طرح تحول سلامت و ضرورت اجرای کامل قوانین و مقررات موجود در خصوص ایثارگران بوده است .

در اینجا لازم است در پایان جمله ای از رهبر فقید و  فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به مسئولان دانشگاه یادآور شد که فرمودند : " مبادا یک وقتی یک کلمه‌ی درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا یا به این جانبازان ، شما خدمت به او می‌کنید و این خدمت به خداست . "

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دانشجو

در پی تصفیه پرسنل دانشگاه از لوث نیروهای ارزشی و جانمایی نیروها و کادر منتسب بظاهر اصلاحات و در واقع اهل فتنه در مراکز حساس دانشگاه به سرکردگی و توسط دکتر ع اخیراً آقای گ داماد آقای (ر) را به قسمت ... دانشگاه آوردند که این مشت نمونه خروار خود حاکی از بقیه ماجراست .

0
0
پاسخ
1394-01-17 21:19
گرگان زاده

با سلاماتفاقا این موارد تازگی نداره . در یکی دو سال اخیر به دلیل روی کار آمدن افرادی افراطی از جناح اصلاح طلب مثل آقای م - ب در قسمت ر-ع دانشگاه تمامی اختیارات دانشگاه از دست ریاست گرفته شده و دست افرادی خاص افتاده که این دانشگاه را به سمت نابودی برده است . در ضمن بدلیل جابجایی مدیران ارزشی با روی کارآمدن مدیران جدید که اغلب از نیروهای حراست بوده اند محیط دانشگاه حالت امنیتی پیدا کرده است .

0
0
پاسخ
1394-01-18 04:24
امید

واقعا متاسفم که فردی که از محل کار قبلی خود به علت برخی مشکلات ... و ... اخراج شده بود (گ) به علت داماد بودن اقای (ر) به ستاد منتقل میشود که به همراه ( ب ) تشکیل پایگاه فتنه در دل دانشکاه علوم پزشکی بدهند .

0
0
پاسخ
1394-01-18 04:24
علی

متاسفاه مشکلات ایثارگران اصلا رسیدگی نشده و قوانین و مقررات نیز به آنان اطلاع رسانی نشده و حتی نامه های ارسالی نیز دور از دسترس آنها بصورت محرمانه بایگانی می شود اینجانب طی چند مرحله درخواست انتقال دادم ولی هر بار به من گفتند باید از مبذا و مقصد هماهنگ شود ولی برای افرادی که پارتی دارند حتی با سابقه کم این عوامل مهم نیشت و خیلی راحت به هرکجا که بخواهند می روند آخه نمیدانم نقش امور ایثارگران دانشگاه کجاست و یا حراست داره چکار میکنه و چراغ خاموش می رود و جلوی این باند بازی و پارتی بازیها را نمی گیرد

0
0
پاسخ
1394-01-18 05:24
علی از علوم پزشکی

به اون آقا یا خانم دانشجو که ظاهرا ادبیات ضعیفی دارن ولی مدافع نیروهای ارزشی هستن بفرمایید """ازلوث نیروهای ارزشی پاک شدن """ یعنی چی ؟ الان این جمله مثبته یا منفی؟ داری دفاع میکنی یا داری فحش میدی؟میدونی معنی ش چی میشه؟

0
0
پاسخ
1394-01-18 05:49
سلطان

آقا شما کجاي کاريد تو اين دانشگاه به پرسنل عادي داره توهين ميشه چه برسه به ايثارگران،کارمندي که داره کار ميکنه رو اضافه کار ميدن بيست ساعت اما کارمندي که فقط دنبال خبرچيني و خودنمايي ميدن صدساعت دريغ از يک ساعت کارمفيد،نيروهاي حفاظت تو کل دانشگاه دائم پرسنل رو مي پايند،اسما داره طرح تحول اجرا ميشه اين دوستان اول جيب هاشون رو متحول ميکنند بعد بيمارستان هارو...بازم هست...

