1394-01-15 06:10
4031
1
12741
بسته خبری گلستان ما / قسمت چهاردهم :

قدمی و علوی گزینه های اصولگرایان برای انتخابات خبرگان گلستان / انتقاد از ویژه نامه استانی روزنامه آرمان / ایجاد فضایی خاص در استانداری گلستان

در این شماره مطالبی چون علت نرفتن آیت الله نورمفیدی به حج عمره امسال ، ترس کارمندان استانداری از اخراج ، گزینه های اصلی اصولگرایان در انتخابات خبرگان و انتقاد به ویژه نامه استانی آرمان را می خوانید .

به گزارش گلستان ما ؛ چهاردهمین بسته خبری گلستان ما در چهاردهمین روز از بهار سال جدید از منظرتان می گذرد .

** شنیده ها حاکیست اهالی فرهنگ استان بویژه روزنامه نگاران اصلاح طلب استان از عملکرد حجت الاسلام فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بسیار ناراضی هستند و از اینکه برای مدیر کل شدن او تلاش کردند تا حدی پشیمان هستند. ضمنا گفته می شود که وی تاکنون یک نشست صمیمی و آزاد با بزرگان فرهنگ استان نداشته است و اصلا آن ها را نمی شناسد.

** شنیده ها حاکیست اخراج 5 کارمند قراردادی از استانداری گلستان موجب ایجاد ترس و تهدید در میان کارمندان سایر دستگاهها شده است. برخی ترسیده اند که نکند نوبت بعدی باشند و از طرفی شائبه اخراج کارکنان قراردادی و نیروهای مازاد بدجوری همه را ترسانده است .

** شنیده ها حاکیست اصولگریان استان قصد دارند درباره کاندیداتوری آیت الله قدمی و سید محمد حسن علوی برای مجلس خبرگان رهبری در انتهای سال به اجماع برسند.

** شنیده ها حاکیست حضور کاندیداهای احتمالی مجلس در مراسمات عمومی مانند نمازجمعه، جماعت، تشییع جنازه، همایش  و  پیاده روی خیابانی زیاد شده و تقریبا در ماههای منتهی به انتخابات امری عادی بنظر می رسد .

** شنیده ها حاکیست برخی از دستگاههای دولتی به جهت تقارن ایام نوروز با دهه  فاطمیه از نصب بنر تسلیت و پارچه های سیاه خودداری کردند.

** شنیده ها حاکیست فصلنامه استارباد به مدیریت علی بایزیدی به زودی منتشر می شود وی در این باره در عید نوروز، نشستی صمیمانه با اهالی فرهنگ و مطبوعات استان داشت که با حمایت و استقبال خوبی هم روبه رو شد.

** شنیده ها حاکیست ویژه نامه های استانی روزنامه آرمان به طور منظم در چهار صفحه با مطالب انتقادی منتشر می گردد که همیشه یک صفحه از آن، به مقاله مدیر مسئول آن اختصاص می یابد. روح الله کلانتری مدیر استانی این ویژه نامه که دبیر حزب اراده ملت ایران در گلستان است خیلی دوست دارد که با این مقاله ها مطرح شود . برخی ها نیز احتمال داده اند وی برای مجلس یا سمت های انتخابی دیگر کاندیدا شود .

** شنیده ها حاکیست در استان گلستان هفته نامه های سلیم و گلستان سلام ویژه نامه های نوروزی منتشر کردند ولی معلوم نیست که چرا بیشتر دکه های مطبوعاتی استان، آن را نداشتند. ضمنا ویژه نامه گلشن مهر بعد از تعطیلات نوروزی منتشر می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرگ بر آمریکا

لیست کارکنان استانداری بنا به گفته الف.ح 25نفر می باشد و در نوبت اول اسامی 5نفر از نیروهای قراردادی و خدماتی اعلام شده است و در مراحل بعدی اسامی دیگری اعلام خواهد شد.این اقدام می تواند علاوه بر ایجاد فضای کار برای جذب نیروهای سال گذشته آنان فراهم کند بلکه بسیاری از نور چشمی های التماس دعایی را وارد امامزاده هاشم کند

0
0
پاسخ
1394-01-14 22:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.