0
0
پاسخ
1394-01-18 17:23
سلطان

زياد مهم نيست مهم اينه که منظورشو خواست برسونه واقعا دارن به نيروهاي مفيد و ارزشمند که حتي مديريت قوي داشتن و از ايثارگرانم هستن سخت ميگيرن از جمله همين دکتر عظيمي عزيز که تموم غمشون رفع مشکلات ايثارگران ، رفتار زننده اي در اون دانشگاه با ايشان دارند ، انشااله که هر چه زودتر محيط دانشگاه از لوث ...ها و ...ها و ...ها راحت بشه

1
0
پاسخ
1394-01-18 19:19
خسته

سلام بر دست اندرکاران سایت محبوب گلستان مامن نمیدانم واقعا نهاد های نظارتی خارج دانشگاه کجا هستند ؟واقعا نمیبینند در دانشگاه علوم پزشکی چه میگذرد .واقعا این سازمان با 13000نفر کارمند باید حراست نداشته باشد کاشکی نداشته باشد وحراستی که خودش .......تمام عزل نصب ها به گونه است که اینها به اهداف خود که دوشیدن دانشگاه است برسند به عنوان مثال خرید چندین ملیاردی مواد مصرفی بیمارستانه بدون استعلام توسط خدمات دانشگاه که مسئولش از خودشان و فامیل زن دکتر ش هست خرید تجهیزات دانشگاه مسئولش رابط قبلی خودشان در یک بیمارستان و...و بازرسی هم که اصلا در دانشگاه نداریم .آقایی که از بهشهر آوردن فرق خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی را نمیداند و.... خرید کامپیوتر ها دانشگاه هم مسئولش کارمند خودشان در حراست است و تمام این خرید ها از محلهایی که برخی آقایان سهام دارند انجام میشود

0
0
پاسخ
1394-01-19 03:24
مازندرانی

سلام خبر شما خواندم ولی سایت دانشگاه علوم پزشکی برعکس شما خبر تهیه کرده است و لینک خبر به شرح ذیل است .http://www.goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.19190.fa

0
0
پاسخ
1394-01-19 03:39
مازندرانی

لینک خبر شما بر عکس خبر ذیل استhttp://www.goums.ac.ir/find.php?item=70.4779.19190.fa

0
0
پاسخ
1394-01-19 03:40
فرزند شهید

جناب مازندرانی عزیز آیا بعد از این جلسه نمایشی که لینکش را گذاشته اید مشکل حل شد یا مشکلی حل شده یا مشکلی بر مشکلاتشان اضافه شده ؟...هر چند که برگزاری این کنگره ها به نوبه خود عملی پسندیده و قابل تحسین است اما با برگزاری برخی از این مراسمات صرفا تبلیغاتی، ذهن درگیر سوالاتی میشود که پاسخش سالهاست مثل خوره جان و افکار اکثر فرزندان شهدا وایثارگران را آزرده است.چرا جامعه ایثارگران برای برخی دستگاه ها از جمله دانشگاه ما فقط در زمان مانورهای سیاسی و برگزاری کنگره ها و یادمان ها عزیز میشوند؟آقایان مسئولین دانشگاه فکر میکنند با این عوام فریبی ها میتوانند واقعیت را دگرگون کنند ولی ما ها می ببینیم اقایان چه میکنند .فرزند شهیدی ردیف ریس مرکزبهداشت دارد و قبلا در پست مدیرکلی استاندار بوده در زمان شما رییس محترم چند روز مجبورش کردید درنماز خانه بنشیند همه و بعد هم ایشان را به یک جای پرت منتقل کردید....باز هم بگیم 0خدایا خانه ظلم را خراب کن

0
0
پاسخ
1394-01-19 04:15
رضا

با سلام به گلستان ماضمن تشکر از انعکاس خبر ، متاسفانه تمام مواردی که دوستان نوشته اند صحت دارد حتی بد تر و تند تر از آن می باشد بر خوردی که این آقایان با ایثارگران میکنن در حال حاضر هیچ کس با دشمن خود انجام نمیدهد اینها با ایجاد ترس و وحشت و کشاندن این عزیزان به حراست و بازرسی دانشگاه دارند ظلم می کنن . . . قبل از سال جدید جلسه ای برگزار شد به ضاهر در سایت دانشگاه خبر خوبی بود اما در عمل برخوردهای که شد و در حال حاضر میشود را بیاید بیان نماید ..آقای بابایان که سرپرست روابط عمومی دانشگاه و در حال حاضر مسئولیت جدید سرپرست دفتر ریاست را نیز به ایشان داده اند یکی از حامیان اصلی فتنه سال 88 می باشد و در ستاد آقای موسوی فعالیت داشته است شما از ایشان چه انتظاری داریدانتظار نوشتن مطالب صحیح در سایت دانشگاه دارید مسلما نه ...یاد این حرف حضرت امام خمینی(ره) افتادم.شما ( خانواده شهدا ) چشم و چراغ اين ملتيد.اما امام جان کجای که ببینی با این چشم و چراغ ملت چکار میکنن..

0
0
پاسخ
1394-01-19 04:31
دوست دار عدالت

با سلام خدمت عزیزان دست اندرکار سایت گلستان ما و تقدیر و تشکر از درج اخبار و وقایع مربوط به دانشگاه علوم پزشکی گلستان لازم است به استحضار برسانم این نوع رفتارها در دانشگاه نهادینه شده و هیچ فردی در برابر این رفتارها پاسخگو نیست از سطح ریاست دانشگاه تا معاونین دانشگاه وا اسفا که با ایثار گران و فرزندان محترم شهدا و جانبازان این گونه برخورد میشود در مواردی که تعدادی از کارکنان به منظور احقاق حقوق خود و در خواست عدالت در پرداخت ها مکاتباتی را با ریاست دانشگاه داشتند اولا که به درخواست های قانونی آنها هیچگونه اعتنایی نکردند بلکه با تهدید و ارعاب توسط ارگانهای نظارتی دنشگاه و معاونین دانشگاه به خیال خود قصد جلوگیری و خفه کردن انها را داشتند و کماکان به پرداخت های ناعادلانه ادامه دادند و بی عدالتی را تا جایی رساندند که دریافتی یکساله کارشناس برابر دریافتی یک سوم یک ماه پزشک در یک محل خدمت و یک شغل گردید در این دانشگاه نمیتوانی حقوق خود را طلب کنی چرا که با توجه به جو موجودمعلوم نیست نتیجه پیگیری چه سرنوشتی را برایت رقم خواهند زد و سر از کدام نا کجا اباد در خواهی اورد

0
0
پاسخ
1394-01-19 04:45
ایثارگر

متاسفانه بعلت بی توجه ای مسئولین به امور ایثارگران و وارد شدن افراد با گرایش به جریان فتنه باعث بروز این مشکلات در دانشگاه علوم پزشگی گلستان شده است و تا زمانی که برخی از افراد مسئول به طور علنی ذکر میکنند که دوران ایثارگران تمام شده و کسی هم جواب گو نیست وباید منتظر مسائل بدتری هم باشیم متاسفانه صدای ایثارگران به جایی نمیرسد از همان که میترسیدیم شد و فتنه گران وارد صحنه شدن

0
0
پاسخ
1394-01-19 04:46
شهید

آقای مازندرانیشما یا نمیدانید یا نمی خواهید بدانید ....یک سری به دانشگاه علوم پزشکی بزنید و در مورد برخورد با ایثارگران سوال بفرماید متوجه این میشوید که لینکی که توسط مسئول روابط عمومی آقای بابایان گذاشته شده صحت ندارد و در آن جلسه با ایثارگران به تنش تندی کشیده شده است و بعد از آن برخی از ایثارگران از مسئولیت و سمت های خود برکنار شدن ...آقای بابایان که سرپرست روابط عمومی دانشگاه و حامی فتنه 88 بوده میخواد از ایثارگران دفاع کند مسلما نه .. گویا حیات و ممات برخی افراد با دروغ و ریا می باشد متاسفانه بعضی ها آبروی اصلاح طلبان را برده اند .خداوند همه ما را به راه راست هدایت کنه...

0
0
پاسخ
1394-01-19 04:56
محمد

با سلام :عزیزان گرامی واقعا از این گونه برخورد ها در یک محیط علمی با عزیزان ایثار گرد و فرزندان شهدای معظم متاسف و مبهوتم این اقایان با رشادت های این عزیزان الان در به اصطلاح قدرت نشسته اند و حکم رانی میکنند ایا نگاهی به گذشته خود نمیکنند البته علت اصلی این وضعیت در دانشگاه بی تجربگی مطلق اقایان مدیران ارشد و معاونین است الان که دانشگاه توسط افرادی اداره میگردد که سابقه مدیریت ندارند و چندین سال در یک جا منزوی بودن و با شعار به اصطلاح اعتدال به جایگزینی اصطلاح طلبی سابق خود برگشته و مشغول فعالیت هستند با نگاهی به مسئولان ر- ع و م-ت و م-ب و م-د این حقایق کاملا مشخص و معلوم میگردد همه عزل و نصب ها هم که انجام میشود توسط همین چند نفر مدیریت و اقدام میگردد و بیشتر تحت فشارهای بیرونی و به منظور جلب نظرات انها برای ماندن در مدیریت انجام میگیرد مدیری را منصوب و یک هفته بعد مجددا بر کنار کردن نشان از این گونه رفتارها است . دانشگاه در حال حاضر با سلیقه این چند نفر اداره میشود ونه رییس نقش دارد نه قانون و نه.. هر گونه اعتراضی را هم را که برخورد انچنانی که فرمودید با عزیزان شده میکنن

0
0
پاسخ
1394-01-19 05:02
دانشگاه

بجای اینکه مسئولین دانشگاه از این عزیزان حمایت کنند افراد ی که با نظام و رهبری مشکل دارند و از عوامل فتنه می باشند دارند برای این عزیزان تصمیم میگیرند مانند آقایان ب و ع و ....بنده مجدداً به همه مردم مسئولین عرض می کنم که به فرمایش حضرت امام حمینی (ره)من در ميان شما باشم يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مي كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بيفتد . نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند

0
0
پاسخ
1394-01-19 05:28
مظلوم

ضمن تشکر از سایت گلستان مانمایندگان محترم مجلس استان گلستان مگر در استان ما هیچ فرد توانمند و ارزشی و دلسوزی وجود ندارد! که شما اجازه دادید معاون توسعه و رییس بازرسی دانشگاه را از بهشهر بیاورند؟ چرا به داد بازماندگان شهدا نمیرسید ؟جواب شهدا را چطور میدهید ؟ اینها به فرزندان شهدا که با وجود تمام مشکلات به مدارج بالای علمی(پزشکی) دست یافته اند ظلم میکنند چرا سکوت کرده اید؟ حتما انتظار دارید با این عملکردتان در انتخابات پیش رو من و خانواده ام به شما رای دهیم!!!

0
0
پاسخ
1394-01-19 05:54
حمید

با سلام نمی دانم شما همه نظرات را منتشر میکنید یانه ؟ همه میدانند مادر دانشگاه علوم پزشکی رییس نداریم این کسی که الان رییس است فقط اسم ریاست را یدک میکشد همه کاره دانشگاه کسانی هستند از ایشان برای کسب این عنوان حمایت کردند یکی از آنها کسی است که الان در وزارت خانه مسئولیت داره دکتر ش و ایشان هست که االان از ایشان به عنوان رییس صوری و دکتر ع به عنوان رییس واقعی حمایت میکنند آقای دکتر رییس صوری اصلا وقت نمیکند کار دانشگاه را انجام دهد و بیشتر اوقات خلاف مقررات در مطب خویش مشغول هستند وهمکاره دانشگاه دکتر ع و همفکران ایشان در قسمت ح دانشگاه می باشند آقای دکتر ر خسته نباشی

0
0
پاسخ
1394-01-19 13:24
سعیدی

گلستان ما مگر خبر قبلی شما مبنی بر ستاد انتخابات یکی از مسئولین ارشد دانشگاه به کجا کشید...مگر در آن خبر افراد در خصوص آقای بابایان که دارای مدرک کارشناسی مرتع و آبخیزداری می باشد و جز افراد اصلی در ستاد موسومی و از عوامل اصلی فتنه 88 بوده استاعتراض افراد و کارکنان دانشگاه به دادن مسئولیت به ایشان آن هم یک مسئولیت حساس به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه راهی به جای نبردن و حتی به تمسخر و ریشخند به کارکنان مسئولیت جدید آن هم به عنوان سرپرست دفتر ریاست دانشگاه به ایشان داده شد فردی که نه تخصص دارد و نه سابقه اجرایی فاتحه دانشگاه را باید خوانددعا میکنم کسی از مسئولین پیدا شود و به این موضوع رسیدگی کند...

0
0
پاسخ
1394-01-21 17:49
یک نفر

با سلام خدمت مازندرانی عزیزاولا دانشگاه هیچوقت نمیاد خودشو بکوبه ثانیا کمی پرس و جو کنی متوجه میشی این اتفاق بعد تجلیلی که انجام دادن افتادثالثا خوب بعد این درگیری اون مراسم این عزیزان اومدن برای گول زدن من و شما مبلغی از مطالبات ایثارگران رو دادن.نتیجه پس این اتفاق افتاده بود که اینا اومدن در مقابل مطالبات رو دادن

0
0
پاسخ
1394-01-22 21:31
ساور

فقط باید سکوت کرد سکوت

0
0
پاسخ
1394-01-23 07:06
saber

برید جلوی فامیل بازی های مسئولین دانشگاه و خدمات پشتیبانی دانشگاه رو بگیرید. یکی نیست جلوی این فساد آقایون نظارتی در دانشگاه رو بگیره ؟ همه می دونند منشاء فساد از کجاست اما همه می ترسند !چرا در مملکتی که با خون هزاران شهید آبیاری شده تا عدالت در آن برقرار شود باید چنین افراد بی مروتی مسئولیت بگیرند و در قبال ...های خودشان حمایت هم بشوند؟ح - ح - ح و دیگر هیچ ........... و ........... و ........... و........... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-01-29 21:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.